miesiąc temu
@leszekglasnernapisał(a):Wciąż to samo, od ponad miesiąca ani krzty poprawy. To są jakieś kpiny i niedotrzymywanie warunków umowy.
Zgłoś awarie i złóż wniosek o dekonsolidacje , powinno to rozwiazac problem
miesiąc temu
Zgłaszałem 3 razy. Co to jest dekonsolidacja? Mam Horizon.
miesiąc temu – ostatnio edytowany miesiąc temu
Dekonsolidacja to w tym przypadku rozdzielenie usługi na inny sprzęt (w tym przypadku internetu na osobny modem). Dostaniesz wtedy Connect Box
miesiąc temu
Wszystko masz opisane w tym temacie, trzeba sie tylko cofnąć.
Dekonsolidacja usług oznacza rozdzielenie IT od TV. W obecnej chwili masz wszystko na 1 urządzeniu (horizon). Po dekonsolidacji będzie horizon do TV i compal do IT.
miesiąc temu
@leszekglasner, tak jak napisali koledzy, na teraz jedyną opcją jest wspomniana dekonsolidacja. Przy czym nie ma gwarancji, że to rozwiąże problem u Ciebie (ale na pewno warto spróbować), gdyż:
@GMateusznapisał(a):
@leszekglasnernapisał(a):Czy modem Compal to oficjalne i ostateczne rozwiązanie problemu przez UPC? Mam ten sam problem z Google.
Niestety, ani to oficjalne, ostateczne czy w ogóle jakiekolwiek rozwiązanie. Dalsza weryfikacja wykazała występowanie podobnych utrudnień również na modemie Compal Connect Box. Instalacja modemu zewnętrznego do Horizona nie jest tutaj zatem żadnym rozwiązaniem.
miesiąc temu
To jest d... a nie rozwiązanie w takim razie.
miesiąc temu
@leszekglasner, byli uzytkownicy, którzy tutaj raportowali, że w ich przypadku całkowicie rozwiązało to problem. W najgorszym wypadku dostaniesz za darmo lepszy modemorouter i większym zasięgu i szybszym Wifi. Więc warto spróbować!
miesiąc temu
@leszekglasnernapisał(a):Wciąż to samo, od ponad miesiąca ani krzty poprawy. To są jakieś kpiny i niedotrzymywanie warunków umowy.
Jakiej części umowy Twoim zdaniem UPC nie dotrzymuje?
miesiąc temu
@Pablonapisał(a):
@leszekglasnernapisał(a):Wciąż to samo, od ponad miesiąca ani krzty poprawy. To są jakieś kpiny i niedotrzymywanie warunków umowy.
Zgłoś awarie i złóż wniosek o dekonsolidacje , powinno to rozwiazac problem
Zgłaszałem problem,przyjęto zgłoszenie ponieważ problem jest znany UPC. Powołując sie na forum zaproponowałem aby założono mi równolegle router bezpłatnie na czas do rozwiązania problemu. NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOSCI. Jak chcę to muszę osobno zapłacić za używanie routera, założenie i aktywację. Mam kabel który został po routerze z przed Horizona, gdzie miałem dekoder i router. Proszę o informację od osób którym dodano router, czy muszą za to dodatkowo płacić.
miesiąc temu
@DziadekPSznapisał(a):
@Pablonapisał(a):
@leszekglasnernapisał(a):Wciąż to samo, od ponad miesiąca ani krzty poprawy. To są jakieś kpiny i niedotrzymywanie warunków umowy.
Zgłoś awarie i złóż wniosek o dekonsolidacje , powinno to rozwiazac problem
Zgłaszałem problem,przyjęto zgłoszenie ponieważ problem jest znany UPC. Powołując sie na forum zaproponowałem aby założono mi równolegle router bezpłatnie na czas do rozwiązania problemu. NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOSCI. Jak chcę to muszę osobno zapłacić za używanie routera, założenie i aktywację. Mam kabel który został po routerze z przed Horizona, gdzie miałem dekoder i router. Proszę o informację od osób którym dodano router, czy muszą za to dodatkowo płacić.
Zglosiles awarie czy zlozyles reklamacje?
Wyraznie pisałem o reklamacji
miesiąc temu
@Pablonapisał(a):Zglosiles awarie czy zlozyles reklamacje?
Wyraznie pisałem o reklamacji
Nie łap mnie za słówka. Dzwoniłem do UPC z problemem. Zgłaszałem problem. Rozmawiałem z konsultantką która przyjęła zgłoszenie i myślę że przyjęła reklamację skoro nadała: Numer zgłoszenia : TT0008841535. Nie dzwoniłem aby sobie pogadać. Chciałem aby rozwiązano sprawę.
miesiąc temu
Nic mi nie proponowano. Syndrom google trwa nadal. Choociaż sprawa nie jest obecnie dla mnie priorytetowa, ciekawi mnie jej rozwiązanie.
Miłego youtube
miesiąc temu
Minimalista... Umowa mniej więcej polega na tym , że coś kupujesz i coś za to otrzymujesz. W wypadku mozliwośći korzystania z google - tutaj mamy właśnie minimalizm.
miesiąc temu – ostatnio edytowany miesiąc temu
@DziadekPSznapisał(a):Nie łap mnie za słówka. Dzwoniłem do UPC z problemem. Zgłaszałem problem. Rozmawiałem z konsultantką która przyjęła zgłoszenie i myślę że przyjęła reklamację skoro nadała: Numer zgłoszenia : TT0008841535. Nie dzwoniłem aby sobie pogadać. Chciałem aby rozwiązano sprawę.
Dlaczego tak obcesowo?
Nadano nr zgłoszeniu a nie reklamacji.
Na złożoną reklamację firma ma 30 dni na odpowiedz.
A tak przy okazji - chcesz osobny router na czas usunięcia niedogodności (tak Sam piszesz) i masz żal, że firma chce za to pieniądze?
Inni dostali dodatkowy router ale korzystają teraz z dwu urządzeń (czyli mają CB na stałe razem z Horizonem).
miesiąc temu – ostatnio edytowany miesiąc temu
@KOCUREK1970napisał(a)::
Dlaczego tak obcesowo?
Nadano nr zgłoszeniu a nie reklamacji.
Na złożoną reklamację firma ma 30 dni na odpowiedz.
W moim mniemaniu gdy zgłaszam problem to tym samym składam reklamację. Jeżeli jest w tym jakiś haczyk prawny to konsultantka powinna mnie spytać o to.
A tak przy okazji - chcesz osobny router na czas usunięcia niedogodności (tak Sam piszesz) i masz żal, że firma chce za to pieniądze?
Inni dostali dodatkowy router ale korzystają teraz z dwu urządzeń (czyli mają CB na stałe razem z Horizonem).
Tak, na forum wyczytałem że dano ludziom drugi router. Rozumiem że w zwiazku z tą nazwijmy to awarią to tak jak samochód zastępczy. Jeżeli ma to związek z oprogramowaniem Horizona który nie może dogadać się z Google, skoro inne modemy/routery się dogadują, to jak najbardziej chcę bez dodatkowych opłat. Jeżeli UPC chce na tym ugrać dodatkowy zarobek to uważam to za nie fer.