UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

ROZWIĄZANE
Zawodowiec
112 33 9

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?


@Azarnapisał(a):

Z góry wygląda jak taki głośnik przenośny. Jeśli będzie miał wentylator to oby cicho działał


jak będzie chodził tak samo jak w Horizonie to może być bo jest cichy

Connect Box 250/20 Mb/s || Horizon select TV DVR + multiroom TV mediaobox || minuty do wszystkich MAX
Innowator
22 4 1

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?

@KOCUREK1970

> Sam przyznasz, że Twój wątek idealnie się wkomponował w nowe informacje, nawet

> tytuł wątku też idealnie do tego pasuje


 Uznajmy, że naturalnie i dynamicznie wszedł w dalszą fazę.

 

> Nawet Moderator nie może nas pogonić - bo jak by nie patrzeć wszystko to zawiera się w

> tym temacie :innocent


Myślę, że celnie to ująłeś i chyba więcej nie da się nic dodać.


> Ja bym jednak "brał" to co pod gwiazdką zamieściłeś - Ubee może nie jest idealny (o sofcie

> nie tylko dla niego już przeczytałeś),


Zgadza się. Śledzę różne wątki, na różnych forach...


> ale sam sprzęt pochodzi jeszcze z czasów kiedy trzeba przyznać UPC Polska dbało o jakość

> sprzętu (oby takie podejście operatora ponownie powróciło).

> Nie był to Mercedes wśród modemorouterów, ale nie taki crap jak Compal (w sumie to mało > ludzi na Ubee narzeka(ło), a i Compal nie był crapem na początku).


....I wygląda na to, że pomimo wieku, jest lepszym wyborem niż Compal.


> Ładnie zagadać do Moderatora biorącego udział w tej dyskusji - a nóż da się Ubee załatwić > (podać Moderatorowi wszystkie dane o jakie poprosi i czekać na odpowiedz).
> Myślę, że jak ładnie poprosisz i trochę to uzasadnisz - łaskawe spojrzenie Moderatora
> spłynie na Ciebie (czego życzę)

W takim razie, zgodnie z Twoją sugestią :-) i wstawiennictwem ;-), ładnie proszę naszego szanownego Moderatora @GMateusz a:-) o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby i wymianę obecnego modemu na Ubee EVW3226.:-)
W zakresie informacji technicznych  ;-) nt. Compala już wszystko wiadomo i raczej już nic nowego nie dodam. Dlatego w kwestii motywacyjnej ;-) weź proszę pod uwagę @GMateusz, dwie główne jego wady DDoS i gubienie pakietów. Dlatego dyskwalifikują one ten sprzęt do użytku.
Lubię jak sprzęt działa i się o nim zapomina ;-). Aktualny tryb weekendowy powoli już mi się zaczyna "nudzić";-), a brak Internetu w ciągu tygodnia, jest chyba bardzo dobrą motywacją do wymiany sprzętu na ww. Ubee.:-)
Dziękuję bardzo i czekam na pozytywną reakcję. :-)

> No i trzymam kciuki!

Zobaczymy, czy pomoże. :-)

Innowator
22 4 1

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?

Wątek chyba utknął.  

Z tego co widzę @GMateusz jest na wypoczynie, więc bardzo proszę o jakąś informację/odpowiedź od pozostałych szanownych moderatorów. Nie wiem w jakim zakresie jesteście w stanie pomóc, więc zwracam się do wszystkich. 

@Kamil@Mateusz@Damian@Adam@Tomasz@Maagda@Martyna@Ilona

Zbliża się kolejna płatność, a ja od miesiąca jestem bez Internetu. 

Tak, wiem, można ew. zadzwonić do BOKu, ale chyba nie o to chodzi skoro jest to forum. BOK prawodpodobnie będzie chciał zmienić na Compala, a ja podtrzymuje swoją prośbę i nie ukrywam, że jednak Ubee ułatwiło by mi komunikację. 

Dziekuję.

 

@MrPepka@KOCUREK1970 lub ew. pozostali forumowicze, ew.może macie jeszcze inny spsób/pomysł na załatwienie tej sprawy?   Wtedy może na priv?

Moderator
29 25 12

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?

@userupc  pod nieobecność @Gmateusz wyjaśniłam wszystko w privie. Pozdrawiam.

Innowator
22 4 1

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?


@MrPepkanapisał(a):

Najnowszy soft do Ubee to 1.0.16... sprzed 4 lat. Jest jeszcze 1.0.20, ale tylko dla tych co mają IPv6. Jak będziesz miał tylko IPv4 to bridge jest nadal.




