UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

ROZWIĄZANE
Tytan
2419 543 112

Re: Fiber Power 500 Mb/s bez dekodera Horizon.

To dlaczego inni mają 500 na ConnectBoxie?

https://zanimnapiszesz.info
Inspirator
8 4 0

Re: Fiber Power 500 Mb/s bez dekodera Horizon.

Bo mają w domu też dekoder Horizon  i potem mogą mieć nawet 20 kart CI. Jeśli nie masz Horizona du... blada.  Nic nie załatwisz i Ci nie zwiększą mimo mniej lub bardziej szczerych chęci.

-
Nie dotyczy

Re: Fiber Power 500 Mb/s bez dekodera Horizon.

MrPepka bo Conectbox spokojnie obsługuje 500 tu chodzi o ten Happy Home. Taki jest ich załozenie...masz Horizon i najszybszy internet 500...tak mi się wydaje

Tytan
2419 543 112

Re: Fiber Power 500 Mb/s bez dekodera Horizon.

A no chyba, że tak. Ale 500 w dalszym ciągu możesz mieć na connectboxie, a na horizon tylko tv.

https://zanimnapiszesz.info
Inspirator
8 4 0

Re: Fiber Power 500 Mb/s bez dekodera Horizon.

500 tylko i wyłącznie będziesz Miał na connect boxie bo wg. infolinii dekoder i tak nie obsłuży takiej prędkości. Nie ważne czy ma złącze gigabitowe czy fast eternetowe. Nie wnikałem w parametry techniczne samego dekodera. Mnie się  cały czas rozchodziło trylko i wyłącznie 500 bez horizona. 

Tytan
2419 543 112

Re: Fiber Power 500 Mb/s bez dekodera Horizon.

No to czemu wcześniej żeś nie pisał?
https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
1 0 0

Re: Fiber Power 500 Mb/s bez dekodera Horizon.

Mam dokładnie ten sam problem.

 

11 września dostałem nawet wiążącą ofertę od Pana Dawida z "utrzymania klienta". Dwa razy na nagranej rozmowie dokładnie mi przedstawił na co się mam zgodzić:

- 500Mbps
- MaxTV

- Eleven w pakiecie

- (inne pierdółki ...)

A w szczególności, bo to nie była nasza pierwsza rozmowa, Pan mnie zapewnił ze 4x, że tak jak się umawialiśmy, dowiedział się, dogadał się, ma zgodę... ZOSTAJE CI+ (!!!), NIE dostaję Horizona.

 

12 września dostałem mail, potwierdziłem.

 

15 września, piątek, rano dzwoni monter, że zaraz będzie... zaraz znowu dzwoni, że go nie będzie. Powód: zlecenie jest do kitu i można go użyć co najwyżej w komnacie zadumy do wiadomo czego

OK... spoko, nie jego wina, ale zostałem pracować w domu a od północy netu nie ma. Kilka telefonów do UPC, pożal się boshe "technik" rozwalił mi konto klienta... naprawione dopiero w sobotę, po interwencji innego Pana montera na miejscu (klient przecież nie wie co mówi i to wina sprzętu jest... a te certyfikaty CISCO... komnata zadumy, wiadomo)

A cały dzień pracowałem z netem z komórki na parapecie...

 

17 września zgłosiłem reklamację, uprzejmie prosząc o dotrzymanie umowy i warunków, które zostały mi przedstawione przez reprezentanta UPC w dniu 11 września w czasie oficjalnej rozmowy o świadczeniu usług i przedłużeniu umowy.

 

Tak jak inni, ja jestem klientem nieprzerwanie od czasów Ś.P. Chello

UPC... Ogarnijcie się!!! Błagam! Bo to jest żenujące :/ Jak można proponować kilkunastoletniemu kleintowi, uzgodnione indywidualnie warunki w kilku rozmowach, toczących się około tygodnia czasu, na coś czego nie możecie zaoferować/sprzedać/dotrzymać ustalonego słowa?!

Tytan
2209 827 74

Re: Fiber Power 500 Mb/s bez dekodera Horizon.

@GDA

"Ciężej jest pozyskać nowego klienta niż utrzymać aktualnego "

Niby słuszne podejście, tylko jak stały klient strzeli wypowiedzenie, to otwiera się worek wszalakiego miodu i omasty - to po co ta ciuciubabka:

- jest pan na zobowiązaniu, nie mogę panu tego zaoferować...

To ja składam wypowiedzenie:

- a co by pana interesowało, bo mamy szeroki wachlarz propozycji...

Nie da sie dobrym słowem, ale da się kiedy klient już z siekierą w ręku lata - paranoja.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Omnibus
352 130 7

Re: Fiber Power 500 Mb/s bez dekodera Horizon.

Też mnie to irytuje, bo jak słyszę ile wywalczył sąsiad w DUK to pytam o sens i logikę. Czasem człowiek czuje się jak frajer, że nie wyżebrał dodatkowych 10 zł skoro tamtemu dali. Kolejna paranoja to np nowo podłączone bloki bez konkurencji, w których są lepsze oferty niż w tych gdzie jest 5 kablówek.

Z drugiej strony jednak w dużej mierze sami sobie jesteśmy winni. Mentalność większości społeczeństwa jest na tyle specyficzna, że firmy zwyczajnie na tym żerują. Większość osób podchodzi do tematu w sposób " ja już mam i nic nie będę zmieniał". I tak oto nie zmieni Telekompromitacji na inną bo przecież tyle zapłacił 50 lat temu za podłączenie. Poza tym nie ważne, że płaci 3x więcej niż inni skoro wszystko działa a u innych zapewne nie. Bo jak tanie to na pewno do odbytu. Całą sytuację najlepiej obrazuje wzorcowa rozmowa pewnego handlowca. Dzwoni do drzwi i wita się słowami "dzień dobry przyszedłem w sprawie obniżeniu Państwu opłaty abonamentowej na usługi tv, netu i telefonu" na co pada odpowiedz:

To wspaniałe bo przecież płacimy tak drogo, wy złodzieje! Ile można tak nas okradać! Jesteście najgorsi na rynku, najmniej dajecie a muszę płacić więcej niż wszyscy sąsiedzi! Już miałem z was rezygnować bo ile można?

- No ale dla jasności jestem właśnie z tej firmy, którą mają sąsiedzi...

A to nie! Znowu jacyś naciągacze, ja nic nie potrzebuję wszystko mam, nic nie będę zmieniał! Przez 30 lat tak dobrze mi służą i miałbym być tak nielojalny?

I tu trzaśnięcie drzwiami. Odosobniony przypadek? Niestety nie...

500 +250 Mb/s, Asus AC 766 Mb/s +karta AC usb, Horizon Max PVR i 11-ki +Cisco PVR, Pakiet bezpieczeństwa
-
Nie dotyczy

Re: Fiber Power 500 Mb/s bez dekodera Horizon.

Temat walki o promocję i traktowania stałych klientów to temat który od lat się pojawia. 

Ile to ja się nagadałem z ludźmi na różnych szczeblach w UPC odnośnie tego śmiesznego podejścia - jak nie wypowiesz umowy to nie dostaniesz tego co chcesz. 

 

W głowę zachodzę co za #$%^ odpowiada za utrzymanie klienta u nich. Jak można tak traktować stałych, lojalnych klientów.
Wiem, niektórzy pisali, że to nie instytucja charytatywna. Zgadza się, ale nikt nie żąda promocji z powietrza, tylko prosi o te które UPC samo układa i wylicza, czyli musi im się opłacać skoro taka promocja jest. 

 

Zawsze pozostaje tylko niesmak tej głupiej dziecinnej wojny, by dostać akurat tą promocję. 

Podobnie sytuacja aktualna, w teorii:
Człowiek podpisał umowę w lipcu tego roku na 250 + tv a tu bum wrzesień i oferta 500. Chętnie by ofertę zmienił, niestety ma zobowiązanie. Co za głupota skoro cena nie schodzi poniżej tej do której się zobowiązał (a dość często jest większa)? teraz musi czekać jakieś 22 miesiące nim dostanie Internet 500...przecież to kompletna bzdura jest. Zamiast pozwolić podpisać nową umowę na kwotę nie mniejszą niż aktualna i zsumować zobowiązania. Ew. jakoś inaczej podejść, do przypominam stałego lojalnego klienta, to jedyne co pozostaje to usłyszeć twarde NIE BO MA PAN ZOBOWIĄZANIE.....

Tytan
2209 827 74

Re: Fiber Power 500 Mb/s bez dekodera Horizon.

@-
Poważnie już tak robią, że chcesz SAM płacić im więcej na nowej/lepszej promocji i się na to nie zgadzają?
Kiedyś nie było z tym problemu - co bym nie miał, chciałem płacić SAM więcej i ofertę z DUK-a dostawałem jaka mi cenowo odpowiadała (wiadomo z wyższą ceną), ale zawsze dostałem co było mi potrzebne.

Po przeczytaniu tego coś napisał, jakby mnie ktoś w pysk strzelił... - czyli z tym co mam obecnie muszę dociągnąć do 1-szego stycznia 2019 r?

Powtórz mnie to jeszcze raz, bom pewien nie jest, żem dobrze Ciebie zrozumiał?

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
-
Nie dotyczy

Re: Fiber Power 500 Mb/s bez dekodera Horizon.

Niestety dobrze zrozumiałeś....

Znasz mnie nie od dziś i wiesz, że sam tak robiłem ze zmianami umów, niestety już rok temu jak załatwiałem aktualną umowę, miałem z tym problem. Ciągle było "ma Pan zobowiązanie", a na argument o płaceniu "ale to nic nie znaczy", usłyszałem też "teraz negocjować możemy najszybciej 3 miesiące przed końcem umowy". Słyszałem też od innych, że mają problemy ze zmianami umów. Temat co prawda nie jest jednoznaczny ale chciałbym by UPC się wypowiedziało w tej kwestii, bo dla mnie takie traktowanie klientów jest chore. Wierzę jednak, że oni naprawdę na dialog są otwarci i może coś nam się uda wynegocjować w tej kwestii.

Innowator
24 7 5

Re: Fiber Power 500 Mb/s bez dekodera Horizon.

Nie wiem z kim gadałeś ale ja osobiście mając zobowiązanie spokojnie mogłem bez przeszkód przyspieszyć sobie Internet. Miałem jeszcze mediaboxa i mając zobowiązanie do 2018 niedawno przeszedłem na horizon z int 500 mb. Ciężko jest mi uwierzyć ze jestem jakiś wyjątkowy ...
-
Nie dotyczy

Re: Fiber Power 500 Mb/s bez dekodera Horizon.

barteksid jak to oni ładnie twierdzą, do każdego podchodzą indywidualnie. Spierać się o to nie zamierzam, natomiast wiem jakie jest ich oficjalne podejście, a mi nie chodzi o to by co któremuś się udało (bo podniósł rachunek, bo dobrze trafił), tylko o to by było to oficjalne działanie....

Użytkownik
2 0 0

Re: Fiber Power 500 Mb/s bez dekodera Horizon.

Czy coś w kwesti "500" bez dekodera Horizon się ostatnio zmieniło ?

Na stronie upc.pl widzę, że od kilku dni jest opcja 500 w zakładce Internet 24miesiące/bez zobowiązania. Nie ma tam ani jednej wzmainki, że trzeba posiadać dekoder Horizon.