UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

ROZWIĄZANE
Inspirator
13 9 0

Re: Nie działają pewne IP/strony

Dziękuję za odpowiedź. Jednkaże w dalszym ciągu nie udowodnił Pan swoje tezy natomiast zachowuje się Pan w sposób nieodpowiedni zarzucając innych brak umiejętności czytania ze zrozumieniem i t d. 


Jeżli Pan nie rozumie, to oczekuję merytorycznej dyskusji a nie tego co Pan napisał. 

 

Akurat firma home.pl na ten moment w przeciwieństwie do firmy UPC wywiązuje się ze swojej umowy. Ponadto udzieliła odpowiedzi, wykonała diagnostykę obustronną oraz pisemnie wskazała UPC jako stronę, po której występuje awaria. W dniu dzisiejszym w związku z ponad 30 dniową opieszałością UPC została złożona kolejna reklamacja w salonie UPC. 

Jedyne co mogę powiedzieć o UPC to, że aby ktoś ruszył swoje 4 litery do odpowiedzialności należy użyć mediów społecznościowych lub form prawnych. No chyba, że uda się klienta spławić na bambus zbędną wymianą routera - nie podziałało. 

 

Natomiast od pracowników, współpracowników UPC należało by wymagać reakcji polegającej na rozwiązaniu problemu z routingiem w UPC. 

Niestety 2 niezależne jednostki wskazały na UPC. 

Forum jest miejscem publicznym. Pisze się na nim w celu znalezienia rozwiązania i każda nawet najgłupsza odpowiedź może się do tego przyczynić. 

Natomiast z tego co Panowie piszecie wprost wynika, iż są Państwo pracownikami UPC. 

Więc z łaski swojej proszę o pomoc w zamknięciu tej awarii i zaprzestanie obrzucania błotem wszystkich do okoła. 4 tygodnie to stanowczo za długo. 

I żeby było jasne analiza naszego połączenia z home.pl była także wykonywana przez administratora sieciowego konkurencyjnego operatora. Tak się na Wasze nieszczęście składa, że byłem głównym księgowym takiego podmiotu i podstawową wiedzę na temat sieci i współdziałania operatorów telekomunikacyjnych posiadam. Wskazanie, iż wg jakiejś bazy jest to gts-poland(T-Mobile) nie oznacza, że nie mamy doczynienia z dzierżawą łącza lub innymi podobnymi sprawami. 

 

Po za tym, to UPC jest operatorem telekomunikacyjnym, który podobnoż jest zobowiązany świadczyć usługi. Więc to po stronie UPC należy wykonanie dalszych działań. My jako klienci zrobiliśmy już za dużo.

 

 

Tylko jedno jest pewne - UPC nic nie zrobiło w tej sprawie przez 4 miesiące od dnia wymiany routera, mimo naszych telefonów, skarg, przesyłanych zrzutów i raportów. Nie mam podstaw na ten moment aby nie wierzyć home.pl 


Sprawa kwalifikuje się do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym z winy operatora. Nasza cierpliwość została wyczerpana. 

Zobaczymy co przyniosą następne dni. Czy wreście doczekamy się realnej reakcji i podjęcia rozmów i problemu. 

Dla pozostałych osób - jak będziemy mieli nowe dane lub informacje to tu wkleimy. 

 

Konto zbanowane
2383 537 108

Re: Nie działają pewne IP/strony

Ej, ej, ej @eitc tylko spokojnie i bez agresji ani nerwów dobra?

Po kolei:

1. Zgłosiłeś na Społeczności problem z IP home.pl (wybrane IP nie działały), zamieściłeś log z tracerta który dobitnie wskazał gdzie urywa się połączenie. Dzierżawcą łącza od GTS w tym przypadku jest home.pl, a to tam się urywa połączenie

2. Napisałeś też w pierwszym poście, że nie udało się zrobić loga z WinMTR ponieważ ów program nie rejestruje nic w momencie awarii. Co masz konkretnie na myśli? Jest jakiś komunikat, pokazują się chociaż hosty w tym WinMTR?

