UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

Highlighted
Tytan
1196 618 112

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

Zacznijmy od sedna sprawy.

Rzadko sie zdarza ze material jest 1080p, wiekszosc materiału to upscaling, do tego dochodzi dekompresja i kompresja kontentu. Wybacz w telewizji linearnej nie uswiadczysz zylety. Nawet magiczne polsatowe super hd nie bylo idealne.

 

W jednej lokalizacji mam karte ci+, mediaboxa oraz horizona. Najgorsza jakosc jest na mediaboxie. Miedzy ci+ a horizonem nie widze wiekszych roznic. Telewizory sa full hd i ja nie widze czegos takiego co jest u ciebie. Tv to LG i dwa samsungi

-------------------------------------------
Highlighted
Inspirator
42 2 0

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

@Pablo  nie widzisz u mnie na filmach HD które ty masz, czy nie widzisz problemu który opisuje?

Highlighted
Tytan
1196 618 112

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

Nie widzę u siebie czegoś takiego co występuje u Ciebie.

 

Widzę co opisujesz (widzę smużenie na twoich nagraniach) natomiast czegoś takiego to u mnie nie ma.

 

Głównie oglądam Grupę Discovery oraz Grupę Polsat.

-------------------------------------------
Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu


@-napisał(a):

Jakoś nie spotkałem operatora który jakoś miałby lepszą jakość obrazu, w końcu mają praktycznie to samo od nadawcy i różnice w odbiorze jak już jakieś są to raczej kosmetyczne. 4k oczywiście pomijam, nan ich może i lepsza jakość, ale ile tych kanałów jest ? 3 ?

 

Przez internet ne netflixach itd zawsze będzie lepszy obraz  i dźwięk

 

PS: Ale patrząc na tv fullhd i tak nawet patrząc na obecny obraz z dekodera horizon jakoś narzekać nie można, oczywiście widać róznice, że sa kanały które potrafią nadawać w odpowiedniej jakości i w ogóle inaczej się to ogląda


Witam.

Mam nadzieję, że swoim postem nie naruszę Zasad Społeczności.

Są operatorzy, którzy mają dużo lepszą jakość sygnału. Operatorzy lokalni a także operator ogólnokrajowy Jambox. Dają abonentowi obraz, jaki daje nadawca, bez żadnej kompresji. Tylko to jest IPTV a nie HFC. Różnica jest naprawdę bardzo widoczna. Wiem, bo korzystam  z usług UPC i lokalnego operatora, który bierze sygnał TV od Jamboxa.

Pozdrawiam.

Highlighted
Inspirator
42 2 0

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

@Pablo  czyli możliwe że to kwestia techniczna ale tak to sobie można gdybac. Wypowiem umowę ze względu na zła jakość obrazu zobaczę czy to coś da..

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

weź horizona i sprawdź jak działa przez dekoder, a zawsze w ciągu 14 dni możesz zwrócić 

Highlighted
Tytan
1196 618 112

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu


@-napisał(a):

@-napisał(a):

Jakoś nie spotkałem operatora który jakoś miałby lepszą jakość obrazu, w końcu mają praktycznie to samo od nadawcy i różnice w odbiorze jak już jakieś są to raczej kosmetyczne. 4k oczywiście pomijam, nan ich może i lepsza jakość, ale ile tych kanałów jest ? 3 ?

 

Przez internet ne netflixach itd zawsze będzie lepszy obraz  i dźwięk

 

PS: Ale patrząc na tv fullhd i tak nawet patrząc na obecny obraz z dekodera horizon jakoś narzekać nie można, oczywiście widać róznice, że sa kanały które potrafią nadawać w odpowiedniej jakości i w ogóle inaczej się to ogląda


Witam.

Mam nadzieję, że swoim postem nie naruszę Zasad Społeczności.

Są operatorzy, którzy mają dużo lepszą jakość sygnału. Operatorzy lokalni a także operator ogólnokrajowy Jambox. Dają abonentowi obraz, jaki daje nadawca, bez żadnej kompresji. Tylko to jest IPTV a nie HFC. Różnica jest naprawdę bardzo widoczna. Wiem, bo korzystam  z usług UPC i lokalnego operatora, który bierze sygnał TV od Jamboxa.

Pozdrawiam.


Przepraszam ale musze stwierdzić że piszesz bzdury, każdy operator wykorzystuję kompresję.

BTW współpracowałem (technicznie) z Jamboxem jeszcze na długo zanim przejęła go vectra

 

Z jednym się zgodzę, jakość w Jambox jest dobra choć przed wrogim przejęciem była jeszcze lepsza (cały czas korzystam na jednej z lokalizacji)

-------------------------------------------
Highlighted
Tytan
2191 827 78

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu


@areq1987napisał(a):

Wypowiem umowę ze względu na zła jakość obrazu zobaczę czy to coś da..


.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Highlighted
Tytan
Tytan
2329 1039 193

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

A mozna wypowiedziec umowe w zwiazku z nadawanymi tresciami? szczególnie w kanalach telewizji rezimowiej?

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
Inspirator
42 2 0

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

@KOCUREK1970  Źle się wyraziłem bedzie to odstąpienie od umowy zawartej na odległość motywowanej złą jakością dostarczanego sygnału.

Highlighted
Tytan
Tytan
2329 1039 193

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

przy odstapieniu od umowy zawartej na odleglosc nie musisz podawac motywu

 

ba nikogo to nawet nie odchodzi - bo to jest twoje prawo

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
Inspirator
42 2 0

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

@GDA to powinno ich zacząć obchodzić jak zaczną tracić abonentów. 

Highlighted
Tytan
Tytan
2329 1039 193

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

@areq1987 nie zrozumiales mnie

odstąpienie od umowy zawartej na odleglosc w ciagu 14 dni jest prawem abonenta

i nikt nie zawraca sobie glowy co jest jego powodem

 

poprostu mozesz to zrobic i nikt nie bedzie tego analizowal

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
Inspirator
42 2 0

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

@GDA oczywiście, że tak jest co nie znaczy, że firma nie bedzie chciała zatrzymać takiej osoby drążąc temat..

Highlighted
Tytan
1441 824 567

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

Nie widzę tutaj niczego do drążenia. Ja u siebie problemu nie widzę, podobnie nie widzę go na kilkunastu telewizorach w centrali w Katowicach. Większość użytkowników, którzy pisali w tym temacie także tego problemu nie widzi. Także przykro mi @areq1987 ale Twoja opinia pozostanie Twoją opinią, bo żadnego ogólnego problemu po stronie naszej sieci nie było i nie ma.

 

btw. mały ot. Mocno rozpisaliście się tutaj o tematyce kalibracji obrazu w telewizorze i tak sobie myślę, że niezły ze mnie ignorant skoro mam wszystko w auto w moim Samsungu 4K z 2017 roku i jakoś nie widzę sensu, aby poczynić jakiekolwiek zmiany. W zasadzie jak już ostatnio pisałem mało oglądam TV linearnej i raczej stawiam na serwisy VOD typu Netflix, które wyglądają na prawdę zacnie i na tyle dobrze (albo mam takie małe wymagania), że w ustawieniach nie grzebię.

---------------------------------------


Przestrzegaj tak jak ja, Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.


Od 01.09.2019r. nie pracuję w UPC Polska i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Proszę o kierowanie swoich zgłoszeń do aktualnej moderacji forum.