UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Mediabox

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
2 0 0

Wyłączenie odbioru na Philipsach i Kaonach - zmuszanie do wymiany

W dniu 06.08.2019 przestał mi działać mój dekoder Mediabox Philips. Dekoder leciwy, ale bardzo sprawny, dlatego żal. Po kilku rozmowach z konsultantami, znajomymi z sieci UPC a także po poszperaniu w sieci, śmiem twierdzić, że to nie mój konkretny egzemplarz dekodera dokonał żywota a UPC dokonała zbiorczej aktualizacji, która wykluczyła z działania dekodery Mediabox Philips i Kaon. W taki oto sposób jestem zmuszony do wymiany dekodera. Problem polega na tym, że w obecnej chwili nie ma sensownego dekodera w UPC. Dostałem wybór: Horizon (+30zł) lub Mediabox Cisco. :( . Usłyszałem również po raz kolejny, że być może w drugim lub trzecim kwartale 2020 pojawi się nowy dekoder (pierwszy raz to słyszałem w styczniu 2018, że już za pół roku itd itd.). 

7 ODPOW. 7
Highlighted
Tytan
1188 615 112

Re: Wyłączenie odbioru na Philipsach i Kaonach - zmuszanie do wymiany

No dobrze ale w czym rzecz ?

Jeżeli uległ uszkodzeniu to należy go wymienić. Wszystkie dekodery poza Horizon oraz Mediabox mają status EOL. Wybór masz a obowiązkiem dostawcy jest świadczyć usługę i serwisować swój sprzęt.

 

Jest także Regulamin Świadczenia Usług który się Ciebie dotyczy ponieważ jest on częścią zawieranej i podpisanej przez Ciebie umowy.

 

Cyt.

                                                                                 § 121.

  1. Dostawca usług ma prawo wymienić używany przez Abonenta Sprzęt na inny, nawet jeżeli wiązać się to będzie z koniecznością zmiany ustawień Urządzenia Końcowego przez Abonenta. Abonent obowiązany jest umożliwić Przedstawicielom Dostawcy usług wymianę Sprzętu w wyznaczonym przez Dostawcę usług terminie.
  2.  Dostawca usług może wymienić Sprzęt ze względu na zmianę technologii świadczenia Usług, na skutek której Abonent nie będzie w stanie korzystać z Usług przy użyciu dotychczasowych Urządzeń Końcowych, jeżeli powszechnie w punktach sprzedaży detalicznej oferowane są urządzenia umożliwiające korzystanie z Usług po dokonanej przez Dostawcę usług wymianie Sprzętu. W razie skorzystania z powyższego uprawnienia przez Dostawcę usług Abonentowi nie przysługują roszczenia wobec Dostawcy usług.
-------------------------------------------
Highlighted
Tytan
1441 824 567

Re: Wyłączenie odbioru na Philipsach i Kaonach - zmuszanie do wymiany

@borygos witam w Społeczności UPC! Rozumiem stare przyzwyczajenia i przywiązanie do danego modelu sprzętu, ale jako firma musimy się rozwijać i systematycznie wymieniać sprzęt naszych klientów na nowszy. Klienci korzystający zarówno z dekoderów Kaon jak i Mediabox Philips mają możliwość skorzystania z bezpłatnej wymiany dotychczasowych urządzeń na dekoder Mediabox Pace. Działania nasze są w pełni zgodne z Regulaminem Świadczenia Usług UPC Polska, który wyżej zacytował @Pablo. Przykro mi jeśli dla kogoś nasze działania są źródłem utrudnień, ale rozwoju technologicznego nie da się zatrzymać.

---------------------------------------


Przestrzegaj tak jak ja, Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.


Od 01.09.2019r. nie pracuję w UPC Polska i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Proszę o kierowanie swoich zgłoszeń do aktualnej moderacji forum.

