UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

ROZWIĄZANE
Profesor
1292 586 48

Re: Test Fiber Power 500

Może też być po prostu wadliwy egzemplarz Compala.

Jeśli go technik wymieni to warto dopilnować by miał wgrane (Compal a nie technik ) najnowsze oprogramowanie.
.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
-
Nie dotyczy
1054 0 58

Re: Test Fiber Power 500

@menhir czy doświadczenia, czy doświadczenie bo oto jest różnica Powiedzmy doświadczenie życiowe, a technik jest od tego by poczekać a nie po restarcie działa to chyc... Powiedz mu wrazie co, że po restarcie to działa...15 minut

@KOCUREK1970 
1) Jest duża doza prawdopodobieństwa iż masz rację w sprawie uszkodzenia modemu...
2) Z tym update softu masz również rację, ale ja i technikowi bym wrał nowy ot tak na wszelki wielki   

Innowator
31 5 1

Re: Test Fiber Power 500

@KOCUREK1970 Najnowsze czyli jakie ?

Teraz mam fiberpower500_v4.cfg

Wersja sprzętu : 5.01
Wersja oprogramowania : CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH

-
Nie dotyczy
1054 0 58

Re: Test Fiber Power 500

@menhir wersję oprogramowania znajdziesz w Narzędzia administratora -> Informacje

i wygląda to tak:

Wersja oprogramowania:CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5-GA-NOSH

 

To o co zapytałeś to nazwa pliku konfiguracyjnego.

Profesor
1292 586 48

Re: Test Fiber Power 500


@menhirnapisał(a):

@KOCUREK1970 Najnowsze czyli jakie ?

Teraz mam fiberpower500_v4.cfg

Wersja sprzętu : 5.01
Wersja oprogramowania : CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH


Ano takie:

Wersja oprogramowania : CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5-GA-NOSH

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Innowator
31 5 1

Re: Test Fiber Power 500

Aha. Czyli mimo, że modem mam od 24 stycznia 2018 r to oprogramowanie mam z 8 maja 2017 r.

-
Nie dotyczy
1054 0 58

Re: Test Fiber Power 500

Ta wersja która jest u nas, dopiero jest rozsyłana...jeszcze jak widać wszyscy nie dostali My jako testerzy mieliśmy ja ciut szybciej  

Moderator
844 551 143

Re: Test Fiber Power 500

Temat do obsługi przejął @Tomasz więc z nim ustalaj szczegóły dotyczące serwisu na priv. Identyczną sytuację miał @TeDY gdzie też wszystkie opcje zostały wzięte pod uwagę i finalnie po wizycie serwisu z ich sprzętem testowym, okazało się, że to uszkodzenie karty sieciowej chociaż nic na to nie wskazywało. Opcja z uszkodzonym Compalem też jest możliwa. Zobaczymy po serwisie.

Innowator
31 5 1

Re: Test Fiber Power 500

No i po wizycie technika UPC. 

Po podpięciu firmowego laptopa okazało się, że transfer jest na nim OK.

Po jedgo wyjściu zacząłem znów rozgryzać temat i wyszło mi, że problem tkwił w moich 2 komputerach i po przeanalizowaniu zgromadzonych danych doszedłem do 1 logicznego wniosku, że jednak winne zaniżonym transferom są DYSKI TWARDE.

Mimo moich teoretycznych obliczeń, mimo kilkukrotnych testów z zapisem na dysk RAM, poprzednio nie udałwało mi się obciążyć łącza.

Po przeprowadzeniu znów kilku testów co się okazało:

1. Za słaby transfer ewidentnie są winne twarde dyski (brak SSD).

2. AVAST z włączoną osłoną potrafi dusić transfer i o 120Mbit.

3. Bardzo ważne jest do testu skąd się ściąga. Pomimo ściągania niby przeze mnie z różnych źródeł i serwerów ftp nawert po założeniu dysku w RAM nie mogłem obciążyć łącza.

Ale po zapięciu 6 plików z serwera ftp://ftp.atman.pl/ok2.png

 

Zagadka rozwiązana.

Dzięki wszystkim za pomoc i rady.

 

 

Moderator
844 551 143

Re: Test Fiber Power 500

@menhir dzięki za podzielenie się rozwiązaniem i szczegółami dotyczącymi serwisu.