UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

ROZWIĄZANE
Użytkownik
2 0 0

Problem ze zmianą umowy

Dzień dobry.
Mam trochę nieciekawy temat z usługami UPC na tapecie. Niemal do końca zeszłego roku miałem Internet w UPC o prędkości 60Mb/s za 39zł. Pod koniec zeszłego roku dostawca zmienił swoje usługi i teraz najniższą możliwą opcją jest 150Mb/s. Z tego też powodu dostałem telefon z propozycją zwiększenia prędkości do 150Mb/s na co stwierdziłem, że obecna prędkość mi odpowiada i nie widzę takiej potrzeby.
Jakiś tydzień później dostałem maila, że prędkość mojego Internetu wzrosła do 150Mb/s, a jakieś 2 miesiące później dostałem kolejny telefon, w którym pracownik UPC pytał mnie czy chcę nową umowę na Internet 150Mb/s. Z rozmowy jasno wynikało, że jeśli tego nie zrobię to obecna umowa zostanie zerwana.
Stwierdziłem, że nie mam co wydziwiać skoro różnica w płatności to 5zł i przedłużę umowę z nową stawką (czyli kwotą dokładnie 45.99). Oczywiście do tego dochodził pakiet bezpieczeństwa, z którego po problemach (strona MojeUPC przez ponad tydzień nie działała) zrezygnowałem. Po miesiącu dostałem fakturę, która była zupełnie niepotrzebnie skomplikowana i rozbita na proratę (jak rozumiem okres z niepełnego okresu poprzedniej umowy) oraz nowy abonament. Do tego doszedł pakiet bezpieczeństwa za 6.68. OK - być może z pakietem się spóźniłem, więc żeby nie drążyć tematu stwierdziłem, że niech im będzie i dla pewności jeszcze raz chciałem zrezygnować z tej usługi. Okazało się, że nie jest już przypisana do mojego konta.

Niedawno dostałem nową fakturę i znowu nic się nie zgadza, więc postanowiłem działać, bo praktyki stosowane przez UPC przestały mi się podobać. Oczywiście pakiet znowu znalazł się na fakturze. Zajrzałem w 'wiadomości' na moje UPC i się we mnie zagotowało - odczytałem zaległą wiadomosć o zwiększeniu limitu Internetu do 150Mb/s za darmo

Stąd mam parę pytań:
1. Co mam zrobić z pakietem bezpieczeństwa? Tj. skoro nie jest już przypisany do mojego konta to dlaczego mam go na fakturze?
2. Czy Wasz pracownik wprowadził mnie w błąd i mogłem nie podpisywać umowy, dostając wciąż 150Mb/s za 39zł?

6 ODPOW. 6
Nauczyciel
513 133 22

Re: Problem ze zmianą umowy

Ad1. Reklamacja

Ad2. Mogles nie podpisywać nowego zobowiązania

CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
Wykładowca
711 168 26

Re: Problem ze zmianą umowy

AD2. Jeśli jest tak ja mówisz, to pracownik celowo wprowadził Cię w błąd. Konsultant nie mógł Cię namawiać na nową umowę pod groźbą rozwiązania obecnej. Jeśli takie zachowanie faktycznie miało miejsce to jest karygodne i wobec tego pracownika powinny zostać wyciągnięte konsekwencje. Mogłeś spokojnie zostać na abo 39zł do końca okresu zobowiązania, a później płacić prawdopodobnie 42,99złm, gdyż umowa jest bezterminowa. Również złożył bym reklamację, rozmowa zostanie osłuchana i jeśli potwierdzą się twoje słowa będziesz mógł wrócić na poprzednie warunki. 

Moderator
914 596 148

Re: Problem ze zmianą umowy

@Shlizer złóż oficjalną reklamację poprzez Asystenta Kontaktu, następnie wyślij mi jej numer w wiadomości prywatnej tutaj na forum. Zadbam o to, aby została rozpatrzona przez jednego ze specjalistów w dziedzinie nieuczciwych praktyk sprzedażowych. Jeśli Twoje słowa się potwierdzą to wyciągniemy stosowne konsekwencje w stosunku do pracownika, który celowo wprowadził Ciebie w błąd.

 

Proszę nie zwlekać i czym prędzej wykonać moje instrukcje, tak abyśmy mogli zacząć działać.

UWAGA! Do 7 kwietnia przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Nie odpisuję na wiadomości prywatne. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian. W razie potrzeby kontaktujcie się z nim lub z pozostałymi moderatorami. GMateusz

Użytkownik
2 0 0

Re: Problem ze zmianą umowy

Niestety wczoraj reklamację złożyłem, ale numeru nie znam, bo nie zapisałem (na maila też nic nie przyszło). Jak tak o tym pomyślę to może problem z niektórymi usługami potwierdzeń (potwierdzenia wyłączenia pakietu bezpieczeństwa także nie otrzymałem mailowo) wynika z tego, że systemy UPC nie są w stanie przeprocesować adresów ze znakiem '+'.

Nie byłby to pierwszy przypadek, gdy trafiam na taką ścianę używając aliasów mailowych.

Moderator
20 15 7

Re: Problem ze zmianą umowy

 

@Shlizer  jeśli tak jak napisałeś, złożyłeś oficjalną reklamację to sprawa zostanie zweryfikowana i rozpatrzona. Co do kwestii związanej z utrudnieniami dotyczącymi adresów e-mail z aliasami ze znakami specjalnymi to musielibyśmy to sprawdzić, bo nie mam pewności.

Highlighted
Moderator
914 596 148

Re: Problem ze zmianą umowy

@Shlizer to wyślij do mnie numer ID na priv, odnajdę sobie reklamację.

UWAGA! Do 7 kwietnia przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Nie odpisuję na wiadomości prywatne. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian. W razie potrzeby kontaktujcie się z nim lub z pozostałymi moderatorami. GMateusz