UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

ROZWIĄZANE
GDA
Pan Abonent ;-)
1217 637 96

Re: Wi-Free - kiedy zniknie


@szczepaniunapisał(a):

Powiem tak. Chcecie wyłączajcie sobie wi-free (ciach)


Spokojnie nikt nikomu nic nie będzie wyłączał. Zdaniem raptem dwóch dyżurnych malkontentow się nie przejmuj.

 

@Pablocieszę sie że sie pojawiles, jak widzisz duch "marudzenia" w narodzie nie zginął i długo jeszcze nie zginie

 

Profesor
1296 585 47

Re: Wi-Free - kiedy zniknie


@GDAnapisał(a):

 


Spokojnie nikt nikomu nic nie będzie wyłączał. Zdaniem raptem dwóch dyżurnych malkontentow się nie przejmuj.

 

@Pablocieszę sie że sie pojawiles, jak widzisz duch "marudzenia" w narodzie nie zginął i długo jeszcze nie zginie

 


Nie dwóch a czterech i nie żadnych dyżurnych marudzących, tylko jako KLIENT zgłaszający zastrzeżenia do takiej funkcjonalności.

Mam PRAWO wyrazić moje zdanie i nikt nie musi się z nim zgadzać.

Jeśli Ty wszystko i wszystkich traktujesz w tej kategorii, to można to forum zamknąć bo każde odmienne zdanie od Twojego jest w Twoim myśleniu marudzeniem.

 

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Omnibus
235 101 5

Re: Wi-Free - kiedy zniknie

Ja też nie widzę tutaj marudzenia.

 

Gdyby zamiast wpychać to nam na siłę i włączać każdemu i wszędzie zrobili tak, że domyślnie jest to WYŁĄCZONE u każdego i wszędzie to było by znacznie fajniej.

 

Mogli by nawet zostawić, a nawet koniecznie opcję "ciach" i włączone.

 

Działało by tak jak teraz tylko w drugą stronę. Bez wpychania na siłę, bo kto by chciał to by sobie włączył i kto by chciał to by sobie używał z darmowego neta gdzie potrzebuje i ma możliwość. Ale niedopuszczalne jest bym Ja np. wchodząc w jakieś kamienicy lub bloku na ustawienia WiFi gdy konfiguruje komuś sieć bym widział zawalone pełno Wi-Free.... których takich z 7-8 obok siebie robią po prostu siekę z sygnałem i generują zakłócenia i też samym bałaganem podczas sprawdzania i wyszukiwania sieci pod którą chcemy się podłączyć po prostu irytują.

 

Gdyby było tak jak napisałem czyli domyślnie wszędzie wyłączone i włączyli by sobie ci co chcą i ci co korzystają to zyskalibyśmy o wiele większy porządek w paśmie itd, mniejsze zakłócenia, mniej nachodzących się kanałów ( chyba, że Wi-Free działa pod tym samym pasmem co leci oryginalne nasze to wtedy nie, ale nie jestem pewny co do tego ) no i najważniejsze mniej frustacji na coś co w większości na pewno tylko przeszkadza i irytuje, bo nie działa jak należy.

--------------------------------------------------------------


Fiber Power 250 Mb/s - Ubee Evw3226

Zawodowiec
148 31 6

Re: Wi-Free - kiedy zniknie

@MrPepka Tylko jest, mały problem w Orange z wyłączenie jak korzysta się już z nowego Mój Orange. Również nie wyłączysz przez kontakt z BOK.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Założyłeś temat i Ci pomogłem ? Oznacz najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie. Dla mnie to najlepsza motywacja
-----------------
Internet T-mobile
60/10Mb
Profesor
1516 407 78

Re: Wi-Free - kiedy zniknie

@vdsl2

Mi chodziło o to, że Orange z tej usługi chce W OGÓLE z niej zrezygnować (chce totalnie wszystkim wygasić usługę) a według UPC jest to przydatne (tylko gdzie?). No i inna kwestia, że UPC włącza to bez pytania o zgodę, a potem łaskawie pozwala to wyłączyć.

https://zanimnapiszesz.info
Omnibus
446 340 35

Re: Wi-Free - kiedy zniknie

Ale o co się mają Ciebie pytać ?

O to czy mogą NA SWOIM sprzęcie uruchomić usługę która działa w ogólnodostępnym dla wszystkich paśmie ?

 

Tak długo jak nie ma to realnego wpływu na bezpieczeństwo oraz świadczenia usługi określonej w umowie oraz regulaminach i nie jest to sprzeczne z prawem to niech sobie robią co im się podoba.

 

 

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.
Profesor
1296 585 47

Re: Wi-Free - kiedy zniknie


@Pablonapisał(a):

Ale o co się mają Ciebie pytać ?

O to czy mogą NA SWOIM sprzęcie uruchomić usługę która działa w ogólnodostępnym dla wszystkich paśmie ?

 

 

 


Bez mojej wiedzy i zgody sobie to włączyli u mnie w domu.

