UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

ROZWIĄZANE
Profesor
1621 418 83

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?

@pawelb

Jeśli chodzi o EPC3212 to choć to czysty modem to jednak soft też musi być aktualizowany bo jak nie to pewnego dnia modem może się nie zalogować na jakiś CMTS z powodu błędu w sofcie modemu. Może też kolidować z jakimś routerem.

https://zanimnapiszesz.info
Zawodowiec
240 60 3

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?

@MrPepka

Oczywiscie, powinien byc aktualizowany bo softy caly czas wychodzą na te modemy ale na epc3212 raczej nie wychodza poprawki security tylko dotyczace stabilnosci, wydajnosci itp. Nie są one jakos bardzo krytyczne dla UPC skoro ich nie wgrywają..zresztą pewne wynika to z faktu iż pewnie nie mają umowy z Technicolorem na modyfikacje softu pod nich bo soft dla UPC byl modyfikowany ale jeszcze przez Cisco a teraz te modemy sa obslugiwane przez Technicolor

Profesor
1380 609 54

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?


@pawelbnapisał(a):

@MrPepka @KOCUREK1970

Nie no ok, mialem na mysli ze do Compala wgrywane są rozne poprawki w tym zapewne security a Ubee jest dziurawe, cisco epc3925 zapewne tez jesli tam jest stary soft...epc3212 to na szczescie nie router wiec nie ma takiego zagrozenia


Ja też myślałem, że skoro firma oferuje taki a nie inny sprzęt, to softwerowo NADAL o niego dba i nie ma znaczenie ilu ludzi go ma czy jaki stary on jest.

 

Dla mnie PRYWATNIE każdy router, który 2 lata z rzędu nie ma upgradowanego softu ląduje na śmietniku, a jego producent nie jest więcej brany pod uwagę przy zakupie następnego routera.

 

@MrPepka

Dokładnie.

Ale wpływ na myślenie firmy mamy takie samo, jak zamawianie pogody na czwartek.

My sobie możemy tam coś chcieć...

 

@pawelb

Przecież taki modem kablowy to czysty zysk dla firmy - w razie problemów podpina się serwisant kablem, jest ok, do widzenia - nie interesuje ich wifi, problem u klienta z wifi.

UPC Polska wyszła całkowicie z modemów kablowych, podczas gdy u innych operatorów one funkcjonują i mają się świetnie.

A tak uszczęśliwianie klienta na siłę modemorouterem - kto korzysta z tego fantastycznego WiFree jak z tym połączyć się praktycznie nie da, kto korzysta z wifi modemoroutera kiedy to crapy za 20-30$ a ping lata na chipie to i lata na wifi.

Co więcej, sprzęt operatora wykastrowany z czego tylko się da, jeśli jest USB to sobie w buty możesz je wsadzić

USB w Horizonie jest tak fantastyczne, że sobie tylko komórkę możesz przez ten port naładować.

Do modemu Orange przez USB podłączysz i drukarkę i obudowę z dyskiem a u nas co?

Po co mi taki golas - dla samego wifi?

Mój router zje i wypluje wifi Compala czy każdego innego ich modemoroutera - i to ma mnie przekonać by brać taki ich modemorouter?

Obecny sprzęt UPC Polska ma funkcjonalność kamienia a niby nowy sprzęt który ma się pojawić z D 3.1 myślisz będzie choć ciut lepszy niż jego poprzednik? (w sumie pytanie retoryczne).

Myślę, że to będzie taki sam niewypał jak jego poprzednik - niczego się w UPC Polska nie nauczyli, nikt nas nie słucha co mówimy, nikt tam nie wyciąga wniosków z błędnych decyzji.

Dali ciala z poprzednim Compalem (choć kiedy te babole wyszły nie mogli w UPC Polska o nich wiedzieć, więc to ich częściowo usprawiedliwia) i prawdopodobnie (tak widać na foto z konferencji) ten nowy i kształtem i wyglądem przypomina poprzednika (więc teraz już się tłumaczyć, że nie wiedzieli, nie słyszeli już nie mogą bo czasu na korektę decyzji było sporo)- jeśli jeszcze też jest na Intelu, też ma DDoS, latające pingi - no to sukces murowany i znowu im w tabelkach wyjdzie, że zachwyt i w ogóle ludzie sikają pod siebie z radości.

 

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Profesor
1621 418 83

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?

Modemoroutery mogą być pod warunkiem, że UPC Polska nie będzie blokowało trybu bridge w nich. A tak jest w tych starych modemorouterach na Broadcomie. Modemorouter z Broadcomem i z bridge i mogę brać.
https://zanimnapiszesz.info
Profesor
1380 609 54

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?


@MrPepkanapisał(a):
Modemoroutery mogą być pod warunkiem, że UPC Polska nie będzie blokowało trybu bridge w nich.

Zwykły czysty modem i masz co potrzebujesz.

Ale nie, nie tu - tu dostaniesz modemorouter którego i tak przełączysz na modem.

Po co marnowanie potencjału Compala   u klienta który czegos takiego nie chce - skoro modemorouter mógł trafić do kogoś kto FAKTYCZNIE go potrzebuje i będzie z jego funkcjonalności (buhahahaha) korzystał.

