28-09-2017 15:34
Cześć. Mam pełny pakiet tv z multiroom opartym o 2 karty CI, telefon i internet 250Mb/s. Dziś chciałem zmienić internet na 500 Mb/s ale na infolini, miły Pan powiedział mi, że nie ma możliwości powiększenia pakietu internetowego(mimo jego chęci) bez wymiany choćby jednej karty CI na dekoder Horizon (bo bez dekodera nie wyświetlają mu się opcje zmiany prędkośći łącza). Chcę mieć szybszy pakiet internetowy bez wmuszania wymiany choćby jednej z kart do telewizorów na kurzące się pudełko z dodatkowymi funkcjami, których wogóle nie używam. Czy kiedykolwiek planujecie opcje szybszego internetu dla długoletnich klijentów posiadających karty CI i Connect Box'a, czy aby mieć szybszy internet będę musiał czekać do końca umowy
i internet brać od konkurencji?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
28-09-2017 18:40
Konsultant ci pierdy opowiadał. Zadzwoń jeszcze raz i zamów 500 i powiedz im, że masz ConnectBox.
28-09-2017 19:03 — edytowano 28-09-2017 19:21
O connect boxie to powiedzialem odrazu. Facet zabrał sie za przestawianie wszystkiego a tu podobno zonk i nie moze zwięzkszyć przepustowościi bo nie mam w usługach dekodera horizon. Jak zmienia na oferte z dekoderem to no problemo, a ja nie chce tego szajsu. Nie po to zmienialem umowę 2 miesiące temu ;/
Dzwoniłem na infolinię 5 razy i rozmawiałem z 5 różnemi konsultantami i zawsze to samo nie mogą zwiększyć pasma bez dekodera horizon i zachwalają jaki on super.
28-09-2017 19:10
28-09-2017 19:27
Szkoda tylko, że klienci z stażem (od początków upc) mimo wysokich opłacanych comiesięcznie rachunków są zlewani, ale do tego to juz można przywyknąć
28-09-2017 19:40
Tomasz_NH jak można, rozwiń temat, ale tak łopatologicznie. Jak byś tłumaczył komuś pierwszy raz., o co nam chodzi z tym zlewaniem nas przez UPC Im więcej głosów w dyskusji - mądrych głosów nie pienienia się - tym większa szansa, że to zrozumieją i coś się zmieni...
28-09-2017 19:45
28-09-2017 19:54
Ja też wiem, ale chcę zapoczątkować dyskusję od podstaw i może wypracować jakieś porozumienie
28-09-2017 20:09 — edytowano 28-09-2017 20:12
3 miesiące temu przedłużyłem umowę na kolejne 2 lata. Tv - pełny pakiet (multiroom + dodatkowe pakiety kanałów i horizon go) tu zrezygmowałem z dekodera horizon który miałem w domu na rzecz 2 kart CI do obu telewizorów - bo tak mi jest wygodniej i brak średniego dekodera z dlugim lagiem przełączania kanałów, kupą niepotrzebnych mi funkcji oraz dodatkowym z kolei pilotem. Telefon i internet 250 bo o 500 wtedy tylko krążyły mity i pogłeski ze bedzię ale, że nie wiadomo kiedy więc ok. (modem connect box wymieniłem wcześniej bo się spalił poprzedni).
Dziś chciałem podwyższyć pakiet internetu do magicznej prędkości połowy gigabita i przy finalizowaniu sprawy dowiedziałem się, że nie da się powiększyć przepustowości internetu nie
z powodu ograniczeń sieci itp bo to już trudno, ale z powodu braku usługi horizon czytaj brak dekodera horizon, który musi być (bo tak) aby można było zmienić magicznym pstryczkiem prędkość . Dzwoniłem na infolinię 5 razy bo czasem poglądy konsultantów różnią się między sobą ale dziś byli zgodni - bez znienawidzonego przezemnie dekodera ani rusz. W sumie nie wiedzą dlaczego tak jest bo dekoder i tak nie jest do tego używany tylko modem
28-09-2017 20:14
Tomasz_NH dziękuje...
Ja już swoje pięć groszy dołożyłem mniej oficjalną drogą O tym, że jak wchodzi nowa usługa (np. teraz te 500) nie możemy będąc na zobowiązaniu jej zakupić. Negocjacje można rozpocząć na 3 miesiące przed końcem umowy a ja np. do końca mam rok. Czyli w sumie nieźle
Bo co mają powiedzieć osoby które miesiac temu zakupiły usługi? 500 możliwe dopiero za 2 lata ?
28-09-2017 20:49 — edytowano 28-09-2017 20:52
Usługi możesz sobie zmienić nawet tydzień po podpisaniu umowy pod warunkiem, że dopłacisz a nie zmniejszysz kwotę rachunku. (Miałbym dopłacać 10 zł więcej w przypadku 500 ) Tak powiększałem z 60 na 120 a potem ze 120 na 250 poprostu czas zaczynają Ci liczyć od 0 i maszs rachunek większy. W moim przypadku chcieli zwiększyc bez najmniejszego problemu ale się nie da przez brak do niczego nie potrzebnego dekodera.
28-09-2017 20:52 — edytowano 28-09-2017 20:52
28-09-2017 21:04
Tomasz_NH wyjaśnie Ci coś Tak wiem o tym co piszesz...i o wielu innych rzeczach w UPC
jestem z nimi od wielu lat, od wielu lat korzystam z najlepszych promocji jakie mają, w tym 3x1
a teraz do rzeczy
Było tak jak piszesz, z tym że było. teraz jest tak:
1) Możesz targować sie z nimi ale coraz żadziej to działa....tu trzeba podkreślić mówie o promocjach utrzymaniowych nie o tym co na stronie.
2) Dlaczego mam się targować? Skoro chce kupić usługi?
Powinno być tak że jak chcesz usługi za tą samą cenę lub wyższą nie powinno być problemu. CO najwyżej okres zobowiazania powieni się sumować (tak np. w play jest).
28-09-2017 21:07
GDA na sztywno pewnie nie jest...ale na bank mają sprzedawać to z ich flagowym produktem czyli Horizon....to logiczne. No chyba, że się mylę
28-09-2017 21:12
No właśnie raczej usługa 500Mb/s jest na sztywno przypisana do horizona bo sie nie dają tknąć. Podobno nie mogą zmienic opcji w formularzach bo im się nie wyswietlają, a po zmianie na dekoder od ręki da się wszystko załatwić i pewnie w sobotę był by monter z dekoderem.