UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

Highlighted
Inspirator
7 0 0

Problem z internetem w grach/przeglądarce

Witam.

Od jakiegoś czasu mam problem z pingiem w grach (mniej więcej od miesiąca), było to męczące, jednakże dało radę wytrzymać.

Ostatnio zakupiłem nowego laptopa i problem stał się niemożliwy. Granie w gry typu Rainbow Six Siege stało się niemożliwe. Przeglądanie internetu jest bardzo utrudnione (jednak od czasu do czasu jestem w stanie normalnie pracować). Problem ten dotyczy głównie mojego aktualnego laptopa, na starszym sprzęcie jest tak jak było.

Na testach internetu mam pobieranie w przedziale od 15-25 a w upload 10-20. Ping jest w normie (14). Jestem kompletnie zielony w takich sprawach, więc nie wiem co to oznacza.

Jest to dla mnie strasznie męczące, szczególnie biorąc pod uwagę, że potrzebuję komputera do pracy zdalnej. 

Posiadam Connect Box'a.

Z góry dziękuję. Pozdrawiam

10 ODPOW. 10
Highlighted
Tytan
2705 577 130

Re: Problem z internetem w grach/przeglądarce

Łączysz się po kablu czy po Wi-Fi?

Highlighted
Zawodowiec
284 45 12

Cześć

Łączysz się po kablu czy po wifi?

Jaką opcje internetu masz wykupioną w UPC?

Highlighted
Inspirator
7 0 0

Po WiFi.

Highlighted
Tytan
2705 577 130

W takim razie ściągnij InSSIDera https://www.metageek.com/support/downloads/download-inssider-win.html i wstaw z niego screeny, zobaczymy jak u Ciebie wygląda eter. Łączysz się z 2, 4 GHz czy 5 GHz?

Highlighted
Inspirator
7 0 0

Według ustawień łączę się z 2,4 GHz. 

Jeśli chodzi o screen, to mam wysłać to pierwsze po wybraniu mojej sieci? (z tym signal strenght)

Przepraszam, że tak po czasie, ale przed chwilą dopiero udało mi się włączyć internet.

Highlighted
Tytan
2705 577 130

Tak dokładnie żeby można było sprawdzić sygnał Twojej i innych sieci dzięki czemu dowiemy się jakie możesz ustawić wolne kanały

Highlighted
Inspirator
7 0 0

1.png

Highlighted
Tytan
2705 577 130