 

Zobacz, trąbią o 1 Gb, chwalą się nawet, że "zrobili" na teście prawie 2 Gb - no i co z tego?

Gdzie inne szczegóły dotyczące tego sprzętu, co on ma, co może, na czym zbudowany, ile UPLOADU do tego 1 Gb - cisza...a mnie to interesuje, mnie może potencjalnego klienta na taką usługę.

Czy mnie w chwili obecnej przekonali do 1 Gb bez podania szczegółów - nie.

A na marketingowy przekaz jestem odporny.

Poza tym co, w 2018 r będzie D 3.1 ale nie w całej Polsce - to znaczy co, nowy sprzęt trafi w nasze ręce realnie dopiero w 2019 r kiedy to D 3.1 zagości (oby) w całej Polsce?

A co kiedy ktoś będzie go chciał już teraz (przecież jest kompatybilny z ED 3.0 to w czym problem), ktoś to testował w realu, kiedy, jakie wyniki testów w polu wyszły?

 

 


@MrPepkanapisał(a):
Modemorouter z Broadcomem i z bridge i mogę brać.

A co jeśli to nadal Intel i reszta podobnych baboli?

Też będziesz to brał?

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Moderator
939 601 152

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?

@userupc obecnie masz modem MOTOROLA SB5100, który pracuje jedynie w standardzie ED 2.0 Jak już wspomniałem wcześniej - nie gwarantujemy jego prawidłowej pracy (jak i innych modemów, które pracują jedynie pod ED 2.0). W kwestii ewentualnych pytań - parametry sygnałowe w Twoim rejonie są ok. 

Nauczyciel
540 138 22

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?

@GMateusztakie trochę głupie pytanie na motoroli nie gwarantujecie prawidłowego działania, to na czym gwarantujecie? Na compalu też nic nie gwarantujecie.

.......................................................................................................................................................................................Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Moderator
939 601 152

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?

@ogromny dla wszystkich modemów, które obsługują ED 3.0 gwarantujemy wsparcie techniczne. 

Zawodowiec
240 60 3

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?

@KOCUREK1970

Podeslij to zdjęcie z konferencji to przyjrze sie ktory to modem D3.1 UPC zamierza wdrozyc

Nauczyciel
540 138 22

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?

@GMateuszwymiana zbugowanego compala na takiego samego compala jestem pod wrażeniem

.......................................................................................................................................................................................Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Moderator
939 601 152

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?

@ogromny nie ma to jak słowne docinki, również jestem pod wrażeniem 

 

 

Nauczyciel
540 138 22

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?

@GMateuszjak zawsze masz rację. Tylko sam autorowi wątku odpowiedziałeś, że nic nie macie do zaoferowania po za Compalem, a jakie ten sprzęt ma swoje "zalety" to chyba wszyscy wiedzą. Nie chodzi mi o jakieś docinki tylko taka jest prawda.

.......................................................................................................................................................................................Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Nauczyciel
571 141 6

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?

Zaczęli lecieć na ilość klientów, a nie na jakość, to teraz wychodzą kwiatki. Dodatkowo bitwa na prędkości, której nikt nie wykorzysta, a upload dalej dno.

 

@GMateusz Compala też nie wspieracie, bo dalej nie ma poprawy w nim, a dodatkowo wciskacie go masowo klientom znając problem, czyli świadomie wciskacie szrot klientom.


_____________________________________


Profesor
1380 609 54

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?


@pawelbnapisał(a):

@KOCUREK1970

Podeslij to zdjęcie z konferencji to przyjrze sie ktory to modem D3.1 UPC zamierza wdrozyc


Proszę:

https://gsmonline.pl/artykuly/upc-jaka-predkosc-wybrac-1-gbps-zasieg

 

Tylko mnie zastanawia jedno - wyszło na tym niby prawie 2 Gb, no ok - ale jaki modemorouter ma porty LAN czy tam nawet WAN więcej niż 1 Gb?

Nie podnoszę tu kwestii konfiguracji technicznej komputera, serwera czy innej jednostki na której ów test przeprowadzono - nie.

Podnoszę tu fakt osiągnięcia 2 Gb na modemorouterze, w którym przecież jedyna możliwość podłączenia się do niego to port LAN i nie znam producenta, który produkuje taki modem z portem LAN więcej niz 1 Gb.

 

Przecież nawet na portalu DSL Amerykanie sikali ze śmiech widząc napis na modemie kablowym chyba nawet 5 Gb i pytali jakim cudem, jak modem ma port LAN tylko 1 Gb.

 

 

Wytłumaczy mi ktoś jak przez port LAN 1Gb przepchnięto 2Gb?

 

I zobaczcie co widać po LEWEJ stronie COMPALA (bo mnie to na COMPALA wygląda) patrząc na wprost na fotkę.

Ktoś, coś?

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Zawodowiec
240 60 3

Re: Problem z modemem. Czy jestem skazany na Compala (ConnectBox)? Możliwy wybór innego modelu?

@KOCUREK1970

masz przecież w tym modemo-routerze 4 porty LAN, każdy 1Gbps więc teoretycznie da się wyciagnąć więcej niż 1Gbps

nie wiem czy to jest Compal, nie przypomina żadnego obecnych