UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

ROZWIĄZANE
Profesor
1344 600 50

Re: Ogromne problemy z działaniem usług Google

@DziadekPSz

Z tego co widzę, to nikt nie napisał, że dostał CB (Connectbox) tymczasowo, na czas usunięcia usterki.

Z tego wynika, że dostali CB na stałe i dlatego za to pewnie dodatkowo nie płacą.

 

Zgłoszenie usterki, awarii nie jest złożeniem reklamacji.

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Inspirator
7 2 0

Re: Ogromne problemy z działaniem usług Google


@KOCUREK1970napisał(a):

@DziadekPSz

Z tego co widzę, to nikt nie napisał, że dostał CB (Connectbox) tymczasowo, na czas usunięcia usterki.

Z tego wynika, że dostali CB na stałe i dlatego za to pewnie dodatkowo nie płacą.

 

Zgłoszenie usterki, awarii nie jest złożeniem reklamacji.

 


Nie wiem czy dostali tymczasowo czy na stałe. Konsultantka szła w zaparte że tak się nie da i że nikt nie dostał osobnego routera za darmo. Dlatego pytałem na forum tych co ewentualnie dostali, i to na jakich zasadach. Wspomniała  że do 300Mb/s to tylko Horizon a od 500Mb/s Connectbox. Walczyłem z komputerem od połowy grudnia bo myślałem że to wina sprzętu. W internecie cisza na ten temat aż tu od przedczoraj natknąłem się na ten problem na tym forum.  Więc zrozum mnie że już mi się przelewa i czasami mnie ponosi.

Wykładowca
711 168 26

Re: Ogromne problemy z działaniem usług Google

@DziadekPSz, Konsultantka po prsotu nie znała tematu, norma na infolinii UPC. Napisz prywatną wiadomość do @GMateusza, jestem pewien, że uda mu się Ci pomóc. 

Profesor
1344 600 50

Re: Ogromne problemy z działaniem usług Google

@DziadekPSz

Jeśli ktoś wybrał ofertę tylko z Horizonem (a tak wnoszę w Twoim przypadku) to tam nie ma mowy o Horizonie i osobnym routerze (jest to w opcji droższej).

Zatem wcale mnie nie dziwi to co usłyszałeś na infolinii, gdyż ta osoba nie ma takich kompetencji czy zgody by zmodyfikować umowę na tyle by gratisowy modem przyznać (nie znam całej sytuacji, ale tak wnoszę).

Nie zawsze przepływ informacji jest na tyle szybki i pełny, że dotrze to do uszu konsultanta nie mówiąc już o takim zapisie w systemie UPC skoro osób zgłaszających z problemem nie jest pewnie wielu. Sam wskazujesz, że w necie o tym cisza, zatem nie ma co się dziwić, że w UPC nie każdy o tym problemie wie na infolinii.

Zasada w każdej firmie jest taka sama - dużo zgłoszeń, duży nacisk i priorytet by problem rozwiązać. Mało zgłoszeń, to i niski nacisk by to rozwiązać.

 

Sam osobiście nie wziąłbym oferty ze sprzętem all in one - w razie problemów, awarii urządzenia zostajesz z niczym.

Każdemu też to stanowczo odradzam, ale to zawsze wybór klienta. 

Unosić się nie ma co, bo to w niczym nie pomaga a zniechęca wręcz do pomocy.

 

Napisz PW do Moderatora @GMateusz - może da się załatwić osobny modemorouter gratis a może i na stałe.

Trzymam kciuki by się udało!

 

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Innowator
22 9 0

Re: Ogromne problemy z działaniem usług Google

Wycinki z regulaminu:
§ 12 pkt 2. Dostawca usług może wymienić Sprzęt ze względu na zmianę technologii świadczenia Usług, na skutek której Abonent nie będzie w stanie korzystać z Usług przy użyciu dotychczasowych Urządzeń Końcowych, jeżeli powszechnie w punktach sprzedaży detalicznej oferowane są urządzenia umożliwiające korzystanie z Usług po dokonanej przez Dostawcę usług wymianie Sprzętu. W razie skorzystania z powyższego uprawnienia przez Dostawcę usług Abonentowi nie przysługują roszczenia wobec Dostawcy usług.

