UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

Tytan
998 587 81

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

Zacznijmy od sedna sprawy.

Rzadko sie zdarza ze material jest 1080p, wiekszosc materiału to upscaling, do tego dochodzi dekompresja i kompresja kontentu. Wybacz w telewizji linearnej nie uswiadczysz zylety. Nawet magiczne polsatowe super hd nie bylo idealne.

 

W jednej lokalizacji mam karte ci+, mediaboxa oraz horizona. Najgorsza jakosc jest na mediaboxie. Miedzy ci+ a horizonem nie widze wiekszych roznic. Telewizory sa full hd i ja nie widze czegos takiego co jest u ciebie. Tv to LG i dwa samsungi

-------------------------------------------

hosting
Inspirator
42 2 0

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

@Pablo  nie widzisz u mnie na filmach HD które ty masz, czy nie widzisz problemu który opisuje?

Tytan
998 587 81

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

Nie widzę u siebie czegoś takiego co występuje u Ciebie.

 

Widzę co opisujesz (widzę smużenie na twoich nagraniach) natomiast czegoś takiego to u mnie nie ma.

 

Głównie oglądam Grupę Discovery oraz Grupę Polsat.

-------------------------------------------

hosting
-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu


@Informatygnapisał(a):

Jakoś nie spotkałem operatora który jakoś miałby lepszą jakość obrazu, w końcu mają praktycznie to samo od nadawcy i różnice w odbiorze jak już jakieś są to raczej kosmetyczne. 4k oczywiście pomijam, nan ich może i lepsza jakość, ale ile tych kanałów jest ? 3 ?

 

Przez internet ne netflixach itd zawsze będzie lepszy obraz  i dźwięk

 

PS: Ale patrząc na tv fullhd i tak nawet patrząc na obecny obraz z dekodera horizon jakoś narzekać nie można, oczywiście widać róznice, że sa kanały które potrafią nadawać w odpowiedniej jakości i w ogóle inaczej się to ogląda


Witam.

Mam nadzieję, że swoim postem nie naruszę Zasad Społeczności.

Są operatorzy, którzy mają dużo lepszą jakość sygnału. Operatorzy lokalni a także operator ogólnokrajowy Jambox. Dają abonentowi obraz, jaki daje nadawca, bez żadnej kompresji. Tylko to jest IPTV a nie HFC. Różnica jest naprawdę bardzo widoczna. Wiem, bo korzystam  z usług UPC i lokalnego operatora, który bierze sygnał TV od Jamboxa.

Pozdrawiam.

Inspirator
42 2 0

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

@Pablo  czyli możliwe że to kwestia techniczna ale tak to sobie można gdybac. Wypowiem umowę ze względu na zła jakość obrazu zobaczę czy to coś da..

Konto zbanowane
441 160 27

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

weź horizona i sprawdź jak działa przez dekoder, a zawsze w ciągu 14 dni możesz zwrócić 

Tytan
998 587 81

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu


@-napisał(a):

@Informatygnapisał(a):

Jakoś nie spotkałem operatora który jakoś miałby lepszą jakość obrazu, w końcu mają praktycznie to samo od nadawcy i różnice w odbiorze jak już jakieś są to raczej kosmetyczne. 4k oczywiście pomijam, nan ich może i lepsza jakość, ale ile tych kanałów jest ? 3 ?

 

Przez internet ne netflixach itd zawsze będzie lepszy obraz  i dźwięk

 

PS: Ale patrząc na tv fullhd i tak nawet patrząc na obecny obraz z dekodera horizon jakoś narzekać nie można, oczywiście widać róznice, że sa kanały które potrafią nadawać w odpowiedniej jakości i w ogóle inaczej się to ogląda


Witam.

Mam nadzieję, że swoim postem nie naruszę Zasad Społeczności.

Są operatorzy, którzy mają dużo lepszą jakość sygnału. Operatorzy lokalni a także operator ogólnokrajowy Jambox. Dają abonentowi obraz, jaki daje nadawca, bez żadnej kompresji. Tylko to jest IPTV a nie HFC. Różnica jest naprawdę bardzo widoczna. Wiem, bo korzystam  z usług UPC i lokalnego operatora, który bierze sygnał TV od Jamboxa.

Pozdrawiam.


Przepraszam ale musze stwierdzić że piszesz bzdury, każdy operator wykorzystuję kompresję.

BTW współpracowałem (technicznie) z Jamboxem jeszcze na długo zanim przejęła go vectra

 

Z jednym się zgodzę, jakość w Jambox jest dobra choć przed wrogim przejęciem była jeszcze lepsza (cały czas korzystam na jednej z lokalizacji)

-------------------------------------------

hosting
Tytan
2156 820 71

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu


@areq1987napisał(a):

Wypowiem umowę ze względu na zła jakość obrazu zobaczę czy to coś da..


.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Tytan
Tytan
1976 979 157

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

A mozna wypowiedziec umowe w zwiazku z nadawanymi tresciami? szczególnie w kanalach telewizji rezimowiej?

-----
Trolli już nie widać?
Znakomicie!
Inspirator
42 2 0

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

@KOCUREK1970  Źle się wyraziłem bedzie to odstąpienie od umowy zawartej na odległość motywowanej złą jakością dostarczanego sygnału.

Tytan
Tytan
1976 979 157

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

przy odstapieniu od umowy zawartej na odleglosc nie musisz podawac motywu

 

ba nikogo to nawet nie odchodzi - bo to jest twoje prawo

-----
Trolli już nie widać?
Znakomicie!
Inspirator
42 2 0

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

@GDA to powinno ich zacząć obchodzić jak zaczną tracić abonentów. 

Tytan
Tytan
1976 979 157

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

@areq1987 nie zrozumiales mnie

odstąpienie od umowy zawartej na odleglosc w ciagu 14 dni jest prawem abonenta

i nikt nie zawraca sobie glowy co jest jego powodem

 

poprostu mozesz to zrobic i nikt nie bedzie tego analizowal

-----
Trolli już nie widać?
Znakomicie!
Inspirator
42 2 0

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

@GDA oczywiście, że tak jest co nie znaczy, że firma nie bedzie chciała zatrzymać takiej osoby drążąc temat..

Tytan
1439 822 568

Re: Nowy abonent UPC - pikseloza i niska prędkość internetu

Nie widzę tutaj niczego do drążenia. Ja u siebie problemu nie widzę, podobnie nie widzę go na kilkunastu telewizorach w centrali w Katowicach. Większość użytkowników, którzy pisali w tym temacie także tego problemu nie widzi. Także przykro mi @areq1987 ale Twoja opinia pozostanie Twoją opinią, bo żadnego ogólnego problemu po stronie naszej sieci nie było i nie ma.

 

btw. mały ot. Mocno rozpisaliście się tutaj o tematyce kalibracji obrazu w telewizorze i tak sobie myślę, że niezły ze mnie ignorant skoro mam wszystko w auto w moim Samsungu 4K z 2017 roku i jakoś nie widzę sensu, aby poczynić jakiekolwiek zmiany. W zasadzie jak już ostatnio pisałem mało oglądam TV linearnej i raczej stawiam na serwisy VOD typu Netflix, które wyglądają na prawdę zacnie i na tyle dobrze (albo mam takie małe wymagania), że w ustawieniach nie grzebię.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.