anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

Highlighted
Użytkownik
4 0 0

Koniec 24-miesięcznej umowy i zmiana taryfy

Dotychczas miałem taki pakiet:

 

107 kanałów + 250 Mb/s
Internet Światłowodowy - do 250 Mb/s
Telewizja - 107 kanałów (68 HD)
Replay TV - oglądaj do 7 dni wstecz
Telewizja mobilna - Horizon GO
Pakiet Mega Sport - 3 kanały Eleven

 

Płaciłem 49zł przez pierwsze 3 miesiace a potem 99zł miesiecznie. Umowa była na 2 lata i wygasa 20.03.2020.

 

Chciałbym się dowiedzieć jaka jest obecnie najtańsza taryfa, na którą mógłbym przejść? Na koncie UPC mam do wyboru jedynie pozostanie przy tym co mam lub przejście na droższą taryfę 109,99zł/mies.

 

Czy jest możliwość całkowitej rezygnacji z TV i czy wyjdzie to wtedy taniej? Mi zależy jedynie na internecie. Prędkość może być minimalna jaka tylko jest możliwa.

 

Widzę, że na stronie głównej UPC obecnie są oferty jedynie z TV i najtańsza wynosi 59,99zł miesięcznie. Rozumiem, że nic tańszego już nie ma?

 

Czy będę mógł przejść na taką tańszą taryfę czy to jest tylko dla nowych użytkowników?

7 ODPOW. 7
Highlighted
Inspirator
9 4 0

Re: Koniec 24-miesięcznej umowy i zmiana taryfy

Najlepiej zadzwoń na infolinię (813813813) lub jeśli wolisz przejdź się do biura obsługi. Może wspólnie wynegocjujesz coś atraktycjego dla Ciebie w ramach przedłużenia umowy.

Highlighted
Użytkownik
4 0 0

Re: Koniec 24-miesięcznej umowy i zmiana taryfy

Jeszcze mam jedno pytanie. Wypowiedzenie umowy muszę wysłać listownie maksymalnie na 7 dni przed końcem obecnej umowy, bo inaczej zostanie ona przedłużona na czas nieokreślony?
Takie coś wyczytałem w treści swojej umowy. Czy takie wypowiedzenie na piśmie mogę złożyć osobiście w biurze?

Highlighted
Moderator
34 17 14

Re: Koniec 24-miesięcznej umowy i zmiana taryfy

@echobike 

w celu weryfikacji warunków umowy abonenckiej z jakiej korzystasz skontaktuj się z nami poprzez Asystenta pomocy według ścięzki: https://www.upc.pl/pomoc/kontakt/#/klient-indywidualny/zarzadzanie-kontem-i-uslugami/nowa-oferta-i-z...

Osobiście nie spotkałem się z warunkami jakie wskazujesz, być może więc korzystasz nietypowej, specjalnej oferty. Dlatego wymaga to indywidulanej weryfikacji.

Odłączenie sygnału UPC odbywa się z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Szczegóły oraz sposoby rezygnacji dostępne są tutaj: https://pytania.upc.pl/?q=rezygnacja


Pozdrawiam,
Adam

Highlighted
Specjalista
57 13 2

Re: Koniec 24-miesięcznej umowy i zmiana taryfy

Jeśli zamierzasz zostać z UPC, a treść Twojego posta tego nie wyklucza , najszybszym sposobem byłby kontakt telefoniczny. Z tym, że radziłbym od razu prosić z działem utrzymania klienta, bo raz, że możesz w ten sposób otrzymać indywidualną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb, a dwa, że w przypadku przedłużania dotychczasowej umowy, mógłbyś wynegocjować lepsze dla siebie warunki., a o to przecież chodzi  

 

Ten sposóby wydaje mi się najszybszy, i najlepszy. Pozostałe, jak widzę opisali już moi poprzednicy 

Highlighted
Użytkownik
4 0 0

Re: Koniec 24-miesięcznej umowy i zmiana taryfy

Rozmawialem na czacie z konsultantką, ale nie zaproponowala mi żadnej oferty, prócz tej drogiej, którą mam obecnie. Także zadzwonię do nich. Jeśli nic tańszego mi nie zaoferują to składam wypowiedzenie.

Highlighted
Użytkownik
4 0 0

Re: Koniec 24-miesięcznej umowy i zmiana taryfy

Muszę złożyć wypowiedzenie, bo inaczej nie dostanę lepszej oferty. W rozmowie telefonicznej dostałem jedynie 10zł zniżki, czyli placilbym 89zł miesiecznie. To mnie nie zadowala, bo wiem, ze inni płacą o wiele mniej. Wypowiedzenie już złożone.

Highlighted
Specjalista
57 13 2

Re: Koniec 24-miesięcznej umowy i zmiana taryfy

Zdarza się, że akurat nie mieli pod ręką odpowiedniej oferty.

Teraz, jak już złożyłeś wypowiedzenie, to spodziewaj się hurtowej ilości telefonów z nową, lepszą ofertą od UPC 

Z doświadczenia jednak wiem, że warto samemu, powiedzmy po dwóch dniach od złożenia wypowiedzenia, zadzwonić do działu utrzymania klienta, i zapytać się uprzejmie, czy wypowiedzenie jest już w systemie.

Podobno znacznie skraca to czas oczekiwania na nową, korzystniejszą ofertę