anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

Highlighted
Użytkownik
13 0 0

Ogromna utrata pakietów

Hej,

Odkąd zacząłem korzystać z UPC 1Gbps i Giga ConnectBox mam problemy z ogromną utratą pakietów.

Nie wiem gdzie szukać przyczyny? U poprzedniego dostawcy nigdy takie problemy nie występowały.

Poniżej wrzucam kilka danych. Co dalej z tym robić? W ogóle coś się da z tym zrobić?

 

Zgodność ze standardami: DOCSIS 3.1
Wersja sprzętu: 7
Wersja oprogramowania: 01.02.048.08.EURO.SIP

 

pingplotter0118.png

 

winmtr0118.png

 

Kanał dosyłowy
3.0 Kanały downstreamKanał Częstotliwość (Hz) Poziom sygnału (dBmV) SNR (dB) Modulacja ID Kanału
2618000000-3.70000137.355988QAM2562
10682000000-4.70000137.355988QAM25610
12698000000-5.90000236.609653QAM25612
13706000000-5.40000236.609653QAM25613
14714000000-5.59999836.609653QAM25614
15722000000-5.50000036.609653QAM25615
16730000000-5.50000036.609653QAM25616
1610000000-3.70000137.355988QAM2561
3626000000-4.70000136.609653QAM2563
4634000000-4.59999837.355988QAM2564
5642000000-3.90000236.609653QAM2565
8666000000-5.59999836.386890QAM2568
9674000000-5.79999936.386890QAM2569
11690000000-5.29999936.609653QAM25611
7658000000-4.20000137.636276QAM2567
6650000000-4.20000137.355988QAM2566
18746000000-5.70000136.609653QAM25618
19754000000-5.70000136.609653QAM25619
20762000000-6.00000036.609653QAM25620
17738000000-5.59999836.609653QAM25617
22778000000-6.09999836.609653QAM25622
21770000000-6.20000136.609653QAM25621
24794000000-7.09999834.345688QAM25624
23786000000-7.00000035.779911QAM25623


3.0 Kanały downstreamKanał Lock Status RxMER (dB) Błędy przed korekcją Błędy po korekcji
2Locked000
10Locked678159700
12Locked655031400
13Locked643761600
14Locked653874100
15Locked666668400
16Locked672916500
1Locked683401200
3Locked690872700
4Locked220668380200
5Locked720799200
8Locked695056600
9Locked701763400
11Locked766431600
7Locked737732100
6Locked806278200
18Locked801771000
19Locked782031500
20Locked764462200
17Locked760018300
22Locked754233200
21Locked758508700
24Locked759614670270
23Locked304683794200


3.1 Kanały downstreamKanał Szerokość kanału (MHz). Typ FFT Ilość aktywnych użytkowników. Modulacja (Profil aktywny) Pierwsza aktywna częstotliwość podnośna (Hz)
25644K1240QAM4096799


3.1 Kanały downstreamID Kanału Lock Status RxMER Data (dB) PLC Power (dBmV) Correcteds (Active Profile) Uncorrectables (Active Profile)
25Locked -9.21288825725776



3 ODPOW. 3
Highlighted
Użytkownik
13 0 0

Re: Ogromna utrata pakietów

Kanał zwrotny w osobnej wiadomości, ponieważ w pierwszej przekroczyłem limit znaków

 

3.0 Kanały upstream

Kanał Częstotliwość (Hz) Poziom sygnału (dBmV) Szybkość symbolu (ksps) Modulacja ID Kanału

13120000047.0205995120 KSym/sec64QAM5
25160000049.0205995120 KSym/sec64QAM8
34480000049.0205995120 KSym/sec64QAM7
43800000048.2705995120 KSym/sec64QAM6



3.0 Kanały upstream

Kanał Typ kanału T1 Timeout T2 Timeout T3 Timeout T4 Timeout

1US_TYPE_STDMA0020
2US_TYPE_STDMA0020
3US_TYPE_STDMA0020
4US_TYPE_STDMA0020
Highlighted
Innowator
54 10 0

Re: Ogromna utrata pakietów

Ogromny P/L masz już do samego swojego routera ... 192.168.0.1

 

1/ Modem się przegrzewa o ile nie masz go gdzieś upchanego, bo one lubią się przegrzewać i dawać takie objawy

2/ Modem do wymiany bo padł a padają jak muchy. 

 

Jeżeli siłę sygnału masz OK i parametry w/g UPC dobre, to stawiam #1 lub #2

 

Spróbuj jeszcze zrestartować modem jak masz takie problemy pstryczkiem z tyłu ... Po restarcie od razu spróbuj jeszcze raz czy masz P/L ... Jak nie ... to opcja #1 lub #2 lub #1 i #2...

 

Na 1Gbit/s nagminnym problemem są :

 

Albo ogromne P/L

Albo przegrzewające się modemy z wariackimi objawami jak przywieszające się ładowanie stron

 

To nie moje info, ale 3ch kolejnych techników interweniujących u mnie z powodu przywieszającego się netu gdzie trzeba było resetować modem prądowo, aby ruszyło.

Highlighted
Użytkownik
13 0 0

Re: Ogromna utrata pakietów

Dokładnie tak jest, że po restarcie prądowym problem znika na 2-3 dni.

Stoi swobodnie na szafce i nie jest z żadnej strony zasłonięty. 

Nie jest też gorący, zwyczajnie delikatnie ciepły w górnej części.

W jaki sposób to im zgłosić?

Technik musiałby przyjść tak żebym nie restartował routera przez kilka dni?