UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

ROZWIĄZANE
Highlighted
Innowator
11 2 0

Technik był...

Był podobno technik - ale nie w mieszkaniu , chociaż nie problem w mieszkaniu bo mam takie cóś:

 

upczonk.pngco szanowni koledzy o tym myślą?

 

Pozdrawiam wszystkich...

15 ODPOW. 15
Wykładowca
711 168 26

Re: Technik był...

@krizemone, A masz w ogóle jakiś problem z działaniem Internetu? Na załączonym od Ciebie zrzucie wszystkie pakiety dotarły do celu z całkiem dobrym pingiem. To, że pojawiła się strata czy wzrost ping  przy pomiarze do któreś routera po drodze wynika po prostu z tego, ze pakiety ping po icmp mają niski priorytet. Absolutnie nie widzę tutaj nic, czym by można się przejmować. 

Innowator
11 2 0

Re: Technik był...

W wot mam skoki ping do 999 oraz czekam na gmail-a 1 minutę... oraz wolno buforuje youtube... ;(

Wykładowca
711 168 26

Re: Technik był...

Trudno się było tego domyślić z Twojego pierwszego posta. Zamieść w takim razie mtr do serwera wot. Z jakiego modemu korzystasz?

Innowator
11 2 0

Re: Technik był...

Internet upc 250MB/s, Horizon (wyłaczyłem tam wifi), dalej modem netgear WND3700v.2 (gbit interface) , Mój pc: i5 2500k, 8ram , ssd240gb, . Do routera podłączony tv  smart przez rj45, oraz laptop. Do wifi routera czasem podłączony jest tel android lub iphone. Do tej Pory hulało. Po tym jak zakupiłem tv z 4k  to po tygodniu oglądania nam taki zonk... czyżby ograniczono mi przepustowość sieci? Wszak 4 k  albo netfliks 4k trochę pociąga?  Dotkliwe jest czekanie  np. minutę na otwarcie gmaila albo otwarcie strony youtube trwa  np. minutę. Włączenie WOT i gra przy pl albo ping 600 ms to nie dla mnie. O dziwo inne strony i serwisy śmigają nadal. 

Poniżej stan sieci gdy mam włączony wot i ktos na laptopie w sieci włączy sobie youtube:

|------------------------------------------------------------------------------------------|
| WinMTR statistics |
| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
| 10.0.0.1 - 0 | 20 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 192.168.1.1 - 0 | 20 | 20 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| 89-74-64-1.dynamic.chello.pl - 0 | 18 | 18 | 7 | 196 | 2532 | 7 |
| 89-75-13-65.infra.chello.pl - 0 | 20 | 20 | 5 | 7 | 13 | 7 |
| pl-waw04a-rc1-ae17-2114.aorta.net - 0 | 20 | 20 | 11 | 21 | 35 | 11 |
| pl-waw26b-ri1-ae3-0.aorta.net - 0 | 20 | 20 | 6 | 8 | 21 | 8 |
| 213.46.178.34 - 0 | 20 | 20 | 6 | 8 | 10 | 9 |
| ffm-bb4-link.telia.net - 0 | 20 | 20 | 23 | 24 | 26 | 24 |
| ffm-b1-link.telia.net - 0 | 20 | 20 | 23 | 25 | 31 | 26 |
| No response from host - 100 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| fr2-n5596-fe-1-vl231.fe.core.pw - 7 | 16 | 15 | 25 | 71 | 346 | 26 |
| fr2-sl-b92.fe.core.pw - 7 | 16 | 15 | 24 | 67 | 345 | 27 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|
WinMTR v0.92 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider

 

 

o i jeszcze badanie onetu:

 

upczonk.png

 

 

Profesor
1341 600 50

Re: Technik był...

@krizemone

Wyłącz każdy sprzęt który z sieci internet korzysta (czy to kablowo czy po wifi) - testuj grę na połączeniu kablowym.

Można też pominąć Twój router i kablowo sprawdzić ping na bezpośrednim połączeniu komputera z Horizonem (bo to z niego masz internet jak dobrze zrozumiałem?).

 

Jeśli net z HZN - możesz na foto pokazać parametry pracy kanałów DS, US?

Status-Połączenie-Transmisja od klienta (kanały US - UpStream)-Transmisja do klienta (kanały DS - DownStream).

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Innowator
11 2 0

Re: Technik był...

Dzisiaj w nocy po 2.30 net śmiga...  Wstałem i sprawdziłem.

 

Nic to.  Zostało jeszcze 3 mce do końca umowy. Przeżyję. 

Za porady i sugestie dziękuję. Za stracony czas przepraszam.

 

Pozdrówki.

Innowator
11 2 0

Re: Technik był...

Uzupełnię powyższe: był Pan technik. Przełączył pc na Horizon. Zrobił oczywiście speed testa. No i to wszystko . Sieć hula. Jestem szczęśliwy  (za 50 zł). 

 

Zaraz ... dlaczego czekam na gmail jak wcześniej kilka minut??? Przecież w tym problem...

Moderator
914 596 148

Re: Technik był...

@krizemone nadal korzystasz tylko z Horizona? Nie zainstalowano Tobie zewnętrznego modemu do usługi?

UWAGA! Do 7 kwietnia przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Nie odpisuję na wiadomości prywatne. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian. W razie potrzeby kontaktujcie się z nim lub z pozostałymi moderatorami. GMateusz

Innowator
20 4 0

Re: Technik był...

U mnie tylko Horizon i problemy takie same, jak u Autora tego wątku.

 

Mam numer wewnętrznego zgłoszenia TT0008735465

Jeszcze chwilę poczekam i będę zgłaszał reklamację. Gmail czasami się nie w ogóle chce otworzyć.

Innowator
11 2 0

Re: Technik był...

Tak. Mój pc jest podłączony bezpośrednio do HZN. Niestety technik nie chciał odnieść się do faktu braku mozliwości korzystania z serwisów google. Speed test ok.  Łącze jak powiedział - brzytwa.  I poszedł zdenerwowany... 

Innowator
20 4 0

Re: Technik był...

Dlatego ja nawet nie wzywałem. Speeedtesta sam umiem uruchomić i widzę, że działa.

Męcz wsparcie techniczne ze wskazaniem na zacytowany przeze mnie numer zgłoszenia.

 

Jak to nic nie da to pozostanie składać do skutku reklamacje.

Ja planuje się przypomnieć jakoś po nowym roku i jak nie usłyszę terminu usunięcia problemu to przejdę na drogę reklamacyjną. 

Profesor
1341 600 50

Re: Technik był...


@krizemonenapisał(a):

Niestety technik nie chciał odnieść się do faktu braku mozliwości korzystania z serwisów google.


A powinien się do czegokolwiek odnosić nie znając przyczyny problemu?

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Innowator
11 2 0

Re: Technik był...

A kto ma znać przyczynę problemu? Kazimierz Dołowy? Jestem użytkownikiem i płatnikiem. Druga strona bierze cash i zapewnia obsługę.  

Profesor
1341 600 50

Re: Technik był...


@krizemonenapisał(a):

A kto ma znać przyczynę problemu? Kazimierz Dołowy? Jestem użytkownikiem i płatnikiem. Druga strona bierze cash i zapewnia obsługę.  


Serwisant wymienia sprzęt jeśli to jego wina i sprawdza problem od strony sprzętowej.

Jeśli to wina oprogramowania, tym zajmuje się dział IT.

 

Być może to wina samego HZN i trzeba wnosić o dodanie do usługi osobnego modemoroutera.

 

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.