A czy sprzęt jest ich czy nie mało mnie to interesuje.


@Pablonapisał(a):

Tak długo jak nie ma to realnego wpływu na bezpieczeństwo oraz świadczenia usługi określonej w umowie oraz regulaminach i nie jest to sprzeczne z prawem to niech sobie robią co im się podoba.

 

 


Przypomnę może, że bodajże już DWUKROTNIE UOKiK orzekł, że UPC Polska łamie zbiorowe interesy konsumentów  - więc nie powoływałbym się tu na zapisy prawne, które im na to rzekomo obecnie zezwalają.

Są tu dość oględnie mówiąc mało wiarygodni!

A taką postawą jak Twoja tylko się ich rozzuchwala - potem wszyscy zdziwieni, że corpo robią sobie co chcą.

 

Może czas powiadomić o tym fakcie UOKiK i niech rozstrzygnie czy ponownie UPC Polska nie łamie zbiorowych interesów klienta z powodów tu już wymienionych.

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
GDA
Pan Abonent ;-)
1217 637 96

Re: Wi-Free - kiedy zniknie


@KOCUREK1970napisał(a):

 


Bez mojej wiedzy i zgody sobie to włączyli u mnie w domu.

Po jaką cholerę ich wpuszczales do domu?

 

 

Profesor
1296 585 47

Re: Wi-Free - kiedy zniknie


@GDAnapisał(a):

Po jaką cholerę ich wpuszczales do domu?

 

 


Ja zaprosiłem do mojego domu usługi firmy UPC Polska, na umowie złożyłem stosowny podpis pod daną ofertą, cenami i zakresem usług - i tylko na to była tam moja zgoda.

WiFree włączono mi bez mojej wiedzy i zgody - tyle.

Czego tu nie rozumiesz?

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
GDA
Pan Abonent ;-)
1217 637 96

Re: Wi-Free - kiedy zniknie

Tego ze do teraz nie skorzystales z możliwości rozwiązania umowy powołując się nie niezgodność usługi z umową

 

Myślę że możesz napisać również pozew z żądaniem odszkodowania za szkody moralne z tego tytułu 

Profesor
1296 585 47

Re: Wi-Free - kiedy zniknie


@GDAnapisał(a):

Tego ze do teraz nie skorzystales z możliwości rozwiązania umowy powołując się nie niezgodność usługi z umową

 

 


Czyli powinienem rozwiązać umowę z winy operatora  - to mi sugerujesz?

Pójdę zatem śladem tych co rozwiązali umowę na Horizona z powodu Replay TV...

Tylko jak rozwiązać umowę z firmą na coś czego nie ma...


@GDAnapisał(a):

Myślę że możesz napisać również pozew z żądaniem odszkodowania za szkody moralne z tego tytułu 


Myślę, że pismo do UOKiK będzie w tej materii wystarczające a i z przyjemnością poznam zdanie Rzecznika Konsumentów w moim mieście w przedmiotowej sprawie.

 

A tu proszę ciekawostka - sami zadowoleni jak widać w tym temacie. jak widać "udzielono" im pomocy z problemem:

https://forum.upc.eu/t5/wifi-i-wifree/wi-free-regularnie-rozlacza/m-p/3654#M74

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Omnibus
446 340 35

Re: Wi-Free - kiedy zniknie

Widzę szanowny Pan popłynął i to w siną dal.

 

To jak już to pismo do UKE, UOKiK czy tam nie wiem...może do obecnie rządzaych będzie konstruowane to proponuję jeszcze napisać o operatorach GSM którzy to wdzierają się nieproszeni swoim zasięgiem do domostwa, o sąsiadach których sieci wifi z pełną bezczelnością bezczeszczą eter i zakłócają mir domowy.

Warto było by także wspomnieć o DVBT oraz falach radiowych, a zwłaszcza o tych częstotliwościach na których znajdują się znienawidzone rozgłośnie radiowe. Jakim prawem przewijają się przez "cztery kąty" szanownego Pana ?

 

Cyt. @KOCUREK1970
"Przypomnę może, że bodajże już DWUKROTNIE UOKiK orzekł, że UPC Polska łamie zbiorowe interesy konsumentów  - więc nie powoływałbym się tu na zapisy prawne, które im na to rzekomo obecnie zezwalają."

 

Merytorycznie proszę, czy te orzeczenie tyczą się WiFREE ?
Jak nie to nie mamy tu o czym dyskutowac.

 

Cyt. @KOCUREK1970
"A taką postawą jak Twoja tylko się ich rozzuchwala - potem wszyscy zdziwieni, że corpo robią sobie co chcą."

Nie chodzi o corpo, sam jestem przedsiębiorcą małym bo małym ale sobie radzę. Wspominałem już o tym kilka razy, sam pracowałem u telekoma i wiem jak to wygląda z każdej strony.

