UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

Użytkownik
1 2 0

Nieprofesjonalna obsługa UPC

Witam. Jak jest dobrze to każda firma jest super ale jak pojawiają się problemy to dopiero wtedy można poznać profesjonalizm danej firmy. W UPC tego nie zaznałem - bardzo mały problem ale super przeszkoleni pracownicy nie potrafią tego załatwić (chyba że UPC po powalony system).

W czym rzecz: na koniec lipca 2019r złożyłem osobiście w POK na Ciszewskiego w Warszawie rezygnację z usług premium z ustalonym okresem wypowiedzenia tj. 30 dni. Od początku września powinny być te pakiety wyłączone - niestety tak się nie stało. Po kilku rozmowach z działem utrzymania (tu osobna historia do opisania) dowiedziałem się że osoba przyjmująca rezygnację nie wprowadziła tego do systemu i dlatego dalej miałem włączone te usługi i dostałem do zapłaty taką samą kwotę jak bym z niczego nie rezygnował. Po następnych wizytach w POK i telefonach do działu utrzymania obiecano mi wyłączenie tych usług od pierwszego października oraz otrzymanie korekty faktury. I co się stało ? Pierwszego października owszem odłączono te usługi ale przy okazji wyłączono wszystko. Surprise !!! Taki bonus od UPC, żeby mi się nie nudziło. Przy kontakcie z działem utrzymania okazało się że oni nic nie mogą i muszę udać się ponownie do POK na Ciszewskiego. Więc pojechałem i dowiedziałem się (po sprawdzeniu w systemie) że wyłączenie nastąpiło po mojej rezygnacji - nie wiedziałem czy mam się śmiać czy płakać - żenujące to było. Okazało się że ta sama pracownica która na początku zapomniała wpisać do systemu rezygnację tylko z usług premium poprawiła się i zaznaczyła tym razem wszystko do usunięcia !!! Wpisano do systemu o priorytetowe włączenie usług ale dwa razy wpisywali że bez usług premium - jak myślicie co się stało ? Oczywiście że włączyli ale wszystko !!! Ha ha ha !!!. Po kolejnej wizycie w POK obiecano że wyłączą usługi premium i dostanę korektę już za dwa miesiące. I co ? I du.a. Dostałem wczoraj fakturę oczywiście na pełna kwotę !!! Ciekawe czy do końca roku się z tym uporają. Żenada do potęgi - dziś jadę znowu do POK, a tak sobie bo mi się nudzi i UPC dba o moja rozrywkę. A wracając do romowy telefonicznej z działem utrzymania - po rozmowie obiecano mi kontakt z ciagu 2 dni z odpowiedzią jak rozwiązać problem. Oczywiście nikt nie zadzwonił, po kolejnym moim telefonie okazało się że nie ma śladu w systemie że rozmawiałem i poco te nagrywanie rozmów jak i tak nic z tego nie wynika. Pełen profesjonalizm UPC !!!

2 ODPOW. 2
Nauczyciel
523 139 24

Re: Nieprofesjonalna obsługa UPC

Ciekawa historia

 

Zamiast jeździć do POK może napisz reklamację. Tylko nie wiem, czy w salonach przyjmują, a jak wyślesz poleconym znowu ktoś może czegoś nie wprowadzić do systemu Na poważnie, tylko reklamacja zawierająca konkretne żądania i trzeba mieć jakieś potwierdzenie jej dostarczenia.

Highlighted
Moderator
28 21 12

Re: Nieprofesjonalna obsługa UPC

@Mariusz1wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko).