UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

ROZWIĄZANE
Highlighted
-
Nie dotyczy

Poziom/jakość sygnału

Szybkie pytanie, dotyczące diagnostyki sygnału telewizyjnego w telewizorze z kartą CI+.

Jakośc sygnału 100, poziom 58, prawidłowo?

5 ODPOW. 5
Highlighted
Tytan
Tytan
2344 1041 193

Re: Poziom/jakość sygnału

Co jest ważniejsze - jakis wskaźnik który nie wiadomo co i jak mierzy? czy poprawny obraz?

 

jezeli wszystko działa to po co szukać dziury w całym?

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Poziom/jakość sygnału

@-  jakosc wazniejsza, ale tak na serio to miernik w tv jest mocno orientacyjny. Jedynie do czego moze sie przydac to jak bys chcial tv naziemna ustawic by miec jakis podglad

Highlighted
Tytan
1441 824 567

Re: Poziom/jakość sygnału

Zdalny odczyt parametrów na mediamodule CI+ nie jest możliwy bo nie posiada on kanału zwrotnego. Jedynie technik na miejscu mógłby to zrobić, ale jeśli jakość obrazu jest ok to nie widzę takiej potrzeby.

---------------------------------------


Przestrzegaj tak jak ja, Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.


Od 01.09.2019r. nie pracuję w UPC Polska i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Proszę o kierowanie swoich zgłoszeń do aktualnej moderacji forum.

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Poziom/jakość sygnału

edit

Highlighted
Tytan
Tytan
2344 1041 193

Re: Poziom/jakość sygnału

Co to znaczy przy module? modul nie ma zadnego znaczenia podczas ustawien obrazu on tylko odkodowuje sygnal

 

mysle ze musisz poszukac na forach specjalistycznych ja polecam hdtv.pl informacji odnosnie kalibracji swojego telewizora

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV