UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

Użytkownik
2 0 0

Podłączenie niestandardowe

Witam,

 

Od grudnia 2018 staram się o podłączenie światłowodu do mojego domu. Skrzynka jest oddalona o jakieś 10 metrów. Był instalator porobił zdjęcia stwierdził, że instalacja jest możliwa ale niestandardowa bo trzeba te 10 metrów przekopać. Od razu zaznaczył, że będę musiał ponieść koszty. Zgodziłem się. W lutym po rozmowie na infolini dostałem na maila wycenę instalacji 1867 zł oraz porozumienie. Dokonałem wpłaty wysłałem do Katowic podpisane porozumienie. No i na tym temat się zakończył. Zero kontatku ze strony UPC ciągłe telefony na infolinie kończą się tekstem typu "przekazuję sprawę do osoby odpowiedzialnej jeszcze dziś się z Panem skontaktujemy". Kolejny kontakt jest ale dopiero jak zadzwonie na infolinie sam. Trochę tracę cierpliwość. Nie wiem czy mam prosić o pomoc UOKiK czy może iść z tym do sądu? W końcu ktoś wziął moje prawie 1900 zł jak na razie za nic. Chociaż by zadzwonili wytłumaczyli co i jak. Podali jakiś termin ale nic nie żadnego kontaktu. Rozumiem, że muszą być jakieś procedury plan działania no ale to trzeba mnie poinformować.  

Dodatkowo po rozmowach z sąsiadami (dom kupiłem w zeszłym roku) okazuję się, że dom kiedyś był podłączony do tejże skrzynki, do której chcę się teraz podłączyć. Więc może w cale nie jest potrzeba ta instalacja niestandardowa? Czy można sprawdzić historię instalacji? 

Proszę o pomoc w tej sprawię bo tak się tego nie załatwia. 

3 ODPOW. 3
Moderator
1013 657 163

Re: Podłączenie niestandardowe

@JarekP witam na forum Społeczności UPC. Wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko) sprawdzę o co chodzi z Twoją sprawą.

Użytkownik
2 0 0

Re: Podłączenie niestandardowe

 To jest jakieś nieporozumienie. Przecież z takim traktowaniem to ja się jeszcze nigdy nie spotkałem. Po prostu jest to żenujące co UPC wyprawia w mojej sprawie.

Po kolei.

Nie pamiętam dat ale wpierw samo UPC zadzwoniło do mnie zapytać o instalację. Przedstawiłem sytuację i Pan był zdziwiony, że nie zostało to jeszcze wykonane choć zapłaciłem już prawie 1900 zł! Obiecał mi, że sprawę załatwi. Umówił instalację na 07.05 twierdząc, że rozmawiał z działem od instalacji niestandardowych i o wszystkim wiedzą. Specjalnie wziąłem dzień wolny aby być przy instalacji. Miała być w godzinach 11-13. Około 13 dzwoni (z numeru prywatnego) instalator (gość, który tylko podłącza modem) i tłumaczy mi, że ekipa z koparką tzn. podwykonawca jest zupełnie z innego miasta i nie mogą przyjechać (ku*wa co mnie to obchodzi?!) i że on pytał o zgodę przełożonego czy może znaleźć ekipę z mojego miasta. Ponoć zgodę dostał i uwaga przyjedzie około godziny 16-17 aby ten człowiek z koparką wycenił robotę! Nosz ku**a! W między czasie zadzwonił miły Pan z infolinii zapytać jak poszła instalacja! W związku z tym, że on jako jedyny ruszył tą sprawę byłem grzeczny. Wytłumaczyłem. Oczywiście był zdziwiony. Umówiliśmy się, że zadzwoni na drugi dzień ponieważ byłem "umówiony" z tym instalatorem na wizytę z koparkowym i w tedy przekaże mu co ustaliłem z tymi panami. I co? Ch*jów 100. Instalator z koparkowym się nie zjawił, a miły Pan z infolinii nie zadzwonił. W poniedziałek dzwonie do UOKiK, a jak oni nie pomogą idę do jakiegoś prawnika dowiedzieć się czy mogę z tym iść do sądu. W końcu ktoś przytulił moje pieniądze za nic! Mam maile oraz nagrane 2 rozmowy, w których infolinia zapewnia mnie o wykonaniu usługi. 

Mateuszu czy sprawdzałeś może coś z tą sprawą? 

Highlighted
Moderator
1013 657 163

Re: Podłączenie niestandardowe

@JarekP przykro mi to słyszeć. W żadnym razie nie powinno dojść do takiej sytuacji. Wraz z @Kamil wyjaśnimy Twoją sprawę. Następnym razem uderzaj do mnie bezpośrednio na priv.