§ 25 pkt 9. W przypadku wystąpienia stałych lub regularnie powtarzających się rozbieżności pomiędzy faktycznym wykonaniem Usług Internetowych na rzecz Abonentów będących konsumentami a wykonaniem usługi opisanym w niniejszym paragrafie, w szczególności w stosunku do minimalnej prędkości transmisji danych, Abonentowi przysługują uprawnienia przewidziane w §36-37 oraz postanowieniach Rozdziału XI Regulaminu.

§ 36 pkt 4.Usunięcie Awarii powinno nastąpić nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia. O ile Awaria nie jest możliwa do usunięcia w ciągu 2 dni roboczych od jej zgłoszenia, Dostawca usług określi termin jej usunięcia i przekaże tę informację zgłaszającemu Abonentowi.

Chyba nikt z nas nie został poinformowany o terminie usunięcia awarii

§ 36 pkt 7. Naprawa lub wymiana Sprzętu następuje: 1) nieodpłatnie, w przypadku ujawnienia się w trakcie eksploatacji ukrytych wad, wynikających z przyczyn tkwiących w Sprzęcie

 

Sądzę, że wadliwe oprogramowanie to też wada tkwiąca w sprzęcie

Dlaczego po 3 zgłoszeniach dotyczących awarii (uznanych za niezamknięte), muszę rozwiązań szukać tutaj i pisać do moderatora? Czy UPC nie powinno samo oddzwonić w tej sprawie jeśli jakiś sposób istnieje?

 

Moderator
914 596 148

Re: Ogromne problemy z działaniem usług Google


@DziadekPSz napisał(a):

@Pablonapisał(a):


Zglosiles awarie czy zlozyles reklamacje?

Wyraznie pisałem o reklamacji

 


Nie łap mnie za słówka. Dzwoniłem do UPC z problemem. Zgłaszałem problem. Rozmawiałem z konsultantką która przyjęła zgłoszenie i myślę że przyjęła reklamację skoro nadała:  Numer zgłoszenia : TT0008841535. Nie dzwoniłem aby sobie pogadać. Chciałem aby rozwiązano sprawę. 

 


Zgłoszenie to zgłoszenie, a reklamacja to reklamacja. Reklamację dyktuje klient przedstawiając konsultantowi wszystkie składowe zgłoszenia reklamacyjnego takie jak (dotyczy tylko przypadku kontaktu z infolinią):

 

  • Określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego okresu.
  • Przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację.
  • Wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności - gdy Abonent żąda ich wypłaty.
  • Preferowana forma otrzymania odpowiedzi - mailowo lub listownie na wskazany adres

@leszekglasner utrudnienia w dostępie do serwisów Google w rozumieniu Regulaminu Świadczenia Usług UPC Polska, nie mogą być definiowane ani rozumiane jako awaria, gdyż awaria to całkowity brak dostępu do wszystkich usług/całkowity brak sygnału w sieci. Stąd też nikt nie poda terminu rozwiązania występujących utrudnień. 

 

 

 

UWAGA! Do 7 kwietnia przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Nie odpisuję na wiadomości prywatne. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian. W razie potrzeby kontaktujcie się z nim lub z pozostałymi moderatorami. GMateusz

Innowator
22 9 0

Re: Ogromne problemy z działaniem usług Google

@leszekglasner utrudnienia w dostępie do serwisów Google w rozumieniu Regulaminu Świadczenia Usług UPC Polska, nie mogą być definiowane ani rozumiane jako awaria, gdyż awaria to całkowity brak dostępu do wszystkich usług/całkowity brak sygnału w sieci. Stąd też nikt nie poda terminu rozwiązania występujących utrudnień. 

 


Zgoda, ale jeśli to nie awaria, jest to usterka, a więc:

Usunięcie Usterki powinno nastąpić w możliwie najszybszym terminie i według kolejności zgłoszenia. O ile Usterka nie jest możliwa do usunięcia w ciągu 5 dni roboczych od jej zgłoszenia, Dostawca usług określi termin jej usunięcia i przekaże tę informację zgłaszającemu Abonentowi.

