UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

Profesor
1718 408 94

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej

To im powiedz, że ten filtr powoduje u Ciebie zły odbiór internetu (bo jest przestarzały i nie wiem, tnie również częstotliwości neta) i domagaj się jego usunięcia. Kombinuj!

https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
3 0 0

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej

U mnie w nowym bloku (oddany do użytku rok temu) zdecydowanie jest zamontowany dławik na Internecie (sama usługa Internetu).

 

Specjalista
53 33 1

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej

A próbowałeś przeskanować ogółem telewizor ? Wpiąć kabel i wyszukać kanały ? 

Horizon max HD+Mediabox HD+CI+
300mb/s
Naukowiec
966 250 40

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej

@GMateusz, można by poprosić o jakiś komentarz w sprawie tych filtrów? Wychodzi, że całkiem sporo użytkowników ciągle je ma, a infolinia odmawia pomocy. 

Moderator
1076 646 177

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej

@zylx nie jestem specjalistą od ofert, muszę zasięgnąć informacji jak to wygląda. Nie wiem tylko czemu twierdzisz, że sporo klientów je ma, skoro pisałem na forum, że 99% całej infrastruktury UPC w Polsce zostało odfiltrowane.

 

Filtrowanie pojedynczych klientów, którzy mają oferty solo internetu i nie przysługuje im dostęp do pakietu Start, to według mnie celowy zabieg, ale jak wspomniałem nie jestem w tej materii specjalistą. Jak ustalę co, komu i dlaczego się należy to dam znać.

Profesor
1533 608 62

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej


@zylxnapisał(a):

Co do odmowy oferty polecam złożyć reklamację w której powołasz się na stosowny regulamin oraz  poprosisz o odsłuchanie rozmowy. Domagaj się włączenia oferty, albo podania powodu odmowy. Albo zadzwoń jeszcze raz na infolinię. Czasem inny konsultant da od ręki to, co dla pierwszego było niemożliwe!


Składanie reklamacji na coś czego klient nie ma - ciekawe.

Oferty są uznaniowe i nigdzie nie ma zapisu, że się one należą klientowi jak psu buda

Klient może otrzymać daną ofertę a nie, że musi ją dostać.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Naukowiec
966 250 40

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej

@KOCUREK1970 , a znajdę gdzieś zapis o tej "unzaniowości" w regulaminie promocji, RŚU, OWU, czy jakiejkolwiek ustawie? Oczywiście, że nie. Zaś regulamin promocji jest ofertą w myśl kodeksu cywilnego, a operator nie może sobie uznaniowo odmówić świadczenia usług. Musi mieć konkretny powód, jak np brak możliwości technicznych czy niska ocena wiarygodności finansowej abonenta, nie widzimisię konsultanta. 

 

Każdy regulamin promocji w UPC zawiera sekcję "Dla Kogo", w której są wyszczególnione warunki, jaki musi spełnić abonent. Jeśli jakiś abonent spełnia wszystkie warunki, to ma w pełni prawo domagać się aktywacji oferty na jego koncie. I UPC o tym wie i się do tego stosuje, cytowałem tutaj nawet stosowną odpowiedź na reklamację na forum, jednak została usunięta przez moderatora. 

GDA
Pan Abonent ;-)
1434 668 115

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej


@zylxnapisał(a):

Zaś regulamin promocji jest ofertą w myśl kodeksu cywilnego, a operator nie może sobie uznaniowo odmówić świadczenia usług.


wkaż mi gdzie mogę znaleźć regulaminy dla obecnych Klientów? i sobie dowolnie je wybierać skoro twierdzisz że nie są uznaniowe i należą się wszystkim

---
Nie mów do mnie szeptem.
Zimne nóżki w galarecie? Nie znoszę!
Profesor
1533 608 62

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej


@zylxnapisał(a):

@KOCUREK1970 , a znajdę gdzieś zapis o tej "unzaniowości" w regulaminie promocji, RŚU, OWU, czy jakiejkolwiek ustawie? Oczywiście, że nie. Zaś regulamin promocji jest ofertą w myśl kodeksu cywilnego, a operator nie może sobie uznaniowo odmówić świadczenia usług. Musi mieć konkretny powód, jak np brak możliwości technicznych czy niska ocena wiarygodności finansowej abonenta, nie widzimisię konsultanta. 

 

Każdy regulamin promocji w UPC zawiera sekcję "Dla Kogo", w której są wyszczególnione warunki, jaki musi spełnić abonent. Jeśli jakiś abonent spełnia wszystkie warunki, to ma w pełni prawo domagać się aktywacji oferty na jego koncie. I UPC o tym wie i się do tego stosuje, cytowałem tutaj nawet stosowną odpowiedź na reklamację na forum, jednak została usunięta przez moderatora. 


