UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Mediabox

Menedżer Społeczności
232 306 77

Komunikat „Brak abonamentu” i/lub nie znikający pasek menu

Jeśli na ekranie telewizora jest widoczny komunikat „Brak abonamentu” i/lub pasek menu, który nie znika, postępuj wg kroków poniżej:


Rozwiązanie 1

  1. Upewnij się, że kanał jest dostępny w Twoim pakiecie. Informacje o wykupionych pakietach znajdziesz w Moim UPC. Lista kanałów dla danego pakietu dostępna jest na stronie dla klientów indywidualnych oraz biznesowych.
  2. Odłącz dekoder od źródła zasilania na 30 sekund i podłącz ponownie.


Rozwiązanie 2

Zastosuj tylko wtedy, gdy ww. czynności nie pomogły:

 

  1. Zaloguj się do Mojego UPC.
  2. Wybierz zakładkę Usługi (1) i Telewizja (2).

    Image

  3. Kliknij Szczegóły usługi (3).

    Image


  4. W rozwiniętym menu kliknij Odśwież (4). Prawidłowe odświeżenie potwierdzone zostanie komunikatem „Twój sprzęt został odświeżony”. Pełen proces może potrwać do 30 minut.

    Image

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą