3 tygodni(e) temu
Podziękowania dla @Nicram @Ineverael @noaledlaczego za przekazanie do mnie zgłoszeń.
Przypominam - masz problem z zasobami Google? Przekaż zgłoszenie zgodnie z moją instrukcją.
3 tygodni(e) temu
Tak jak część osób uważam, że to wina oprogrmowania Horizona.
Może warto rozważyć puszczenie "aktualizacji wstecznej" do horizona z oprogramowaniem, na którym te problemy nie występowały. Czy takie rozwiązanie było w UPC testowane?
My mielibyśmy działający internet a UPC tyle czasi ile chce na rozwiązanie problemu.
3 tygodni(e) temu
Przez parę dni porównywałem działanie google z automatycznie uzyskiwanym DNS a z tym wpisanym z ręki 8.8.8.8 i 8.8.4.4. Gdy wpisze się ręcznie to jest niebo i ziemia. Czasem mapy przytną, ale wyszukiwarka czy gmail działają jak powinny. To nie jest jedna przypadek. Gdy tylko cofnę ustawienia w karcie sieciowej do automatu to od razu robi się tragedia i 5 min czekania na wyszukanie wpisanego hasła.
3 tygodni(e) temu
A wpisz w komputer taki DNS:
1.1.1.1
9.9.9.9
3 tygodni(e) temu
Wydaje się być tak samo, większość usług w porządku (nawet transfer z google drive maksymalny - na automatycznych ustawieniach mam zawrotny download 13 kb/s), tylko te nieszczęsne mapy nadal się dławią. No ale jest to jakieś tymczasowe rozwiązanie, przynajmniej w w moim przypadku.
3 tygodni(e) temu
Wszystkim użytkownikom, którzy przesłali do mnie dane do weryfikacji serdecznie dziękuje. Zgłoszenia, które otrzymałem do tej pory zostaną zarejestrowane na waszych kontach abonenckich. Na tą chwilę nie potrzebujemy już dodatkowych danych, te które już posiadamy z całą pewnością wystarczą. Jest światełko w tunelu więc liczę, że niebawem wrócę do Was z dobrymi informacjami.
3 tygodni(e) temu
Mam info z zaufanego źródła potwierdzające problemy...
3 tygodni(e) temu
3 tygodni(e) temu – ostatnio edytowany 3 tygodni(e) temu
Niestety mam to samo od kilku tygodni, usługi Google działają tragicznie wolno. Coraz więcej wątków pojawia się na ten temat w necie.
Są krótkie momenty kiedy jest lepiej ale generalnie jest tragedia.
@GMateusz czy jest jeszcze sens pisać do Ciebie w tej sprawie czy może jest szansa, że na dniach usługi Google zaczną działać normalnie na Horizone? Szczerze mówiąć nie poto brałem Horizon żeby teraz mieć dwa urządzenia w domu. Ogólnie byłem z niego zadowolony aż do czasu kiedy usługi Google zmowlniły czyli połowa grudnia lub wcześniej dokładnie nie pamiętam...
3 tygodni(e) temu
Ja problem rozwiązałem, chciałem tylko przekazać że nie jest prawdą informacja którą uzyskałem na czacie UPC że u konkurencji też ten problem występuje.
Pozdrawiam.
3 tygodni(e) temu – ostatnio edytowany 3 tygodni(e) temu
@mksoltys Zmieniłeś dostawcę czy faktycznie udało Ci się naprawić ten problem?
3 tygodni(e) temu
Mam nadzieję, że szybko się z tym uwiną w UPC (chociaż jak to od grudnia trwa albo i lepiej to sam nie wiem), ale jestem właśnie po przedłużeniu umowy i zmianie na dekoder Horizona i też mam potęzne problemy z usługami Google. Na szczęście, chyba skorzystam z odstąpienia od umowy, jeśli ten problem nie zniknie...
3 tygodni(e) temu – ostatnio edytowany 3 tygodni(e) temu
U mnie problem też występuje od pierwszej połowy grudnia.
Wszystkie usługi Google działają jakby chciały a nie mogły. Wpierw byłem zbywany, że to problem z DNS mimo, że serwery DNS nie były w ogóle odpytywane ze względu na cache a TTFB zajmował kilkadziesiąt sekund (jak już się powiódł).
Dzisiaj na podczas rozmowy live chat dostałem odpowiedź, że "problem leży po stronie Google Inc" i została przygotowana zbiorowa reklamacja ze względu na duży wskaźnik zgłoszeń UPC.
Nie wiem czy dotyka to innych dostawców ale inni, których miałem mozliwość sprawdzić nie mają takiego problemu.
Problemy się zdarzają, to jasne, ale sposób komunikowania o nich użytkwonikom jest śmiaszny. Poprosiłem konsultanta o informację gdzie można śledzić rozwój wydarzeń to dostałem tylko info, że zostanę "poinformowany smsem".
Wynik mtr -T -P 443 -o "LSRD NBAW X" google.com:
3 tygodni(e) temu
Zmieniłem dostawcę.
Wszystkie usługi google działają jak należy. Poza tym nie zauważam różnic w porównaniu z UPC choć teoretycznie szybkość łącza mam 3 razy większą.
Gdyby nie problemy z usługami google nie szukałbym innego rozwiązania gdyż byłem przez 9 lat zadowolony z UPC. Zobaczymy czy za 2 lata będę chiał wrocić czy nie.
2 tygodni(e) temu
PW z informacjami wysłało do mnie więcej jak 20 osób także nie sposób Was wszystkich oznaczyć tutaj - napiszę zatem ogólnie. Dziękuje wszystkim za zgłoszenia. Temat powinien być niebawem zamknięty o czym z pewnością Was tutaj poinformuję.
@czesaw50 @JaYeti @qrekofp wysłałem Wam dodatkowe PW, proszę o zapoznanie się z info.