anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

ROZWIĄZANE
Debiutant
1 0 0

Jakość usług

Dobry wieczór,

od kilku dni obserwuje znaczący spadek jakości usług ze stronu UPC. Klatkowanie w programach TV bez względu na kanał, beznadziejne działanie internetu po WiFI znaczący spadek sygnału. Czy tylko u mnie jest tak słabo z jakością?

4 ODPOW. 4
Highlighted
Specjalista
57 13 2

Re: Jakość usług

Odpukać, u mnie wszystko w normie. Co prawda, nie mam Horajzona, więc może i problemy ze sprzętem mnie omijają 

Highlighted
Tytan
2258 1029 190

Re: Jakość usług

@danusia42 wszystko wskazuje ze nastąpiło pogorszenie sygnalu jaki dociera do Ciebie 

 

na spolecznosci nie jestesmy w stanie wiele pomóc dlatego tez musisz to zgłosić na infolinie 813 813 813

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Highlighted
Debiutant
1 0 0

Re: Jakość usług

U mnie po  tym jak nie zgodziłem sie na światłowód zaczęły sie problemy z internetem.

Własnie sprawdziłem prędkość zamiast zapisanych w umowie 200mb/s mam 5 mb/s

Jestem ciekaw czy to nie celwe działanie UPC

Highlighted
Zawodowiec
215 42 7

Re: Jakość usług

@gadzik007 
Wykonaj certyfikowany test na http://pro.speedtest.pl/

Jeżeli wyniki w dalszym ciągu będą niesatysfakcjonujące skontaktuj się z wsparciem technicznym UPC.