UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

ROZWIĄZANE
Highlighted
Moderator
166 64 46

Re: Brak polskich znaków w epg

@1ananasbananas1  przeczytaj proszę raz jeszcze cały wątek.

 

Nigdzie nie napisałem, że urządzenie nie dotyczy usług UPC ale nie jest przez nas certyfikowane.

 

Społeczność UPC to miejsce w którym przede wszystkim zajmujemy się kwestiami związanymi z usługami oraz urządzeniami UPC, dlatego zasugerowałem, aby autor wątku zasięgnął informacji (u źródła) na Forum tematycznym producenta w/w sprzętu.


Rozwiązania tematów zazwyczaj przyznają użytkownicy Społeczności, chyba że temat został już wyczerpany i nie ma żadnych nowych odpowiedzi.

 

P.S. Uprzejmie proszę o przestrzeganie Zasad Społeczności UPC oraz wzajemną życzliwość.

 

Pozdrawiam

Adrian

Moderator Społeczności UPC

Highlighted
Inspirator
3 1 1

Re: Brak polskich znaków w epg

Dziękuję za odpowiedzi.

 

Podkreślmy, że pytanie dotyczyło bardzo konkretnego zagadnienia - polskie znaki w dekoderach VU. Oczywiste jest, że to nie certyfikowany dekoder. To czy EPG działa w certyfikowanych jest nieistotne dla pytającego. Po prostu on nie ma certyfikowanego urządzenia.

Highlighted
Tytan
Tytan
2344 1041 193

Re: Brak polskich znaków w epg


@1ananasbananas1 

 

Po prostu on nie ma certyfikowanego urządzenia.

czyli tym samym nie ma polskich znakow

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Brak polskich znaków w epg


@GDAnapisał(a):

@1ananasbananas1 

 

Po prostu on nie ma certyfikowanego urządzenia.

czyli tym samym nie ma polskich znakow


W sumie to już ma polskie znaki, bo znalazł rozwiązanie i to chyba jest najbardziej wartościowe, bo mimo, że dany sprzęt nie jest certyfikowany przez UPC to może wyświetlać prawidłowo EPG, co może przełożyć się na ilość zadowolonych klientów i tego się trzymajmy

Highlighted
Inspirator
3 1 1

Re: Brak polskich znaków w epg

Nie implikuj faktu posiadania niecertyfikowanego urządzenia z brakiem polskich znaków. Nawet UPC w swoim poradniku wyraźnie pisze:

 

5. Co w przypadku, gdy mój telewizor umożliwia podłączenie modułu CI+, ale nie znajduje się na liście odbiorników TV w pełni zgodnych z UPC MediaModułem?W takiej sytuacji UPC nie może zapewnić, iż Twój telewizor będzie poprawnie współpracował z UPC MediaModułem i mogą pojawiać się problemyz konfiguracją lub korzystaniem z Telewizji Cyfrowej UPC.Na przykład kolejność i numeracja kanałów może nie odpowiadać wykazowi kanałów UPC, a polskie znaki mogą być wyświetlane niepoprawnie.

Słowa kluczowe: nie może zapewnić (a nie, że nie będzie współpracować), mogą pojawić się problemy z konfiguracją (a nie, że się pojawią), kolejność progoramów może nie odpowiadać wykazowi kanałów UPC (a nie, że nie będzie odpowiadać), polskie znaki MOGĄ wyświetlać się niepoprawnie (a nie, że BĘDĄ wyświetlać się niepoprawnie).

 

Więc Twoje założenie jest u podstaw błędne.