 

Także tutaj nie został określony termin usunięcia. Proszę o określenie terminu usunięcia usterki.

Nauczyciel
551 131 6

Re: Ogromne problemy z działaniem usług Google

Musisz uwierzyć albo i nie, ale na pewno dział IT tym problem się już zajmuje, bo uslugi Google są bardzo powszechne teraz i na pewno nie na rękę im jest narzekanie klientów w tej kwestii. Jeżeli Ci napiszą, że usuną usterkę za miesiąc, a nie zdołają tego zrobić, bo nie przygotują softu do tego czasu, to zaczniesz pisać, że nie wywiązali się z terminu, a przy trudniejszych usterkach, mogą przesuwać termin realizacji. Jedyne co możesz zrobić, to czekać teraz, bo problem jest im znany i ewentualnie DROGĄ REKLAMACJI uzuskać bonifikaty za utrudnione korzystanie z internetu lub zarządać oddzielnego urządzenia do internetu (choć nie musi pomóc, ale może, są takie przypadki w tym temacie). I to tyle.


_____________________________________


Inspirator
7 2 0

Re: Ogromne problemy z działaniem usług Google


@GMateusznapisał(a):

 

@leszekglasner utrudnienia w dostępie do serwisów Google w rozumieniu Regulaminu Świadczenia Usług UPC Polska, nie mogą być definiowane ani rozumiane jako awaria, gdyż awaria to całkowity brak dostępu do wszystkich usług/całkowity brak sygnału w sieci. Stąd też nikt nie poda terminu rozwiązania występujących utrudnień. 


Jeżeli usługi Google chodzą prawidłowo na innych modemach/routerach w sieci UPC oraz u innych dostawców internetu a nie chodzą na Horizonie w UPC, to jest to ewidentna usterka chyba oprogramowania sprzętu dostarczonego przez UPC. Biorę jeszcze komputer pod pachę i idę do innego mieszkania w którym jest internet UPC na Thomsonie. Internet podłączony przez hotspot ze smartfona i wszystko chodzi przy prędkości internetu 2Mb/s

Innowator
22 9 0

Re: Ogromne problemy z działaniem usług Google


@brtknapisał(a):

1. Musisz uwierzyć albo i nie, ale na pewno dział IT tym problem się już zajmuje,

 

 

2.  Jeżeli Ci napiszą, że usuną usterkę za miesiąc, a nie zdołają tego zrobić, bo nie przygotują softu do tego czasu, to zaczniesz pisać, że nie wywiązali się z terminu, a przy trudniejszych usterkach, mogą przesuwać termin realizacji.

 

3. Jedyne co możesz zrobić, to czekać teraz, bo problem jest im znany i ewentualnie DROGĄ REKLAMACJI uzuskać bonifikaty za utrudnione korzystanie z internetu lub zarządać oddzielnego urządzenia do internetu (choć nie musi pomóc, ale może, są takie przypadki w tym temacie). I to tyle.


 

 

1. Wszystko pięknie, ale to trwa ponad MIESIĄC! 

 

2. Po pierwsze, nikt mi nic nie napisał. Skrzynka na Moje UPC, telefon, mail. Tyle możliwości, żadnych wiadomości na ten temat.
Po drugie, to chyba normalne, że oczekuję terminu i wywiązania się z niego lub informacji o przesunięciach. 
Po trzecie, informowanie to rzecz wynikająca z regulaminu. UPC nie dotrzymuje tego do czego samo się zobowiązuje w regulaminie.

 

3. A ja myślę o zerwaniu umowy, bo mail, mapy i youtube to rzeczy niezbędne mi do pracy.

 

Nauczyciel
551 131 6

Re: Ogromne problemy z działaniem usług Google

Więc weź w końcu zadzwoń do BOK i zgłoś reklamację i zarządaj dekonolidacji (oczywiście bez dodatkowych kosztów). Przyjedzie technik, zamontuje Ci ConnectBoxa i internet powinien odżyć. Samym pisaniem na forum nic nie wskurasz. Sam musisz zacząć działać. To nie jest oficjalny kanał pomocy technicznej. Zgłoszenie usterki nie jest reklamacją, w postępowaniu reklamacyjnym UPC jest do czegoś zobowiązane w terminie 30 dni. @GMateusz napisał Ci to wyżej.


