UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Mediabox

ROZWIĄZANE
Użytkownik
2 0 0

"Trwa konfiguracja..."

Witam. 

Dzis na dekoderze mediabox (tydzien temu instalowany, nowka po zamowieniu multiroomu) pojawil sie ekran "Trwa konfiguracja...." 

Pozostale dekodery smigaja jak ta lala.

Probowalem przywrocic ustawienia fabryczne ale nic to nie dalo. 

Czy mozna jakos wykonac glebszy reset sprzetu?

Wydaje mi sie ze dekoder nie "umarl" skoro jest normalny dostep do menu i pasek programow na dole normalnie sie wyswietla.

Dzieki z gory za pomoc, licze na jakas odpowiedz bo moze uda sie uniknac czekania godzine az ktos odbierze tel na infolinii

12 ODPOWIEDZI
Moderator
669 461 120

Re: "Trwa konfiguracja..."

Jeśli jeszcze nie udało Ci się rozwiązać problemu to wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko).

Inspirator
3 1 0

Re: "Trwa konfiguracja..."

Od paru dni  na dekoderze mediabox (jestem nowym abonamenten i dokonałem pierwszego uruchomienia oraz aktualizacji dekodera) pojawil sie ekran "Trwa konfiguracja...." 

Pierwszy dekoder działa poprawnie (Horizon) a natomiast drugi (multiroom) nie działa z powodu ww problemu.

Probowalem przywrocic ustawienia fabryczne ale nic to nie dalo. 

Czy mozna jakos wykonac glebszy reset dekodera?

Wydaje mi sie ze dekoder działa poprawnie skoro jest normalny dostep do menu i pasek programow na dole normalnie sie wyswietla.

Dzieki z gory za pomoc i licze na szybką odpowiedz 

Zawodowiec
149 30 7

Re: "Trwa konfiguracja..."

@Polonez Na ekranie wyświetlany jest komunikat: „Trwa konfiguracja. Może ona zająć kilka minut...” Co powinienem zrobić? Komunikat informuje o trwającym procesie konfiguracji UPC Mediabox. Powinieneś poczekać 15 minut.  Jeżeli po 15 minutach UPC Mediabox dalej wyświetla ten sam komunikat, prosimy o kontakt  z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klienta.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Założyłeś temat i Ci pomogłem ? Oznacz najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie. Dla mnie to najlepsza motywacja
-----------------
Internet T-mobile
60/10Mb
Inspirator
3 1 0

Re: "Trwa konfiguracja..."

Komunikat już jest wyświetlany od dwóch dni i wierz mi próbowałem wszystkiego już na tym dekoderze. Obraz pojawia się ale dosłownie na dwie, trzy sekundy i ponownie wraca do obrazu komunikatu o Konfigracji dekodera :(

Pracuję w UPC
36 20 9

Re: "Trwa konfiguracja..."


@Poloneznapisał(a):

Komunikat już jest wyświetlany od dwóch dni i wierz mi próbowałem wszystkiego już na tym dekoderze. Obraz pojawia się ale dosłownie na dwie, trzy sekundy i ponownie wraca do obrazu komunikatu o Konfigracji dekodera :(


@Polonez: Podeślesz mi w wiadomości prywatnej swój numer klienta?

Zawodowiec
149 30 7

Re: "Trwa konfiguracja..."

@Polonez

Sam tego problemu nie rozwiążesz, pozostaje Ci kontakt z Biurem jeszcze czy odłączałeś go od prądu na kilka minut ?

Edit : Napisz na PW do @Pocokomulama

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Założyłeś temat i Ci pomogłem ? Oznacz najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie. Dla mnie to najlepsza motywacja
-----------------
Internet T-mobile
60/10Mb
Inspirator
3 1 0

Re: "Trwa konfiguracja..."

Całkowicie z prądu to nie, wyłączyłem go na kilkanaście minut z tyłu dekodera 

Pracuję w UPC
36 20 9

Re: "Trwa konfiguracja..."


@vdsl2napisał(a):


Edit : Napisz na PW do @Pocokomulama


Już rozwiązaliśmy problem zgłaszany przez @Polonez 

Użytkownik
1 0 0

Re: "Trwa konfiguracja..."

Mam inny problem. Co jakiś czas następuje zawieszenie dekodera Cisco PRV Mediabox w trakcie przełaczania na EPG. Wyłączenie i ponowne włączenie dekodera powoduje na wyświetlaczu info "N Searhing" następnie WRROR 85 lub 84 i dopiero po jakimś czasie zalogowanie. Test połaczenia dość często pokazuje błąd dekodera nie uzyskuje adresu. Jest to wymieniony dekoder a problem z siecią jest co chwilę.

Użytkownik
2 0 0

Re: "Trwa konfiguracja..."

Witam

od kilku dni mam ten sam problem na moim dekoderze. czasami zostawiam go na 2-3h i nic się nie zmienia. był odłączany od listwy, resetowane ustawienia fabryczne i dalej nic. dekoder mały czarny - chyba Pace.

Wysłałem zapytanie mejlowe z nr-em klienta i mija dzień, a nikt nie odpisał, ani nie zareagował. 

Omnibus
336 282 28

Re: "Trwa konfiguracja..."

Ten problem ? Tzn jaki problem ?!
W tym poście który jest jakimś wykopaliskiem opisywane są dwa problemy różnych użytkowników.

Konkrety prosimy (model dekodera powinien znajdować sie na wlepce od spodu, sprawdź dokładnie bo to "chyba" może stworzyć jakieś nieporozumienia, to jaki masz sprzęt można sprawidzić także w "Moje UPC")



PS. Nie mail a kontakt z infolinią jest najskuteczniejszą metodą uzyskania pomocy i jest to oficjalny kanał kontaktu z działem wsparcia technicznego.

Bądź człowiekiem, przeczytaj !
https://zrzutka.pl/w358u9
Moderator
669 461 120

Re: "Trwa konfiguracja..."

@Mundek nie posiadamy takiego kanału kontaktu i nasza firma nie odpowiada na maile, powinieneś dostać zwrotkę. Proponuję skontaktować się z naszą infolinią pod numer 813 813 813 lub dowolnym innym kanałem kontaktu.

 

Co do samej specyfiki problemu "Trwa konfiguracja..." działania naprawcze nie przyniosą tutaj raczej żadnej poprawy, konieczny jest kontakt z nami.