UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

ROZWIĄZANE
-
Nie dotyczy
1291 0 76

Re: pakiet eXtra

@mb@Krzysztof11110 już wygadali się? ulżyło? Po pierwsze te forum żyje lepiej niż wam się wydaje, szczególnie w ukrytej części gdzie prowadzone są testy w kilku sprawach. Po drugie,  w końcu w sieci jest miejsce gdzie można ich o coś zapytać i często na to odpowiadają, a że nie zawsze? może nie zawsze mogą, może nie mają jeszcze informacji...różnie to bywa. Swoimi Postami chciałem "przypomnieć" się @Kamilowi i tyle.....

Zawodowiec
89 38 0

Re: pakiet eXtra

"Ukryte testy"..

Brzmi ciekawie..

 

Tak samo jak ukryte od 3 lat testy softu do Horizona???

I nadal wymagający ciągłych restartów bubel...

Po 3 latach...

W moim telefonie aktualizacja oprogramowania pojawia się kilka razy w roku. W "doskonałym" Horizonie raz na kilka lat... i tak nie poprawia większości problemów...

Tak więc trudno uwieżyc że UPC coś robi z wieloma problemami. Nie tylko dotyczącymi pakietu sXtra...

-
Nie dotyczy
1291 0 76

Re: pakiet eXtra

@Krzysztof11110 mógł bym starać się Ciebie przekonać, napisać ci co nieco...tylko po co ? Przecież wiesz lepiej nie? Coś ci poradzę...denerwuje Cię UPC? zmień operatora i to najlepiej od razu Wróć po pół roku i pogadamy  

Zawodowiec
89 38 0

Re: pakiet eXtra

Przekonać że 2+2 to jest 5 a nie 4 ?

Fakty są oczywiste i znane od lat...

-
Nie dotyczy
1291 0 76

Re: pakiet eXtra

Ponawiam pytanie z drugiego tematu...to co ty tu jeszcze robisz? Konkurencja czeka. I pewnie mają super promocję, ceny lepsze i pomagają...przechodzić

Zawodowiec
89 38 0

Re: pakiet eXtra

Jestem u konkurencji.

Moje odejście z UPC nie rozwiązuje problemów opisywanych na tym forum

-
Nie dotyczy
1291 0 76

Re: pakiet eXtra

To jak by to powiedzięć delikatnie Krzyż na drogę

Zawodowiec
89 38 0

Re: pakiet eXtra

Tak jak pisałem.

Odejście abonanta nie oznacza koniec problemów opisywanych na tym forum

-
Nie dotyczy
1291 0 76

Re: pakiet eXtra

Ale oznacza koniec marudzenia Ponad to coś ci się mieszają zeznania...Jestem u konkurencji ale abonentem UPC? Chyba, żeś taki rozrzutny i dwa na raz sobie opłacasz  

Zawodowiec
89 38 0

Re: pakiet eXtra

Mam jeszcze umowę terminową. Więc do końca umowy dekoder UPC używany jest jako multiroom.

A moim głównym dostawcą TV jest Orange Światłowód.

 

-
Nie dotyczy
1291 0 76

Re: pakiet eXtra

No to gratuluje...miałem okazję ten ich dekoder testować...mimo tego że Horizon jest wolny to bije Orange na głowę....

 

Ale widzisz problemy na forum jakieś, więc nie dziwi mnie że ich dekoder Ci pasuje  

Zawodowiec
89 38 0

Re: pakiet eXtra

Póki co dekodera od Orange ani razu nie musiałem restartować

-
Nie dotyczy
1291 0 76

Re: pakiet eXtra

No jasne, że nie Bo jeszcze się nie uruchomił        

Zawodowiec
89 38 0

Re: pakiet eXtra

Nie mam problemów z uruchamianiem.

A jeżeli będą problemy to nie sądzę że 3 lata będą to tak jak UPC ciągnąć...

Albo wymiana programistów albo sprzętu.

Ile można udawać że się pracuje nad softem do złomowatego Horizona???

-
Nie dotyczy
1291 0 76

Re: pakiet eXtra

Teraz żartujesz? czy poprostu się droczysz? Mam usługi UPC od dawna, Horizon w sumie od początku jak tylko w moim mieście zaczeli zakładać (nie pamietam dokładnie 2 - 3 lata?) i nigdy nie miałem żadnego problemu z tym dekoderem. Według mnie działa bardzo dobrze, no może ciut wolno ale od wgrania softu z nową grafiką i to się poprawiło. Więc naprawdę nie wiem o co Ci chodzi....