UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Mediabox

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
2 1 1

Re: "Trwa konfiguracja..."

Dzięki. Dziala

Highlighted
Użytkownik
2 0 0

Re: "Trwa konfiguracja..."

Witam, dzisiaj na dekoderze pojawia się informacja "Trwa konfiguracja...." i nie da się oglądać telewizji. Można wejść wnagrane programy, ale po włączeniu jakiegoś pojawia się ten sam komunikat. Internet telefon działa.

Wczoraj wszystko działało normalnie

Highlighted
Moderator
41 18 14

Re: "Trwa konfiguracja..."

@dzium  wysłałem do Ciebie wiadomość prywatną. 

Highlighted
Tytan
2191 827 78

Re: "Trwa konfiguracja..."

@dzium 

To powinno pomóc:

https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006946

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Highlighted
Użytkownik
2 0 0

Re: "Trwa konfiguracja..."

niestety posiadam stary dekoder i nie jest to możliwe do zrobienia

mam:

Philips  

Model No: DCR8111/91  

Philips S/N: DA110913560686  

STB C.A S/N: 168647242848

 

Przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie dało

Highlighted
Tytan
1441 824 567

Re: "Trwa konfiguracja..."

@dzium Twój dekoder musi zostać wymieniony na nowy - zadzwoń do nas pod 813 813 813.

---------------------------------------


Przestrzegaj tak jak ja, Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.


Od 01.09.2019r. nie pracuję w UPC Polska i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Proszę o kierowanie swoich zgłoszeń do aktualnej moderacji forum.