Koledzy, tak na szybko.

Jestem po wymianie.:-) Na razie chyba jest OK. :-)

Duże podziękowania należą się dla @Martyna :-)

Jeśli się nie pomyliłem w opcjach, to po przełączniu w tryb mostu, mam soft w wersji EVW3226_2.10.

Czy to dobrze?

Innowator
22 4 1

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?


@pawelbnapisał(a):

 

Powiem tak, używanie softu 1.0.16 i 1.0.20 na Ubee nie jest najlepszym rozwiązaniem...delikatnie mówiąc :(

https://www.exploit-db.com/exploits/40156/


@MrPepka @KOCUREK1970 @pawelb

Ale chyba innego nie ma i nie będzie, więc trzeba uzywać to co jest. 

 

I jeszcze jedno. Nie widziałem wczesniej wpisów na ten temat. Mianowicie, ile czasu zajmuje restart w Compalu, przy przełączeniach WiFi/most lub most/WiFi? Tyle samo, co po restarcie prądowym lub itp. tj. ok 30 minut?

Nie mierzyłem dokładnie, ale w Ubee zajmuje to mniej więcej możę 2-3 min. No góra w porywach ew. 5 min.   W porównaniu z Motorolą ciut dłużej, ale i tak chyba szybciej niż w Compalu(?).

Nauczyciel
523 124 6

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?

Nie wiem skąd wziąłeś te 30 minut, ale nawet 10 min nie trwa restart w Compalu.


_____________________________________


Innowator
22 4 1

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?


@brtknapisał(a):

Nie wiem skąd wziąłeś te 30 minut, ale nawet 10 min nie trwa restart w Compalu.


 

 

Znalazłem coś takiego odnośnie twardego resetu:

Omnibus
20171126_140857.jpg
Re: Test PUMA6 i problemy...

Dzisiaj od 7 rano miałem trzy restarty modemu po kazdym resecie okoł 30minut bez netu, Pomoc super speca z chat jak zawsze na najwyższym poziomie 'wykałaczka i restart modemu', w końcu tak zrobiłem. Modem wracał do życia dlugo , ale na chat mnie uprzedził, że po resecie modem bedzie okolo 30 min wstawał i miał sprawdzić w systemie sygnał, lecz stwierdził ze jednak się rozłączy kończąć wsparcie klienta i tu drogi @Kamil, @GMateusz mam nadzieję że tego posta nie skasujecie jak to ktoś ma w zwyczaju tylko konkretnie odpowie kiedy ten wasz sztandarowy sprzęt zacznie działać normalnie, bez konieczności regularnych resetów? z 40 minut po HARDRESECIE

 

oraz w instrukcjach

https://www.upc.pl/pdf/upc_instrukcja_obslugi_modemu_compal.pdf

 

https://www.comhem.se/asset/rqq4gefrk8ol/4SWWCCpa76O0K0cOcoKQqW/0cc82a1948866c52b2c69f059876ae73/man...

 

https://www.upc.ch/content/dam/www-upc-ch/business/pdf/Support1/b2b-ConnectBox_Manual_EN.PDF

 

Niewykluczone, że trwa to krócej, ale jw. widać, 30 minut "podnoszenia" się modemu też jest możliwe.

 

Jednak nadal jestem ciekawy ile trwa restart Compala po zmianie trybu pracy w porównaniu z Ubee. W poprzednim wpisie są szczegóły. Taka ciekawostka.

Profesor
1292 586 48

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?

Kiedyś już tu w tym temacie wstawiłem fotki naszego nowego modemoroutera Arris TG3492LG

(nie jest on co prawda potwierdzony na 100%, ale info podane przez Administrację UPC wielce właśnie ten model uprawdopodobnia).

Tu macie więcej:

xxx

 

#EDIT

 

@KOCUREK1970 co to za link? Proponuję poprawić bo ten jest blokowany.

 

GMateusz

 

Dziękuję.

To link do stronki, gdzie widać "rozebrany" nasz modemorouter na czynniki pierwsze (język stronki jest "jodełkowy" więc nie mam pojęcia o czym tam konkretnie dyskutują).

A więc jeszcze raz (u mnie ten link blokowany nie jest):

http://bbs.ntpcb.com/read.php?tid-119873-page-e.html

 

Jeśli i z tym linkiem będzie coś nie tak, to proszę usuń go (lub daj mi znać to usunę) a ja wstawię same fotki z tej strony.

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.