UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Mediabox

ROZWIĄZANE
Specjalista
57 52 3

Błąd w mediabox

Właśnie włączyłem Polsat Sport HD na kanale 557 w mediaboxie, a tam.... Polsat. Proszę o szybką naprawę, zaraz się mecz zaczyna!

14 ODPOW. 14
Specjalista
57 52 3

Re: Błąd w mediabox

Obecnie na kanale 557 są pasy techniczne, na 5 jest czarno....

Pozatym, wypadałoby przyjąć na infolinię więcej konsultantów. Po 20 minutach oczekiwania nadal się nie połaączyłem... lekko jestem poirytowany czasem oczekiwania, aby zgłosić awarię, więc pewno konsultant sie nasłucha...

Tytan
Tytan
1891 949 146

Re: Błąd w mediabox

Bez paniki
Skorzystasz z Replay TV
---
"Inteligentny wszystko zauważa.
Głupi wszystko komentuje".
Specjalista
57 52 3

Re: Błąd w mediabox

Nie posiadam takiej usługi w mediaboxie. A nawet jakbym posiadał, to sportu nie oglądam z odtworzenia. Nie jestem spanikowany, tylko poirytowany. To jest nieporozumienie, że dalej gra muzyczka...

Tytan
Tytan
1891 949 146

Re: Błąd w mediabox

I to jest skandal prosze Pana
Bo podczas testowania tej usługi była dostępna w Mediaboxie
Dlaczego teraz jej nie ma?

Może uzyskamy odpowiedź na to pytanie .
---
"Inteligentny wszystko zauważa.
Głupi wszystko komentuje".
Specjalista
57 52 3

Re: Błąd w mediabox

Naprawili... po 32 minutach odebrali telefon...

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Błąd w mediabox

Widocznie nie Ty jeden zauważyłeś błąd albo dużo osób o oferty walczyło...

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Błąd w mediabox


@GDA napisał(a):
I to jest skandal prosze Pana
Bo podczas testowania tej usługi była dostępna w Mediaboxie
Dlaczego teraz jej nie ma?

Może uzyskamy odpowiedź na to pytanie .

Widocznie Mediabox nie jest już wspierany przez nich? To ostatnio takie modne na rynku...Na topie mają Horizony, je rozwijają jako swój produkt flagowy, dlaczego Cię to dziwi, że nie rozwijają starszych dekoderów które z pewnością woleli by wycofać?

Tagi (2)
Menedżer Społeczności
456 411 137

Re: Błąd w mediabox

@- Oczywiście, że Mediabox jest nadal wspierany  

 

Jak słusznie zauważył @GDA usługa była testowana w dekoderach Mediabox. Jednak sama usługa Replay TV jest częścią platformy Horizon i wymaga dekodera Horizon do działania.

 

 

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Błąd w mediabox


@Kamil napisał(a):

@- Oczywiście, że Mediabox jest nadal wspierany  

 

Jak słusznie zauważył @GDA usługa była testowana w dekoderach Mediabox. Jednak sama usługa Replay TV jest częścią platformy Horizon i wymaga dekodera Horizon do działania.

 

 


Sorry, małe niedopatrzenie 

Inspirator
35 1 0

Re: Błąd w mediabox

masz racje kanały powinny działać cały czasz a nie jakieś przerywanie albo czarny ekran ja też tak miałem 

Tytan
2052 811 71

Re: Błąd w mediabox

@Kamil
Piszesz, że MediaBox jest wspierany - ok, tylko co Ty rozumiesz pod tym pojęciem?
Bo w moim przekonaniu, już spisaliście go na straty.
.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Menedżer Społeczności
456 411 137

Re: Błąd w mediabox

Dekodery Mediabox są instalowane u naszych Klientów, nadal je wspieramy pod kątem rozwiązywania problemów technicznych.

Sytuacja ma się inaczej z dekoderami Kaon - dekodery tego typu wycofujemy z naszej sieci: nie instalujemy ich nowym Klientom, a podczas wymian serwisowych zastępujemy je dekoderami Mediabox.

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Tytan
2052 811 71

Re: Błąd w mediabox

@Kamil
"Dekodery Mediabox są instalowane u naszych Klientów, nadal je wspieramy pod kątem rozwiązywania problemów technicznych."
To tak przewrotnie zapytam - kiedy MB dostał nowe oprogramowanie, czy poprawiliście dziury w EPG, dlaczego nie da się nagrać 2 audycji jednocześnie (bo dekoder w czuwaniu po 10 minutach się resetuje i sprawdza, czy ma nowego softa)?
Mam ten dekoder chyba już z 5 lat i nie przypominam sobie update oprogramowania dla niego., a mniej więcej od tego czasu są te babole.
.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Innowator
24 7 5

Re: Błąd w mediabox

Pewnie w końcu zrobią aktualizacje. Zauważ ze od wprowadzenia na rynek ich flagowego horizona do aktualizacji z kwietnia minęło trochę czasu. Wiec pewnie z mb będzie podobnie. A jak masz dziury w epg to zawsze możesz pobrać nowe przez wyłączenie z prądu dekodera i włączenie z wcisnietym "ch-" powinno pomóc