UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

ROZWIĄZANE
Highlighted
Inspirator
3 0 1

Upłynął limit...

Witam. Praktycznie codziennie od paru miesięcy zauważam że pary razy dziennie tak jakby na chwile tracę połączenie z internetem które trwa ~5 sekund. Niema znaczenia czy to 2 w nocy czy to 15 czy 22.. (w grach online jest to wkurzające, bo gra traktuje to jak kick). Technik był u mnie 2 razy. Za pierwszym razem wymienił cały ConnectBox , za drugim powymieniał niektóre kable. Ja ze swojej strony formatowałem wieloktronie komputer, kupiłem nową karte sieciową nawet na innych urządzeniach jest tak samo. I uprzedzam pytanie wszystko jest podłączone kablowo do ConectBox'a. Oczywiście kabel wymieniany wieloktronie.. Prosiłbym o pomoc! Bo już ręce mi opadają..1111.pngZdjęcie z paru miesięcy11111.jpgZdjęcie z dzisiaj po chwili jak dostałem kick'a w grze

5 ODPOW. 5
Tytan
2419 543 112

Re: Upłynął limit...

Jaki masz sygnał DS\US? Sprawdź w GUI Compala (Narzędzia - status sieci). Sprawdź tam też logi Compala. Masz IPv6? Jak tak to je wyłącz przez Asystenta Pomocy

https://zanimnapiszesz.info
Inspirator
3 0 1

Re: Upłynął limit...

IPv6 wyłączone zostało przy drugiej wizycie technika 

 

Zestawione kanały downstream

Kanał Częstotliwość (Hz) Poziom sygnału (dBmV) SNR (dB) Modulacja ID Kanału

1786000000437256qam7
2738000000638256qam1
3746000000638256qam2
4754000000537256qam3
5762000000537256qam4
6770000000538256qam5
7778000000537256qam6
8794000000537256qam8
9802000000537256qam9
10810000000537256qam10
11818000000437256qam11
12826000000437256qam12
13834000000437256qam13
14842000000336256qam14
15850000000236256qam15
16858000000336256qam16

 

Zestawione kanały downstream

Kanał Status blokady RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors

1Zablokowany37.6365577281427990
2Zablokowany38.9835577016385780
3Zablokowany38.6055577016412759
4Zablokowany37.6365577016251588
5Zablokowany37.63655770166344113
6Zablokowany38.6055577016732672
7Zablokowany37.6365577016852444
8Zablokowany37.6365577016018667
9Zablokowany37.6365577017016098
10Zablokowany37.35655770168931112
11Zablokowany37.35655770170694218
12Zablokowany37.6365577017230779
13Zablokowany37.35655770174001268
14Zablokowany36.61055770162246594
15Zablokowany36.610557701718161607
16Zablokowany36.38755770175102

345

 

Częstotliwości w kanale zwrotnym
Kanał Częstotliwość (Hz) Poziom sygnału (dBmV) Szybkość symbolu (ksps) Modulacja ID Kanału
131200000415.12064qam10
251600000425.12064qam12
344800000415.12064qam11
438000000415.12064qam9

Częstotliwości w kanale zwrotnym
Kanał Typ kanału T1 Timeout T2 Timeout T3 Timeout T4 Timeout
12.00020
22.00030
32.00020
42.00050

 

Logi

17-07-2019 19:47:13noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.0.143];CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
17-07-2019 19:27:18noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a03:2880:f2ff:00c5:face:b00c:0000:7260 MAC=8E:71:68:50:19:86;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
17-07-2019 09:11:01criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
16-07-2019 21:43:52noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a00:1450:401b:0803:0000:0000:0000:200a MAC=8E:71:68:50:19:86;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
15-07-2019 01:34:12criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
15-07-2019 00:05:50noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a03:2880:f2ff:00c5:face:b00c:0000:7260 MAC=8E:71:68:50:19:86;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13-07-2019 02:34:26criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13-07-2019 02:16:12noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a00:1450:401b:0804:0000:0000:0000:200a MAC=8E:71:68:50:19:86;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
12-07-2019 05:59:58criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11-07-2019 23:04:29noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a00:1450:401b:0805:0000:0000:0000:200e MAC=8E:71:68:50:19:86;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11-07-2019 12:02:06criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11-07-2019 11:13:28noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a00:1450:401b:0804:0000:0000:0000:2002 MAC=8E:71:68:50:19:86;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11-07-2019 09:39:20criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11-07-2019 09:27:21noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a00:1450:401b:0808:0000:0000:0000:2002 MAC=8E:71:68:50:19:86;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
10-07-2019 15:59:03criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
10-07-2019 15:55:06noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a03:2880:f0ff:001a:face:b00c:0000:0003 MAC=8E:71:68:50:19:86;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08-07-2019 16:46:59criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08-07-2019 16:45:49noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a02:26f0:00d8:0000:0000:0000:0210:ac31 MAC=8E:71:68:50:19:86;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07-07-2019 06:51:18criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-07-2019 22:43:11noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2606:4700:0000:0000:0000:0000:6812:19f3 MAC=8E:71:68:50:19:86;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Tytan
2419 543 112

Re: Upłynął limit...


@Tekaceusz napisał(a):

IPv6 wyłączone zostało przy drugiej wizycie technika 

 

Jesteś tego pewny?:


@Tekaceusz napisał(a):
 
17-07-2019 19:27:18 notice Illegal - Dropped FORWARD packet: src=2a03:2880:f2ff:00c5:face:b00c:0000:7260 MAC=8E:71:68:50:19:86;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
     
16-07-2019 21:43:52 notice Illegal - Dropped FORWARD packet: src=2a00:1450:401b:0803:0000:0000:0000:200a MAC=8E:71:68:50:19:86;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
     
15-07-2019 00:05:50 notice Illegal - Dropped FORWARD packet: src=2a03:2880:f2ff:00c5:face:b00c:0000:7260 MAC=8E:71:68:50:19:86;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
     
13-07-2019 02:16:12 notice Illegal - Dropped FORWARD packet: src=2a00:1450:401b:0804:0000:0000:0000:200a MAC=8E:71:68:50:19:86;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
     
11-07-2019 23:04:29 notice Illegal - Dropped FORWARD packet: src=2a00:1450:401b:0805:0000:0000:0000:200e MAC=8E:71:68:50:19:86;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
     
11-07-2019 11:13:28 notice Illegal - Dropped FORWARD packet: src=2a00:1450:401b:0804:0000:0000:0000:2002 MAC=8E:71:68:50:19:86;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
     
11-07-2019 09:27:21 notice Illegal - Dropped FORWARD packet: src=2a00:1450:401b:0808:0000:0000:0000:2002 MAC=8E:71:68:50:19:86;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
     
10-07-2019 15:55:06 notice Illegal - Dropped FORWARD packet: src=2a03:2880:f0ff:001a:face:b00c:0000:0003 MAC=8E:71:68:50:19:86;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
     
08-07-2019 16:45:49 notice Illegal - Dropped FORWARD packet: src=2a02:26f0:00d8:0000:0000:0000:0210:ac31 MAC=8E:71:68:50:19:86;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
     
06-07-2019 22:43:11 notice Illegal - Dropped FORWARD packet: src=2606:4700:0000:0000:0000:0000:6812:19f3 MAC=8E:71:68:50:19:86;CM-MAC=38:43:7d:d5:cf:93;CMTS-MAC=cc:8e:71:68:50:f0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;


Widzę tu jednak aktywność adresów IPv6 i to jeszcze z dzisiaj. Zobacz w GUI CB czy masz opcję Tryb pracy modemu. Jak nie to jednak masz IPv6

https://zanimnapiszesz.info
Nauczyciel
559 148 26

Re: Upłynął limit...

Inspirator
3 0 1

Re: Upłynął limit...

Za drugim razem jak był u mnie technik podłączył swojego laptopta do ConnectBoxa i widziałem jak opcje z IPv6 wyłącza.. ale faktycznie nie miałem wyłączonego i teraz przez asystenta wyłączyłem go na stronie co poadała @zuzia nie wyświetla mi się że mam IPv6. Może to coś pomoże..Oby..