3. Podałeś też w 1 poście odpowiedź od home.pl, ale przy tym nie masz pewności, że Cię po prostu spławili zwłaszcza, że później zaznaczyłeś, że połączenie urywa się na serwerze 217.153.235.202 (a to serwer T-Mobile Polska)

4. Nie sprawdziłeś czy zmiana IP pomogła, a przez cały czas zwalasz winę na UPC powołując się jedynie na home.pl

5. NIe dajesz sobie w ogóle pomóc i agresywnie odnosisz się do innych użytkowników mających inne zdanie od Twojego

I teraz powiedz mi jedno. Jaki sens ma dalsze utrzymywanie tematu? Komu ma on służyć? Wydawało mi się, że uda się jakoś rozwiązać Twój problem, ale nie widzę współpracy z Twojej strony. Na razie temat zostawię otwarty, ale zastanów się czy inni uważający inaczej aby na pewno nie mają racji i daj sobie pomóc.

https://zanimnapiszesz.info
Inspirator
13 9 0

Re: Nie działają pewne IP/strony


@MrPepkanapisał(a):

Ej, ej, ej @eitc tylko spokojnie i bez agresji ani nerwów dobra?

Po kolei:

1. Zgłosiłeś na Społeczności problem z IP home.pl (wybrane IP nie działały), zamieściłeś log z tracerta który dobitnie wskazał gdzie urywa się połączenie. Dzierżawcą łącza od GTS w tym przypadku jest home.pl, a to tam się urywa połączenie

2. Napisałeś też w pierwszym poście, że nie udało się zrobić loga z WinMTR ponieważ ów program nie rejestruje nic w momencie awarii. Co masz konkretnie na myśli? Jest jakiś komunikat, pokazują się chociaż hosty w tym WinMTR?

3. Podałeś też w 1 poście odpowiedź od home.pl, ale przy tym nie masz pewności, że Cię po prostu spławili zwłaszcza, że później zaznaczyłeś, że połączenie urywa się na serwerze 217.153.235.202 (a to serwer T-Mobile Polska)

4. Nie sprawdziłeś czy zmiana IP pomogła, a przez cały czas zwalasz winę na UPC powołując się jedynie na home.pl

5. NIe dajesz sobie w ogóle pomóc i agresywnie odnosisz się do innych użytkowników mających inne zdanie od Twojego

I teraz powiedz mi jedno. Jaki sens ma dalsze utrzymywanie tematu? Komu ma on służyć? Wydawało mi się, że uda się jakoś rozwiązać Twój problem, ale nie widzę współpracy z Twojej strony. Na razie temat zostawię otwarty, ale zastanów się czy inni uważający inaczej aby na pewno nie mają racji i daj sobie pomóc.


Szanowny Panie, 

 

1. wystarczy przeczytać posty Pana kolegów by wiedzieć kto co pisze i jak się zachowuje. 

2. Test WinMTR jest pusty. Nic w nim nie ma. Nic się nie pojawia. Nic nic nic. Jak biała kartka papieru. W chwili, gdy działa pojawia się wynik. 

3. Na tem moment wygląda na to, że to UPC mnie jako klienta od 4 tygodni po wymianie routera spławia. Gdyby było inaczej nie było by tematu. Opisałem to w poście wyżej. 

5. Od wypowiedzi Pana współpracownika można bardzo wiele wymagać. 

Innymi słowy zarzucają mi Państwo brak umiejętności czytania ze zrozumieniem a sami tego Państwo nie wykonali.  

Punkt 4. W tej chwili jest brak połączenia. Można wykonać test. Wykonamy ponownie to działanie. Rozumiem, że mamy wejść do routera, podłączyć kabel i zmienić na modem. Oraz sprawdzić czy dojdzie do zmiany IP. Potem powrócić do pracy w trybie routera i sprawdzić jaki będzie efekt ?

 

 

 

 

Inspirator
13 9 0

Re: Nie działają pewne IP/strony

Odpowiedź na messengera z UPC z dnia dzisiejszego:

 

"Wyjaśniam też, że dla Klientów Indywidualnych nie ma możliwość zmiany adresu IP "na życzenie". Może on ulec korekcie w zależności od pracy sieci UPC (np. w przypadku prowadzonych prac modernizacyjnych).

Pozdrawiam,
Adam
Zespół UPC"

Menedżer Społeczności
32 39 3

Re: Nie działają pewne IP/strony

@eitc odezwiemy sie do Ciebie w sprawie Twoich zgłoszeń. Nie przerzucajmy sie odpowiedzialnością, nie szukajmy winnych tylko znajdźmy rozwiązanie, jakiekolwiek ono nie będzie. Jeszcze nie wiem jak wyglądała komunikacja którą, jak twierdzisz, nieskutecznie z nami prowadziłeś ale z pewnością zrobimy wszystko co w naszej mocy żeby temat skutecznie zakończyć.

Zostajemy w kontakcie.

 

pozdrawiam

Damian