UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

Profesor
1571 417 80

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej

To im powiedz, że ten filtr powoduje u Ciebie zły odbiór internetu (bo jest przestarzały i nie wiem, tnie również częstotliwości neta) i domagaj się jego usunięcia. Kombinuj!

https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
3 0 0

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej

U mnie w nowym bloku (oddany do użytku rok temu) zdecydowanie jest zamontowany dławik na Internecie (sama usługa Internetu).

 

Specjalista
49 32 1

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej

A próbowałeś przeskanować ogółem telewizor ? Wpiąć kabel i wyszukać kanały ? 

Horizon max HD+Mediabox HD+CI+
300mb/s
Wykładowca
711 168 26

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej

@GMateusz, można by poprosić o jakiś komentarz w sprawie tych filtrów? Wychodzi, że całkiem sporo użytkowników ciągle je ma, a infolinia odmawia pomocy. 

Moderator
914 596 148

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej

@zylx nie jestem specjalistą od ofert, muszę zasięgnąć informacji jak to wygląda. Nie wiem tylko czemu twierdzisz, że sporo klientów je ma, skoro pisałem na forum, że 99% całej infrastruktury UPC w Polsce zostało odfiltrowane.

 

Filtrowanie pojedynczych klientów, którzy mają oferty solo internetu i nie przysługuje im dostęp do pakietu Start, to według mnie celowy zabieg, ale jak wspomniałem nie jestem w tej materii specjalistą. Jak ustalę co, komu i dlaczego się należy to dam znać.

UWAGA! Do 7 kwietnia przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Nie odpisuję na wiadomości prywatne. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian. W razie potrzeby kontaktujcie się z nim lub z pozostałymi moderatorami. GMateusz

Profesor
1350 601 51

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej


@zylxnapisał(a):

Co do odmowy oferty polecam złożyć reklamację w której powołasz się na stosowny regulamin oraz  poprosisz o odsłuchanie rozmowy. Domagaj się włączenia oferty, albo podania powodu odmowy. Albo zadzwoń jeszcze raz na infolinię. Czasem inny konsultant da od ręki to, co dla pierwszego było niemożliwe!


Składanie reklamacji na coś czego klient nie ma - ciekawe.

Oferty są uznaniowe i nigdzie nie ma zapisu, że się one należą klientowi jak psu buda

Klient może otrzymać daną ofertę a nie, że musi ją dostać.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Wykładowca
711 168 26

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej

@KOCUREK1970 , a znajdę gdzieś zapis o tej "unzaniowości" w regulaminie promocji, RŚU, OWU, czy jakiejkolwiek ustawie? Oczywiście, że nie. Zaś regulamin promocji jest ofertą w myśl kodeksu cywilnego, a operator nie może sobie uznaniowo odmówić świadczenia usług. Musi mieć konkretny powód, jak np brak możliwości technicznych czy niska ocena wiarygodności finansowej abonenta, nie widzimisię konsultanta. 

 

Każdy regulamin promocji w UPC zawiera sekcję "Dla Kogo", w której są wyszczególnione warunki, jaki musi spełnić abonent. Jeśli jakiś abonent spełnia wszystkie warunki, to ma w pełni prawo domagać się aktywacji oferty na jego koncie. I UPC o tym wie i się do tego stosuje, cytowałem tutaj nawet stosowną odpowiedź na reklamację na forum, jednak została usunięta przez moderatora. 

GDA
Pan Abonent ;-)
1222 639 101

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej


@zylxnapisał(a):

Zaś regulamin promocji jest ofertą w myśl kodeksu cywilnego, a operator nie może sobie uznaniowo odmówić świadczenia usług.


wkaż mi gdzie mogę znaleźć regulaminy dla obecnych Klientów? i sobie dowolnie je wybierać skoro twierdzisz że nie są uznaniowe i należą się wszystkim

Profesor
1350 601 51

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej


@zylxnapisał(a):

@KOCUREK1970 , a znajdę gdzieś zapis o tej "unzaniowości" w regulaminie promocji, RŚU, OWU, czy jakiejkolwiek ustawie? Oczywiście, że nie. Zaś regulamin promocji jest ofertą w myśl kodeksu cywilnego, a operator nie może sobie uznaniowo odmówić świadczenia usług. Musi mieć konkretny powód, jak np brak możliwości technicznych czy niska ocena wiarygodności finansowej abonenta, nie widzimisię konsultanta. 

 

Każdy regulamin promocji w UPC zawiera sekcję "Dla Kogo", w której są wyszczególnione warunki, jaki musi spełnić abonent. Jeśli jakiś abonent spełnia wszystkie warunki, to ma w pełni prawo domagać się aktywacji oferty na jego koncie. I UPC o tym wie i się do tego stosuje, cytowałem tutaj nawet stosowną odpowiedź na reklamację na forum, jednak została usunięta przez moderatora. 


UPC Polska to prywatna firma i nikt, powtarzam nikt UPC Polska do niczego nie może zmusić, jej czegokolwiek nakazać czy decyzją administracyjną zobowiązać PRZED zawarciem umowy.

