UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

raj
Inspirator
5 1 0

Przeniesienie usługi internetowej - TRAGICZNA obsługa klienta

UPC to firma, w której nikt nic nie wie i nic nie można załatwić :(
Korzystam z usług na infrastrukturze ethernetowej przejetej przez UPC po firmie GHNET w Krakowie. W związku z przeprowadzką chciałem zamówić przeniesienie usługi na nowy adres - w nowym mieszkaniu też jest infrastruktura po GHNET, która była wykorzystywana jeszcze ok. półtora roku temu.
W umówionym terminie, kiedy miało być wykonane przeniesienie, dostałem zamiast tego informację, że nie da się wykonac podłączenia na infrastrukturze GHNET, i muszę zamówić nową usługę z aktualnej oferty (dlaczego nie poinformowano mnie o tym w takim razie od razu, kiedy zamawiałem przeniesienie?). Co mnie średnio urządza, bo za ok. pół roku będę sie przeprowadzał z powrotem pod stary adres, gdzie infrastruktury telewizyjnej UPC nie ma, jest tylko skrętka po GHNET-cie.
Ale następnego dnia usługa w "magiczny" sposób zaczęła działać w nowym miejscu - na infrastrukturze GHNET. I działała tak sobie do wczoraj. Dzisiaj nie działa (ale widzę że dioda WAN na moim routerze miga, czyli nie działa najwyraźniej tylko u mnie, a jakis ruch w sieci jest), a z telefonów do UPC oczywiście nic nie wynika :(. Według UPC pod nowym adresem nie ma aktualnie żadnej usługi (to co działało przez 2 tygodnie?) i oczywiście dalej słyszę, że nie ma możliwości podłączenia po kablach GHNET. Na pytanie, to dlaczego w takim razie przez 2 tygodnie to działało, oczywiście brak odpowiedzi. Prosiłem o przekazanie sprawy wyżej, do kogoś kto jest bardziej decyzyjny i zorientowany w tej sprawie - konsultantka twierdzi, że nie może tego zrobić, ponieważ pod moim adresem nie ma żadnej usługi. No i tak gadaj sobie do ściany. (Dodam, że na telefony i maile do UPC, z których nic jak dotąd nie wynikło, straciłem łacznie już chyba ze 2 dni, a ile nerwów to trudno powiedzieć).
Ja chcę tylko kontynuować dalej moją umowę na warunkach, na których ją zawarłem (a możliwości techniczne są, skoro przez 2 tygodnie to działało), a potem spokojnie wrócić z nią pod stary adres. To naprawdę tak trudna rzecz do załatwienia dla UPC?

Może ktoś w końcu coś z tym zrobi???

10 ODPOW. 10
Innowator
33 5 1

Re: Przeniesienie usługi internetowej - TRAGICZNA obsługa klienta

Twoja sprawa dla UPC jest za bardzo skomplikowana 

Tytan
Tytan
2156 1009 178

Re: Przeniesienie usługi internetowej - TRAGICZNA obsługa klienta


@raj napisał(a):

Może ktoś w końcu coś z tym zrobi???


na spolecznosci mozemy jedynie współczuć i zyczyc pomyslnego konca tej historii

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Konto zbanowane
605 162 28

Re: Przeniesienie usługi internetowej - TRAGICZNA obsługa klienta


@rajnapisał(a):

Ale następnego dnia usługa w "magiczny" sposób zaczęła działać w nowym miejscu - na infrastrukturze GHNET. I działała tak sobie do wczoraj. Dzisiaj nie działa (ale widzę że dioda WAN na moim routerze miga, czyli nie działa najwyraźniej tylko u mnie, a jakis ruch w sieci jest)


A strona http://instalacja.upc.pl działa? Albo tak: http://84.116.0.71

Moderator
3 1 0

Re: Przeniesienie usługi internetowej - TRAGICZNA obsługa klienta

Witaj @raj , 

Zależy nam na wyjaśnieniu tej sprawy, dlatego skontaktowałam się z Tobą w wiadomości prywatnej.


Pozdrawiam,
Natalia
Moderator Społeczności UPC

 

raj
Inspirator
5 1 0

Re: Przeniesienie usługi internetowej - TRAGICZNA obsługa klienta


@zuzianapisał(a):


A strona http://instalacja.upc.pl działa? Albo tak: http://84.116.0.71


Jak nie dostaję nawet adresu IP z DHCP, to jak może cokolwiek działać? Ustawiłem sobie nawet dla próby ręcznie ten adres IP, który poprzednio przydzielało mi DHCP, ale nawet gatewaya nie mogę spingować. Pewnie wyrzucili mój MAC z access listy (bo żeby usługa działała, trzeba zgłosić do obsługi technicznej swój adres MAC).

Konto zbanowane
605 162 28

Re: Przeniesienie usługi internetowej - TRAGICZNA obsługa klienta

Nie wiem, czy dostajesz adres, bo nie napisałeś. Będąc na Twoim miejscu po prostu sprawdziłabym, czy sieć wewnętrzna UPC jest nadal dostępna. Brak adresu niekoniecznie musi oznaczać, że tej sieci nie zobaczysz. Dalej nie rozwijam tematu na forum ze zrozumiałych powodów. Tym bardziej, że moderatorka już wyciągnęła do Ciebie pomocną dłoń

 

 

 

 

Moderator
75 7 13

Re: Przeniesienie usługi internetowej - TRAGICZNA obsługa klienta

@raj 

 

Z tego co udało mi się dowiedzieć, aktualnie na tym obszarze jest ogłoszona awaria - to może być przyczyna tych nieprawidłowości z działaniem. 

W kwestii przeniesienia, wysłałem zapytanie do odpowiedniego Działu. Jak dostanę jakieś informację wrócę z nimi do Ciebie. 

Pozdrawiam,
Miłosz
Moderator Społeczności UPC. 

raj
Inspirator
5 1 0

Re: Przeniesienie usługi internetowej - TRAGICZNA obsługa klienta


@Miłosznapisał(a):

Z tego co udało mi się dowiedzieć, aktualnie na tym obszarze jest ogłoszona awaria - to może być przyczyna tych nieprawidłowości z działaniem. 


Dzięki za informację - Twoja odpowiedź jest PIERWSZĄ konkretną informacją, jaką otrzymałem od kogokolwiek w tej sprawie. Być może faktycznie była to kwestia awarii, bo dzisiaj Internet zaczął działać, aczkolwiek jeszcze dość "kulawo", bo mniej więcej co półtorej-dwie minuty występują kilkunastosekundowe przerwy.
Tylko czy nie mógł mnie od razu ktos na infolinii poinformować o tym, że pod tym adresem jest awaria? Dzwoniłem do działu TECHNICZNEGO przecież!
Naprawdę jakość obsługi w tej firmie jest tragiczna... :(

raj
Inspirator
5 1 0

Re: Przeniesienie usługi internetowej - TRAGICZNA obsługa klienta

@Miłoszmam do Ciebie prośbę - czy mógłbyś się dowiedzieć, jaki jest aktualnie status awarii, o której pisałeś? Czy jest ona już zakończona, czy jeszcze prace trwają?

Bo tak jak wspominałem, od wczoraj Internet mi działa, ale w bardzo przerywany sposób. Mniej więcej co póltorej-dwie minuty jest przerwa od 20 do 40 sekund, a czasami nawet dłuższa. O ile przy zwykłym przeglądaniu stron to przeważnie niezbyt przeszkadza, tyle że czasami trzeba dłużej poczekać czy coś kliknąć drugi raz (choć nie na wszystkich stronach - np. w usługach Googla jak coś raz się nie załaduje, to potem się już nie doładuje, chyba że odświeży się całą stronę, co nie zawsze można zrobić gdy jest się w trakcie np. pracy na Google Docs), to już np. przy sesjach interakcyjnych przez ssh przeszkadza bardzo, bo potrafią się one zrywać - więc trzeba praktycznie wszystko zaczynać od początku, a zanim się dojdzie do momentu, w którym się przerwało, to przerywa się znowu. A dla mnie ssh jest podstawowym narzędziem pracy i jest to niestety dla mnie poważne utrudnienie.
A ponieważ według UPC u mnie nie ma aktualnie żadnej usługi , to nawet nie mogę zgłosić, że mi coś nie działa...

Moderator
75 7 13

Re: Przeniesienie usługi internetowej - TRAGICZNA obsługa klienta

Okej, napisałem do Ciebie na PW. Bo bez niektórych rzeczy się nie obejdzie.