UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

Highlighted
Head of Customer Care
453 411 136

Brak połączenia z Internetem

Przyczyna braku połączenia z Internetem często jest sygnalizowana przez diody modemu. Sprawdź poniższe wskazówki:

 

  1. Na modemie nie pali się żadna dioda

    • sprawdź czy w gniazdku elektrycznym jest zasilanie (podłącz inne urządzenie);
    • sprawdź czy przełącznik na tylnym panelu urządzenia jest w pozycji WŁĄCZONY.

  2. Na modemie nie pali się dioda ONLINE

    • odłącz modem od źródła zasilania na 30 sekund;
    • sprawdź kabel antenowy doprowadzający sygnał do modemu (poprzez dociśnięcie wtyku przy modemie oraz innych połączeniach w mieszkaniu);
    • jeśli posiadasz również telewizję kablową, sprawdź czy jest sygnał telewizyjny. Jeśli tak, ale występują wyraźnie zakłócenia, skontaktuj się z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klientów.

  3. Na modemie diody palą się prawidłowo, brak połączenia kablowego

    • odłącz modem od źródła zasilania na 30 sekund;
    • sprawdź czy okablowanie modemu oraz komputera jest prawidłowo podłączone;
    • jeżeli posiadasz router, odłącz go i podłącz kabel sieciowy bezpośrednio do karty sieciowej w komputerze. Po przełączeniu zrestartuj modem;
    • sprawdź czy Połączenie Sieciowe (Lokalne) na komputerze jest włączone;
    • sprawdź ustawienia oprogramowania zabezpieczającego typu firewall (reguły blokowania połączeń lub dezaktywuj program).

  4. Na modemie diody palą się prawidłowo, brak połączenia bezprzewodowego

    • odłącz modem od źródła zasilania na 30 sekund;
    • sprawdź wskazówki opisane tutaj.
--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą