UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

Użytkownik
1 0 0

Przeniesienie usług - PROBLEMY

Prośba o pomoc 

Walczę - tak to jest walka a nie normalne załatwienie sprawy od soboty. W sobotę miałybyć przeniesione usługi - nie doczekałem się montera, zapewniano mnie po każdej mojej interwencji, że dziś (sobota) ta instalacja będzie. KŁAMSTWO - nie doczekałem się. 

Dziś rano usłyszałem, że monter do mnie dzwonił KOLEJNE KŁAMSTWO, nie mam żadnego połączenia. Na moje pytanie - kiedy będzie instalacja, usłyszałem, że nie wiadomo (chyba dziś)

ale oni mogą tylko pisać do koordynatora monterów i czekać. I ja też mam czekać. To jest jakaś kpina - najpierw sobota teraz okazuje się, że jedyne co mogę to czekać na jaśniewielmożnego montera !!!  Jestem abonentem od lat, płacę jedną z większych stawek a jestem traktowany jak....szkoda słów. Kto może mi pomóc ? jest tu jakiś pracownik UPC ? Ma ktoś z Państwa nr do jakiegoś Szefa z UPC ?

 

// część wypowiedzi została edytowana z uwagi na naruszenie Zasad Społeczności UPC. - Moderacja

1 ODPOWIEDŹ 1
Highlighted
Moderator
92 48 28

Re: Przeniesienie usług - PROBLEMY

Witaj @roblogin na Społeczności UPC.

 

Zależy nam na wyjaśnieniu tej sytuacji, natomiast aby było to możliwe, napisz proszę do któregoś z naszych Moderatrów na Priv. 

 

P.S. Mimo wszystko, proszę również o kulturę wypowiedzi oraz przestrzeganie Zasad Społeczności UPC.

 

Pozdrawiam

Adrian

Moderator Społeczności UPC