UPC Polska to prywatna firma i nikt, powtarzam nikt UPC Polska do niczego nie może zmusić, jej czegokolwiek nakazać czy decyzją administracyjną zobowiązać PRZED zawarciem umowy.

Klient ma prawo otrzymać daną ofertę a nie, że musi ją otrzymać - jak i czym się to skończy zależy tylko i wyłącznie od firmy, więc premki są uznaniowe i decyzja w danej sprawie jest tylko i wyłącznie po stronie firmy.

Odmowa przyznania klientowi danej oferty nie daje klientowi żadnej podstawy do złożenia reklamacji, bo do zawarcia umowy nie doszło, a więc nie mają tu zastosowania przepisy reklamacyjne.

 

 

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Profesor
1718 408 94

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej


@zylxnapisał(a):

@KOCUREK1970 , a znajdę gdzieś zapis o tej "unzaniowości" w regulaminie promocji, RŚU, OWU, czy jakiejkolwiek ustawie? Oczywiście, że nie. Zaś regulamin promocji jest ofertą w myśl kodeksu cywilnego, a operator nie może sobie uznaniowo odmówić świadczenia usług. Musi mieć konkretny powód, jak np brak możliwości technicznych czy niska ocena wiarygodności finansowej abonenta, nie widzimisię konsultanta. 

 

Każdy regulamin promocji w UPC zawiera sekcję "Dla Kogo", w której są wyszczególnione warunki, jaki musi spełnić abonent. Jeśli jakiś abonent spełnia wszystkie warunki, to ma w pełni prawo domagać się aktywacji oferty na jego koncie. I UPC o tym wie i się do tego stosuje, cytowałem tutaj nawet stosowną odpowiedź na reklamację na forum, jednak została usunięta przez moderatora. 


Jeżeli jakaś oferta nie jest dostępna u operatora w normalny sposób (ulotka, strona www itp tylko trzeba jej szukać pokątnie po forach) to operator może jej nie aktywować, w końcu to on decyduje komu ją przyznać, a komu nie

https://zanimnapiszesz.info
Moderator
1076 646 177

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej

Co do dostępności pakietu Start w wersji bez dekodera, nie rozwieje jeszcze waszych wątpliwości bo dyskusja nadal się toczy. Wrócę gdy uzyskam stosowne informacje.

 

Co do waszej dyskusji to ręce opadają. Składanie reklamacji na produkt, którego się nie posiada? Warunkiem uznania przesłanego przez klienta do nas pisma jako "reklamacji" jest spełnienie wszystkich warunków procesu reklamacyjnego. Jednym z nich jest określenie jaki produkt jest reklamowany. Nie da się zareklamować braku dostępu do produktu, którego zgodnie z umową się nie posiada. Warunki reklamacji znajdują się tutaj i są niezwykle proste i niepodważalne.

 

Każde zgłoszenie, które nie zawiera wszystkich niezbędnych elementów i w rozumieniu prawa telekomunikacyjnego nie jest reklamacją powinno pozostawać bez rozpatrzenia. Co jednak robi nasza firma? Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów odpowiadamy na wszystkie zgłoszenia, nawet te (a raczej "nawet te", bo w mojej ocenie większość zgłoszeń jest niekompletna i nie powinna być nazywana "reklamacją"), które w świetle prawa reklamacjami nie są. 

 

Dalsze nadinterpretacje Regulaminu Świadczenia Usług UPC Polska będą kasowane, bo wprowadzają w błąd klientów i wszystkich członków Społeczności UPC. 

Highlighted
Moderator
1076 646 177

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej

Czy macie jakiś problem z czytaniem? Chyba wyraźnie wyżej napisałem, co spotka każdy następny post, który jest czyjąś interpretacją prawa telekomunikacyjnego. Chcecie toczyć takie dyskusje to nie tutaj. Proszę uszanować życzenie autora tematu @m18 i zachować ten spam dla siebie.

 

 

Zawodowiec
222 64 6

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej


@ogromny-bannednapisał(a):

sam internet  jak bierzesz obecnie to tv start jest w cenie

start.jpg


 

Fajnie, że obecnie mają taką ofertę, ale wcześniej nie dawali pakietu telewizyjnego. Zajrzałam do swojej umowy i pakiet Start był opcją dodatkowo płatną.

 

Z drugiej strony jeśli jak napisał @GMateusz  filtry są demontowane to tym samym oznacza, że z czasem dostęp do kanałów w DVB-C będzie u każdego...

Nauczyciel
578 163 24

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej

@zuzia  ja jak ponad 2 lata temu brałem neta to była opłata za tv start aż 1 zl


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Zawodowiec
222 64 6

Re: Dostęp do Pakietu Start przy usłudze internetowej

@ogromny-banned 

W październiku zeszłego roku pakiet START dawali w cenie 19 zł (tak mam w umowie jako osobna opcja)  więc pewnie zależy jak się trafi.