UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

Inspirator
4 1 0

Okresowo występują zakłócenia sygnału...........

Witam. Pierwsze zgłoszenie 9.11.18 do dnia dzisiejszego problem nie został rozwiązany (gubienie pakietów, ogólnie nie da się korzystać z internetu). Dzwonienie na infolinie zero pomocy tylko informacja że występują okresowo zakłócenie, termin usunięcia usterki jest ciągle przekładany.  Kogo UPC zatrudnia techników czy jakiś partaczy?  Wizyta technika x2 sygnał ok problem na zew. linii. Nic się nie poprawia od miesiąca. 250/20 i tylko komunikat "

W rejonie ulicy GDYŃSKA okresowo występują zakłócenia sygnału, które mogą skutkować chwilowym obniżeniem jakości usług

  • - Internet
  • - Telefon stacjonarny

W przypadku aktualnie występującego problemu uprzejmie prosimy o kontakt z naszym działem obsługi technicznej. Przepraszamy za powstałe niedogodności." Okresowo to ja zacznę płacić.

Desktop 2018-12-09 13-18-13-669.pngPING_2018-12-09_15-05-27.png

4 ODPOW. 4
Nauczyciel
513 372 46

Re: Okresowo występują zakłócenia sygnału...........

Witaj,

Po 1 primo podajesz za mało danych ponieważ nawet nie wiemy jaka topologia połączeń u Ciebie występuje.

 

Po 2 primo, do zapłaty obliguje Cie umowa zgodnie z którą przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji.

 

Po 3 primo ultimo, dziwię się że zamiast zgodnie z umową pisać reklamacje to przychodzisz na forum mając pełną wiedzę o tym że w Twoim rejonie od dłuższego czasu występują problemy.

 

Umowa opisuje prawa i obowiązku obu stron, warto z tego korzystać. W sytuacjach skrajnych zawsze możesz liczyć na wsparcie instytucji trzecich pamiętaj tylko że one nie kiwną palcem do chwili aż wykorzystasz wszystkie standardowe drogi postępowania.

 

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Inspirator
4 1 0

Re: Okresowo występują zakłócenia sygnału...........

1.

Domki jednorodzinne, pc podłaczony kablem do compala (w piątek była wymiana z technicolora)

2. 

Reklamacja już dawno napisana z listopada odjęte 15zł jakaś kpina.

3.

Co z tego że mam wiedze jak wygląda sytuacja jak nic z tego nie wynika (pisanie, dzwonienie, składanie reklamacji do UPC guzik daje).

Zlewają klienta jestm u nich  prawie 20 lat abonentem. Kilka lat temu była podbna sytuacja podniesli prędkości i sieć niewyrabiała ale naprawili to w niecały tydzień. Jutro się zacznie drugi miesiąc tego dziadostwa i  w moim odczuciu nic nie jest robione aby to naprawić.

 

Nauczyciel
513 372 46

Re: Okresowo występują zakłócenia sygnału...........


@pakukonapisał(a):

2. 

Reklamacja już dawno napisana z listopada odjęte 15zł jakaś kpina.

3.

Co z tego że mam wiedze jak wygląda sytuacja jak nic z tego nie wynika (pisanie, dzwonienie, składanie reklamacji do UPC guzik daje).

Zlewają klienta jestm u nich  prawie 20 lat abonentem. Kilka lat temu była podbna sytuacja podniesli prędkości i sieć niewyrabiała ale naprawili to w niecały tydzień. Jutro się zacznie drugi miesiąc tego dziadostwa i  w moim odczuciu nic nie jest robione aby to naprawić.

 


co do pkt. 2.
Czego Ty się spodziewałeś ? Że niby ile to będzie ?
Obliczenie jest proste
Miesięczna wartość usługi internetowej i z niej jest odjęta kwota x/30 albo x/31 (nie pamiętam w jakim cyklu oni podliczają)

Oczywiście uwzględnia się czas który jest podany w reklamacji.

 

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Moderator
914 596 148

Re: Okresowo występują zakłócenia sygnału...........

Kolejny temat z sukcesem wyczyszczony z waszych nic nie wnoszących wypocin. 

 

@pakuko wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko) to sprawdzę jak to wygląda. Co od razu nadmienię - podawane przez nas daty zakończenia prac serwisowych, a tym samym rozwiązana występujących utrudnień, ze względu na specyfikę problemu są jedynie datami prognozowanymi i mogą ulec zmianie i to jest reguła jeśli chodzi o ingress/okresowe zakłócenia czy spadek parametrów w rozbudowanej sieci HFC. Lokalizacja źródła powstających utrudnień to raz, dwa to kwestia jego usunięcia. Podasz dane to będę znał szczegóły.

UWAGA! Do 7 kwietnia przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Nie odpisuję na wiadomości prywatne. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian. W razie potrzeby kontaktujcie się z nim lub z pozostałymi moderatorami. GMateusz