_____________________________________


Innowator
22 9 0

Re: Ogromne problemy z działaniem usług Google

Już dawno zgłosiłem reklamację. A dekonsolidacji nie chcę skoro na drugim sprzęcie też zgłaszane są awarie.

Moje posty dotyczyły pytania o łamanie regulaminu przez UPC i dodatkowo mogą być pomocne innym reklamującym.

Profesor
1344 600 50

Re: Ogromne problemy z działaniem usług Google


@leszekglasnernapisał(a):

 

1. Wszystko pięknie, ale to trwa ponad MIESIĄC! 

 

2. Po pierwsze, nikt mi nic nie napisał. Skrzynka na Moje UPC, telefon, mail. Tyle możliwości, żadnych wiadomości na ten temat.
Po drugie, to chyba normalne, że oczekuję terminu i wywiązania się z niego lub informacji o przesunięciach. 
Po trzecie, informowanie to rzecz wynikająca z regulaminu. UPC nie dotrzymuje tego do czego samo się zobowiązuje w regulaminie.

 

3. A ja myślę o zerwaniu umowy, bo mail, mapy i youtube to rzeczy niezbędne mi do pracy.

 


1 Dla Ciebie tylko tyle ile czasu temu to zgłosiłeś. (nie chce mi się przebijać przez wątek ile czasu w Twoim przypadku to jest).

 

2 Widocznie UPC uznało, że to nie jest ani awaria ani usterka ani nic o czym warto informować klientów (Twój punkt widzenia nie ma tu znaczenia, nie Ty decydujesz co jest istotne a problem jest indywidualny a nie lokalny czy globalny).

 

3 Zerwać umowę z tego powodu - nie wiem czy umowę masz na osobę indywidualną czy na firmę, ale ma to znaczenie jeśli chcesz podjąć takie kroki.

 

@leszekglasner napisał(a):

Moje posty dotyczyły pytania o łamanie regulaminu przez UPC i dodatkowo mogą być pomocne innym reklamującym.

To ja się tylko przypomnę:

https://forum.upc.eu/t5/lacznosc-i-konfiguracja/ogromne-problemy-z-dzialaniem-uslug-google/m-p/24276...

 

Skoro posty mają być pomocne, to proszę i innym wskazać jaki dokładnie punkt umowy czy regulaminu w tym konkretnym przypadku łamie UPC?

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Nauczyciel
551 131 6

Re: Ogromne problemy z działaniem usług Google


@leszekglasnernapisał(a):

Już dawno zgłosiłem reklamację. A dekonsolidacji nie chcę skoro na drugim sprzęcie też zgłaszane są awarie.

Moje posty dotyczyły pytania o łamanie regulaminu przez UPC i dodatkowo mogą być pomocne innym reklamującym.


Jak nie spróbujesz, to się nie dowiesz.


_____________________________________


Innowator
22 9 0

Re: Ogromne problemy z działaniem usług Google



1 Dla Ciebie tylko tyle ile czasu temu to zgłosiłeś. (nie chce mi się przebijać przez wątek ile czasu w Twoim przypadku to jest).

 

2 Widocznie UPC uznało, że to nie jest ani awaria ani usterka ani nic o czym warto informować klientów (Twój punkt widzenia nie ma tu znaczenia, nie Ty decydujesz co jest istotne a problem jest indywidualny a nie lokalny czy globalny).

 

3 Skoro posty mają być pomocne, to proszę i innym wskazać jaki dokładnie punkt umowy czy regulaminu w tym konkretnym przypadku łamie UPC?


1. Pierwszy telefon w tej sprawie wykonałem w połowie grudnia.

2. Ani ja ani UPC nie ma co uznawać. Takie rzeczy określa regulamin, który mówi czym jest awaria i usterka. Sądzisz, że abonent nie ma tu nic do mówienia? Prezentujesz dziwne podejście.

3. Złamany jest §36 pkt 3 regulaminu.