Klient ma prawo otrzymać daną ofertę a nie, że musi ją otrzymać - jak i czym się to skończy zależy tylko i wyłącznie od firmy, więc premki są uznaniowe i decyzja w danej sprawie jest tylko i wyłącznie po stronie firmy.

Odmowa przyznania klientowi danej oferty nie daje klientowi żadnej podstawy do złożenia reklamacji, bo do zawarcia umowy nie doszło, a więc nie mają tu zastosowania przepisy reklamacyjne.

 

 

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Profesor
1571 417 80

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej


@zylxnapisał(a):

@KOCUREK1970 , a znajdę gdzieś zapis o tej "unzaniowości" w regulaminie promocji, RŚU, OWU, czy jakiejkolwiek ustawie? Oczywiście, że nie. Zaś regulamin promocji jest ofertą w myśl kodeksu cywilnego, a operator nie może sobie uznaniowo odmówić świadczenia usług. Musi mieć konkretny powód, jak np brak możliwości technicznych czy niska ocena wiarygodności finansowej abonenta, nie widzimisię konsultanta. 

 

Każdy regulamin promocji w UPC zawiera sekcję "Dla Kogo", w której są wyszczególnione warunki, jaki musi spełnić abonent. Jeśli jakiś abonent spełnia wszystkie warunki, to ma w pełni prawo domagać się aktywacji oferty na jego koncie. I UPC o tym wie i się do tego stosuje, cytowałem tutaj nawet stosowną odpowiedź na reklamację na forum, jednak została usunięta przez moderatora. 


Jeżeli jakaś oferta nie jest dostępna u operatora w normalny sposób (ulotka, strona www itp tylko trzeba jej szukać pokątnie po forach) to operator może jej nie aktywować, w końcu to on decyduje komu ją przyznać, a komu nie

https://zanimnapiszesz.info
Highlighted
Moderator
914 596 148

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej

Co do dostępności pakietu Start w wersji bez dekodera, nie rozwieje jeszcze waszych wątpliwości bo dyskusja nadal się toczy. Wrócę gdy uzyskam stosowne informacje.

 

Co do waszej dyskusji to ręce opadają. Składanie reklamacji na produkt, którego się nie posiada? Warunkiem uznania przesłanego przez klienta do nas pisma jako "reklamacji" jest spełnienie wszystkich warunków procesu reklamacyjnego. Jednym z nich jest określenie jaki produkt jest reklamowany. Nie da się zareklamować braku dostępu do produktu, którego zgodnie z umową się nie posiada. Warunki reklamacji znajdują się tutaj i są niezwykle proste i niepodważalne.

 

Każde zgłoszenie, które nie zawiera wszystkich niezbędnych elementów i w rozumieniu prawa telekomunikacyjnego nie jest reklamacją powinno pozostawać bez rozpatrzenia. Co jednak robi nasza firma? Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów odpowiadamy na wszystkie zgłoszenia, nawet te (a raczej "nawet te", bo w mojej ocenie większość zgłoszeń jest niekompletna i nie powinna być nazywana "reklamacją"), które w świetle prawa reklamacjami nie są. 

 

Dalsze nadinterpretacje Regulaminu Świadczenia Usług UPC Polska będą kasowane, bo wprowadzają w błąd klientów i wszystkich członków Społeczności UPC. 

UWAGA! Do 7 kwietnia przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Nie odpisuję na wiadomości prywatne. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian. W razie potrzeby kontaktujcie się z nim lub z pozostałymi moderatorami. GMateusz

Moderator
914 596 148

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej

Czy macie jakiś problem z czytaniem? Chyba wyraźnie wyżej napisałem, co spotka każdy następny post, który jest czyjąś interpretacją prawa telekomunikacyjnego. Chcecie toczyć takie dyskusje to nie tutaj. Proszę uszanować życzenie autora tematu @m18 i zachować ten spam dla siebie.

 

 

UWAGA! Do 7 kwietnia przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Nie odpisuję na wiadomości prywatne. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian. W razie potrzeby kontaktujcie się z nim lub z pozostałymi moderatorami. GMateusz

Ekspert
81 13 0

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej


@ogromnynapisał(a):

sam internet  jak bierzesz obecnie to tv start jest w cenie

start.jpg


 

Fajnie, że obecnie mają taką ofertę, ale wcześniej nie dawali pakietu telewizyjnego. Zajrzałam do swojej umowy i pakiet Start był opcją dodatkowo płatną.

 

Z drugiej strony jeśli jak napisał @GMateusz  filtry są demontowane to tym samym oznacza, że z czasem dostęp do kanałów w DVB-C będzie u każdego...

Nauczyciel
513 133 22

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej

@zuzia  ja jak ponad 2 lata temu brałem neta to była opłata za tv start aż 1 zl

CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
Ekspert
81 13 0

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej

@ogromny 

W październiku zeszłego roku pakiet START dawali w cenie 19 zł (tak mam w umowie jako osobna opcja)  więc pewnie zależy jak się trafi.