Highlighted
Użytkownik
2 0 0

Re: Wyłączenie odbioru na Philipsach i Kaonach - zmuszanie do wymiany

Problem w tym, że mój sprzęt nie uległ uszkodzeniu! UPC prowadzi zorganizowaną akcję zmuszania abonentów do zmiany sprzętu. Tego dnia wielu znajomych z tym sprzętem zostało pozbawionych usługi - przypadek? nie sądzę. Rozumiem potrzebę zmian w celu rozwoju firmy, ale problem polega na tym, że nie ma rozsądnego wyboru. Mam dekoder z nagrywarką, zaproponowano mi wymianę na Horizon z dopłatą 30zł lub bezpłatna wymiana na Mediabox Cisco, który funkcjonalnie jest gorszym sprzętem niż leciwy Philips. Gdyby UPC miało w ofercie dobry dekoder nie wahałbym się z wymianą. :(

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Wyłączenie odbioru na Philipsach i Kaonach - zmuszanie do wymiany

@- 
Nie rozpędzaj się, bo jeszcze mi Ubee wyłączą na podstawie zacytowanych wyżej zapisów regulaminu
Problem nie w tym, że trzeba iść z postępem tylko, że nowe urządzenia niekoniecznie budzą entuzjazm klientów.

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Wyłączenie odbioru na Philipsach i Kaonach - zmuszanie do wymiany

UPC oczywiście może wymieniać stary sprzęt abonentom. Nawet powinno to regularnie robić!

 

Jednak rozumiem tutaj rozgoryczenie @borygos, bo jest wymieniany bardzo stary sprzęt na taki tylko nieco młodszy. Dekodery mediabox nie mają już długiej przyszłości przed sobą i same są technologicznie przestarzałe. Zostaje "nowoczesny" dekoder Horizon ("zapewniający telewizję nieskończonych możliwości"), który jest na rynku już 5 lat i też jest już chyba EOL bo aktualizacji do niego żadnych dawno nie było, a problemy i bugi czekają lata na załatanie. Nawet dzisiaj był komunikat, że dekoder ten jest już za stary by móc obsługiwać YouTube. Także, trochę z deszczu pod rynnę.

 

Potrzebne są nowe dekodery w ofercie, zarówno model podstawowy jak i premium.  Inne, jeszcze lepsze rozwiązanie, to wprowadzenie tylko dekodera podstawowego (najlepiej opartego o AndroidTV) i promowanie CI+ w pakiecie z aplikacjami na smart TV, które UPC prężnie rozwija. 

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Wyłączenie odbioru na Philipsach i Kaonach - zmuszanie do wymiany


@-napisał(a):

@-  tak trochę zbaczamy z tematu, ale jak dla mnie ubee, thomsonym  czy cisco mogłby by zostać zastąpione przez connectboxy

 


Powinny być zastąpione, bo obciążają sieć, ale gdyby te Connect Boxy były na chipsecie Broadcoma nikt nie płakałby za starymi modemami.


Autor też ciekawy przypadek, chcą mu dać nowszego technologicznie Horizona, a on nie chce. Dlaczego? @- po części odpowiedział...

 

Highlighted
Tytan
1441 824 567

Re: Wyłączenie odbioru na Philipsach i Kaonach - zmuszanie do wymiany

Widzę, że na mało popularnym forum, które ledwo zipie, pojawiły się ciekawe oskarżenia skierowane w stronę naszej firmy. Informuję zatem, że akcja informacyjna dotycząca użytkowników dekoderów Philips trwała kilka miesięcy - podejmowaliśmy wielokrotne próby kontaktu telefonicznego oraz wysyłaliśmy stosowną korespondencję mailową do wszystkich użytkowników tych dekoderów w sieci UPC. Jeśli ktoś jej nie otrzymał to wina spoczywa jedynie na nim - brak zgód marketingowych, brak aktualnych danych kontaktowych lub nie odebranie telefonu i nie odczytanie maila od naszej firmy.

 

Temat uważam za wyczerpany i zamykam.

 

Pozdrawiam,
Mateusz,
Moderator Społeczności UPC

---------------------------------------


Przestrzegaj tak jak ja, Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.


Od 01.09.2019r. nie pracuję w UPC Polska i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Proszę o kierowanie swoich zgłoszeń do aktualnej moderacji forum.