UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

Użytkownik
1 0 0

Problem z instalacją usługi

Witam serdecznie,

od 2 września tego roku toczę batalię z UPC. Jako świeżoprzyjęty student informatyki uznałem, że w nowym, wynajmowanym mieszkaniu załatwię sobie usługę szybkiego internetu, który jest mi wyjątkowo niezbędny na tym kierunku oraz w życiu codziennym. W dniu 2 września udałem się do salonu UPC w Gdańsku w celu wykupienia usługi. Pan konsultant (pozdrawiam serdecznie pana Marka, jestem panu dozgonnie wdzięczny za okazaną pomoc) bez problemu zaoferował mi pakiet Fiber Power 300 Mb/s z 6-miesięcznym okresem umowy, co było wręcz idealną ofertą dla studenta. Umówił mnie na wizytę technika na 4 września i czekałem na nią z niecierpliwością. Technik się pojawił, lecz po jakimś czasie i próbach podłączenia się uznał, że nie może tego zrobić i wyszedł. Okazało się, że kabel jest prawdopodobnie uszkodzony i trzeba będzie poprowadzić nowy. Ja, jako osoba wynajmująca, skontaktowałem się z właścicielką mieszkania i ta od razu załatwiła zgodę od wspólnoty mieszkaniowej. Niestety, UPC przez parę dni nawet nie zajrzało do niej, dopóki ja sam nie pokazałem jej kopii konsultantce w salonie (pozdrawiam serdecznie, również pani dziękuję za wsparcie). Od tamtej pory zaczął się dosłowny cyrk, gdzie firma albo mnie olewała, albo podawała fałszywe informacje typu: "próbowano się skontaktować z klientem, a on nie odbierał telefonów", co jest kłamstwem, bo nikt do mnie nie dzwonił oraz nadal usiłuje się przekonać mnie, że muszę czekać i ktoś na pewno kiedyś przyjdzie. Od niedawna oczekuję na wykonanie instalacji niestandardowej, która wiąże się z wykonaniem kosztorysu, lecz od prawie 3 tygodni nikt go nie wykonał, a ja jestem non-stop umawiany na coraz to nowe terminy, które są puste, ponieważ nawet sami pracownicy mówią, że nie będzie tej instalacji bez kosztorysu. Od miesiąca czekam na konkretną odpowiedź ze strony państwa firmy i jestem już rozgoryczony oraz zdeterminowany, aby zaskarżyć państwa firmę o podawanie fałszywych informacji i okłamywanie klienta do Rzecznika Praw Konsumenta. Czekam na odpowiedź i domagam się jak najszybszej próby rozwiązania tej sprawy!

1 ODPOWIEDŹ 1
Moderator
6 4 1

Re: Problem z instalacją usługi

Witaj @PiotrM w gronie naszej społeczności. 

 

W celu rozwiązania sprawy, napisałem do Ciebie wiadomość prywatną. Do czasu wyjaśnienia, zawieszam temat. 

 

Pozdrawiam
Daniello
Moderator Forum UPC