UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

ROZWIĄZANE
Highlighted
Inspirator
5 0 0

Przedłużenie umowy

Witam

 

Konsultantka namówiła mnie na przedłużenie umowy , skoczyła mi sie jakos w czerwcu , zastanowiłem sie jednak popźniej i nie chce jej przedłużać tzn tak jak robiłem do tej pory umowa sie konczyła i wtedy przechodziła na bezterminowa , nie potwierdziłem przedluzenia umowy mailowo ani za pomoca sms , ale widze ze UPC chyba ma to gdzies bo umowa jest dalej na dwa lata ? to chyba nie jest zgodne z regulaminem czy musze pisac jakies odwołanie >>??

9 ODPOW. 9
Highlighted
Innowator
51 4 0

Re: Przedłużenie umowy

Jak chce powrócić do poprzedniej umowy i zostać na bezterminowej musisz odstąpić od tej nowej umowy..

Highlighted
Ekspert
79 20 4

Re: Przedłużenie umowy

No ale raczej to Ty zawaliłeś sprawę, nie pilnując terminu końca aktualnej umowy ? 

Umowa, która się kończy, przechodzi na bezterminową, o ile abonent nie wyrazi wcześniej chęci zmiany, poprzez kontak telefoniczny, albo czat.

Teraz, to tylko na 813-813-813, albo na legendarny już Dział Utrzymania Klienta 

 

 

Highlighted
Inspirator
5 0 0

Re: Przedłużenie umowy

No nie wydaje mi sie , zawarcie umowy przez tel to nic wiażacego skad konsultant wie ze to ja bo mu powiem ?? dlatego umowe nalezy potwierdzić skoro jest nie potwierdzona jest nieważna , jasne chodzi mi wlasnie o to zeby przeszla na bezterminowa

 

Skoro nie potwierdziłem pisemnie chęci umowa nie powinna obowiązywać chęć przedłużenia umowy a potwierdzenie jej to raczej dwie rozne sprawy

 

Art. 20 ustawy o prawach konsumenta zakłada, że "Jeżeli przedsiębiorca proponuje konsumentowi zawarcie umowy przez telefon, ma obowiązek potwierdzić treść proponowanej umowy utrwaloną na papierze lub innym trwałym nośniku. Oświadczenie konsumenta o zawarciu umowy jest skuteczne, jeżeli zostało utrwalone na papierze lub innym trwałym nośniku po otrzymaniu potwierdzenia od przedsiębiorcy

 

Takowego potwierdzenia nie było wiec umowa powinna byc uniewazniona

Tagi (1)
Highlighted
Inspirator
5 0 0

Re: Przedłużenie umowy

I dlatego nie potwierdziłem chęci zawarcia mailem , tylko jak widać UPC twierdzi inaczej

Highlighted
Tytan
Tytan
2334 1039 193

Re: Przedłużenie umowy

Nie masz racji

oczywiscie ze promocje mozna zawrzec telefonicznie bez zadnego późniejszego parafowania akceptowania etc

 

i piszemy o promocji bo umowe masz od samego poczatku zawarta na czas nieokreslony

 

jezeli uwazasz ze nie zgodziles sie na nowa promocje to zloz reklamacje - rozmowa zostanie odsluchana i bedzie wszystko jasne

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
Ekspert
79 20 4

Re: Przedłużenie umowy

Doprecyzujmy. Umowę masz cały czas aktualną, bowiem nie wygasa ona automatycznie. Natomiast dobiegł końca okres na promocje wynikające z podpisanej umowy.

W takim przypadku, (promocja) przechodzi automatycznie na kolejny okres, z wyższą zapewne opłatą, chyba, że wcześniej skontaktowałeś się z UPC, nie wyraziłeś na to zgody i wybrałeś nową ofertę.

 

Wszystko masz opisane w regulaminie, także warunki, na jakich będzie kontynuowana dotychczasowa promocja 

 

 

 

  

Highlighted
Inspirator
5 0 0

Re: Przedłużenie umowy

A skąd konsultantka wie ze to ja bo jej powiem no totalny bezsens , Bierzesz kredyt przez telefon dostajesz papiery do domu

Highlighted
Inspirator
5 0 0

Re: Przedłużenie umowy

Czyli tak czy siak musze zaplacic wiecej plus jakas aktywacje nie wiedziec czemu no naciaganie jak nic , nie che korzystac z zadnej promocji po skonczeniu umowy powinna chyba przejsc na bezterminowa tak? a nie dzwoni ktos i przedluzasz na czas okreslony albo nara ?

Highlighted
Tytan
1196 620 114

Re: Przedłużenie umowy

Trochę za bardzo ponoszą Cię emocje.

Jeżeli nie minęło 14 dni od rozmowy z konsultantem to przysługuje Ci prawo (o ile jesteś konsumentem) do odstępienia od niej bez ponoszenia kosztów, po takim oświadczeniu umowę traktuje się w taki sposób jakby jej nigdy nie było a pozostałe zobowiązania wracają do stanu poprzedniego.

 

Jeżeli minęło 14 dni to nie pozostaje Ci nic innego jak złożenie reklamacji.

-------------------------------------------