UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

Highlighted
Użytkownik
7 3 1

Problemy z zamówieniem usług - ogarnijcie się

Dzień dobry,

 

jestem bardzo rozczarowany UPC i poziomem świadczonych przez Państwa usług przez stronę WWW. Kolejny raz, w swojej krótkiej współpracy z Wami, mam problemy z przedłużeniem/podwyższeniem usług, "bo był bład na stronie".

 

Wczoraj wieczorem zdecydowałem się na podwyższenie pakietu internetu z 300 do 500 Mbit. Wybrałem odpowiadający mi termin instalacji usługi, sobota między 11 a 13. Dziś o 15:00 (!) dostałem informację, że instalacja odbędzie się we wtorek w godzinach, które mi nie odpowiadają - już zaplanowałem sobie dzień pod przyjście technika, straciłem przez Wasze beznadziejne systemy czas.

 

Po kontakcie z infolinią, zrezygnowałem ze zmiany pakietu. Jestem bardzo rozczarowany, tym bardziej, że nikt nie raczył mnie za ten błąd przeprosić. W związku z powyższym, zrezygnuję z Państwa usług, jak tylko moja umowa zbliży się do końca.

 

Wystosuję również oficjalną skargę, bo nie tak się traktuje klientów.

 

Dariusz

 

2 ODPOW. 2
Highlighted
Moderator
84 11 17

Re: Problemy z zamówieniem usług - ogarnijcie się

@dariuszu 

 

Przyjmij zatem moje przeprosiny za zaistniały błąd podczas przedłużenia umowy. Sytuacje takie nie powinny mieć miejsca, i nie jest to typowe zdarzenie. 

 

Mogę się oczywiście przyjrzeć sprawie co spowodowało taką sytuację jeśli chcesz, w tym celu proszę o wiadomość prywatną. 

Jeszcze raz serdecznie przepraszam. 

Pozdrawiam,
Miłosz
Moderator Społeczności UPC

 

Highlighted
Użytkownik
7 3 1

Re: Problemy z zamówieniem usług - ogarnijcie się

Dziękuję, doceniam, że przynajmniej tu reprezentanci UPC potrafią się sensownie zachować.

 

Dodam tylko, że poprzednim razem przy przedłużeniu umowy - mimo potwierdzenia, "system" zgubił moje zlecenie i zmiany zostały dopiero wprowadzone po kontakcie z hotline. Dlatego pozwoliłem sobie napisać, że coś jest bardzo nie tak z Państwa platformą - póki co, w moim przypadku, w 100% sytuacji zawiódł.

 

Natomiast złożyłem już skargę, także nie będę Pana kłopotał w przyglądanie się sprawie.