UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

ROZWIĄZANE
Highlighted
Debiutant
2 3 0

Około połowa kanałów nie działa

Od kilku dni, pomimo posiadanego pakietu "start", nie działa mi część kanałów, wyświetla się komunikat "kanał niedostępny". Co może być powodem? Nie mogę się skontktować z obsługą klienta, ponieważ czat i telefony są wciąż zajęte, dlatego piszę tutaj.

 

Niektóre niedostępne kanały:

 

programy.jpg

5 ODPOW. 5
Highlighted
Tytan
Tytan
2334 1039 193

Re: Około połowa kanałów nie działa

Kanaly zmienily czestotliwosc na ktorej byly nadawane

musisz zaprogramowac na nowo telewizor skoro nie poradzil sobie sam

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Około połowa kanałów nie działa

W pierwszej kolejności wyszukaj na nowo kanały w tv

 

 

@GDA  uprzedził o kilka sek 

Highlighted
Debiutant
2 3 0

Re: Około połowa kanałów nie działa

Rzeczywiście - po ponownym nastrojeniu kanały już działają, dziękuję za odpowiedź.

Highlighted
Inspirator
18 2 0

Re: Około połowa kanałów nie działa

A po co wy zmieniacie tak często te częstotliwości? Nudzi wam się? Mam swoją listę 34 kanałów i na nowo muszę je ustawiać, kodowane pomijać.

Highlighted
Moderator
89 12 17

Re: Około połowa kanałów nie działa

@grzegorzkrycki 

Ciężko pracę kilku działów firmy nazwać nudą.

Operator ma prawo do zmian w obrębie swojej sieci w celu modernizacji. 

Praktycznie każdy rozwój, może oznaczać pewnie chwilowe niedogodności. 

 

Jeśli obserwujesz takie utrudnienia, sprawdź czy Twój telewizor znajduje się na liście certyfikowanych odbiorników, które zapewniają stabilność ustawień częstotliwości.

Jeśli nie, przypominam że UPC nie odpowiada za działanie na sprzęcie który nie spełnia wymogów.

Pozdrawiam,
Miłosz
Moderator Społeczności UPC