UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

ROZWIĄZANE
Użytkownik
2 0 0

Problem z Pakietem start

Czesc,

Mam problem z telewizją z pakietu start od UPC, przybliżę problem;

Wczoraj podpisalismy umowę Internet do 300mb/s + TV (jakieś podstawowe kanały, około 30). Po zamontowaniu internet działa świetnie, jednak tekwizja nie wyszukuje w/w kanałów. Znajduję jedynie okolo 15 w jakości analogowej, dokładnie te same, ktore wyszukiwalo przed podłączeniem modemu. Próbowałem wszukiwacw kanałów na rozne sposoby, cały czas bez skutku. Telewizor to LG LE5500. Jakiś pomysł jak wyszukać te 34 kanaly w jakosci HD zapisane w umowie?

Dzięki z góry za pomoc

 

 

 

18 ODPOW. 18
Moderator
18 0 3

Re: Problem z Pakietem start

Cześć @RAD13 ,

Zakładam że masz zwykły pakiet Start nie Start HD.

Czy Twój telewizor ma wbudowany dekoder dvb-c? 
Czy robiłeś wyszukiwanie pełne? Wraz z zaznaczeniem telewizja kablowa?
Czy wpisywałeś gdzieś dane jak częstotliwość albo Id sieci? 

Tytan
Tytan
2018 986 162

Re: Problem z Pakietem start


@RAD13 napisał(a):. Telewizor to LG LE5500. Jakiś pomysł jak wyszukać te 34 kanaly

Ten telewizor nie odbierze kanalow cyfrowych bo nie ma takiej glowicy

-----
Trolli już nie widać?
Znakomicie!
Tytan
2195 823 72

Re: Problem z Pakietem start

@RAD13 

Potwierdzam to co napisał @GDA .

Ten tv nie posiada wbudowanego dekodera kablowego DVB-C - a taki jest tu właśnie potrzebny.

 

Potrzebny zatem zewnętrzny dekoder kablowy (DVB-C).

Obecnie, w większości zewnętrzne dekodery DVB-T (NAZIEMNE), mają obsługę telewizji kablowej - trzeba sprawdzić, który dekoder ma taką podwójną głowicę.

 

Dekodery firmy Globo, Ferguson w większości są właśnie dwugłowicowe (DVB-T/DVB-C).

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Użytkownik
2 0 0

Re: Problem z Pakietem start

Dziękuję za odpowiedź, jeszcze jedno pytanie - czy po zakupie dekodera z dvb-c mogę sam podłączyć go do modemu i telewizora czy musi to wykonac technik?

Tytan
2195 823 72

Re: Problem z Pakietem start

@RAD13 

Technik może to podłączyć, płatnie bo to Twój sprzęt  

 

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Inspirator
13 1 0

Re: Problem z Pakietem start

U mnie to samo, jeszcze w poniedziałek miałem wszystkie kanały cyfrowe, we wtorek tylko część, dzisiaj chciałem wyszukać od nowa i znalazłem tylko 16 analogowych. O co chodzi, UPC zmieniło jakieś parametry czy co?

Tytan
Tytan
2018 986 162

Re: Problem z Pakietem start


@grzegorzkrycki napisał(a):

U mnie to samo


to samo czyli co?

 

w tym temacie pojawil sie przypadek telewizora niezdolnego do odbioru kanalow cyfrowych 

-----
Trolli już nie widać?
Znakomicie!
Inspirator
13 1 0

Re: Problem z Pakietem start

Mój posiada DVB-C ale kanałów cyfrowych nie wyszukuje.

Tytan
Tytan
2018 986 162

Re: Problem z Pakietem start

Tytan
1029 593 86

Re: Problem z Pakietem start

Sprawa wydaje się być prosta. Jeżeli posiadasz TV na start w umowie to dzwoń na infolinię 813813813 tam podadzą Ci aktualne parametry do odbioru.

-------------------------------------------

hosting
Moderator
15 13 9

Re: Problem z Pakietem start


@RAD13 napisał(a):

Dziękuję za odpowiedź, jeszcze jedno pytanie - czy po zakupie dekodera z dvb-c mogę sam podłączyć go do modemu i telewizora czy musi to wykonac technik?


@RAD13dodam jeszcze, że nie odpowiadamy za odbiór kanałów cyfrowych przez zewnętrzne dekodery. Potrzebny jest telewizor z wbudowanym tunerem cyfrowej telewizji kablowej DVB-C w standardzie MPEG-4. Telewizor musi być na liście odbiorników, dla których UPC zapewnia prawidłowe działanie usługi. Listę znajdziesz tutaj: https://www.upc.pl/telewizja/kup/pakiety-dodatkowe/multiroom-hd#Mediamodu%C5%82%20CI+

Moderator
15 13 9

Re: Problem z Pakietem start


@grzegorzkrycki napisał(a):

Mój posiada DVB-C ale kanałów cyfrowych nie wyszukuje.


@grzegorzkrycki mimo wszystko proponuję jeszcze ponownie wyszukać kanały według instrukcji: https://www.upc.pl/pdf/Instrukcja_wyszukiwania_niekodowanych_kanalow_cyfrowych.pdf

Inspirator
13 1 0

Re: Problem z Pakietem start

Na częstotliwości 114 Mhz brak sygnału, a na 210 Mhz znajduje 4 kanały. Automatyczne strojenie nie wyszukuje żadnych kanałów.

Tytan
2195 823 72

Re: Problem z Pakietem start

@grzegorzkrycki 

Więc jest jakiś problem z telewizorem, sygnałem jako takim lub instalacją kablową. 

 

Kontaktuj się z infolinią.

Zgłoś problem, trzeba to u Ciebie na miejscu zweryfikować.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.