Powtarzam po raz kolejny :
Tak długo jak nie ma to realnego wpływu na bezpieczeństwo oraz na świadczenie usługi określonej w umowie oraz regulaminach i nie jest to sprzeczne z prawem to niech sobie robią co im się podoba.
SPRZĘT JEST ICH

 

Czy w jakiś sposób złamali postanowienia umowy ?

Dostałeś możliwość korzystania z czegoś za DARMO, GRATIS a przy tym nikt Cię nie zmusza do korzystania i baaaa nawet więcej, jeżeli z jakiegoś powodu nie chcesz uczestniczyć w WiFREE to możesz to wyłączyć.

 

Zapewne WiFREE zostało włączone na wszystkich urządzeniach ponieważ tylko tak ta usługa mogła dotrzeć do wszystkich którzy są nią zainteresowani i chcą z niej korzystać, domyślam się że to była jedyna forma na to żeby skutecznie wprowadzić ten projekt w życie.

 

Rozumiem może Ci się nie podobać ta usługa bo nie spełnia ona Twoich oczekiwań jednak dostajesz to za DARMO i nie ma na to co narzekać.

To takie polskie wyżalać sie na coś co nic nie kosztuje..........Już nie wspomnę o krytykowaniu oraz co gorsza szkalowaniu całkiem dobrego rozwiązania które zaspokaja potrzeby innych klientów.

 

Nie mam zamiaru więcej się wypowiadać w tym temacie bo szkoda mojego życia.

 

Pozdrawiam serdecznie wszystkich pieniaczy i życzę wam miłego wieczoru.

 

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.
GDA
Pan Abonent ;-)
1217 637 96

Re: Wi-Free - kiedy zniknie

A ja jestem szalenie ciekaw treści tego pisma a szczególnie odpowiedzi na nie od w/w urzędów

 

Mam nadzieje ze Pan @KOCUREK1970 będzie miał odwagę i je upubliczni i nie pozostanie jedynie "mocny w gębie" na forum

Profesor
1296 585 47

Re: Wi-Free - kiedy zniknie

@Pablo

Mowa jest to o FUNKCJONALNOŚCI uruchamianej domyślnie każdemu klientowi usługi internetowej, bez jego wiedzy i zgody - tylko tyle.

Nikt tu nie pisze, że mu gdzieś ten sygnał "włazi" czy nie.

Przestań insynuować coś co nie ma tu miejsca.

 

Ja również poproszę konkretny przepis prawny na podstawie którego UPC Polska to bez wiedzy i zgody klienta aktywuje.

Poruszyłeś kwestię, że nie łamią żadnego przepisu itd. a potrafisz taki przepis wskazać - jeśli nie to i ja Tobie odpowiadam, że nie mamy o czym rozmawiać.

Orzeczenia tyczą się całej firmy UPC Polska - więc proszę z łaski swojej nie powoływać się, że operatorowi coś wolno bo tak zdecydował operator.

W tych dwóch przypadkach też zrobił coś arbitralnie i dostał po nosie.

 

Ty nadal swoje, że gratis i za darmo - ale dociera do Ciebie, że ja I tak sobie tego nie życzę i mam gdzieś jaką to przybiera formę.

Nie wyraziłem na to zgody, nie zostałem o tym fakcie poinformowany - więc nie chcę ani tej funkcjonalności mieć aktywnej na moim sprzęcie w moim domu ani nie życzę sobie by ktoś za moim pośrednictwem z tego korzystał.

Malo mnie interesuje, że Ty to tak widzisz (to TWOJA sprawa), ja to widzę tak (to MOJA sprawa).

Ja szanuję Twój wybór i zdanie - ale i Ty uszanuj mój wybór i moje zdanie.

 

I nie musisz od razu obrażać wszystkich jak to nazwałeś pieniaczy, którzy odważyli się mieć inne zdanie niż Ty, GDA czy inne osoby.

Zresztą to tez takie typowo polskie podejście - miej tylko inne zdanie od reszty i już hejtujesz lub się pieniaczysz.

A zamiast tego może merytoryczne argumenty bym może zmienił zdanie?

Przekonaj mnie jeden z drugim i trzecim, że sie mylę i te kilka tys osób do mnie podobnych też jest w błędzie?

Potraficie to zrobić? - pewnie nie bo to wymaga nakładu czasu i pracy.

Dużo łatwiej i prościej jest komuś nawymyślać i dopierniczać się tylko do wszystkiego.

 


@GDAnapisał(a):

A ja jestem szalenie ciekaw treści tego pisma a szczególnie odpowiedzi na nie od w/w urzędów

 

Mam nadzieje ze Pan @KOCUREK1970 będzie miał odwagę i je upubliczni i nie pozostanie jedynie "mocny w gębie" na forum


Z miłą chęcią poznam Pańskie osiągnięcia w walce o jakąkolwiek sprawę klienci kontra UPC Polska.

Co do publikowania treści owej korespondencji - rusz się jeden z drugim i zrób coś sam a nie czekaj kiedy ktoś za ciebie coś odwali.

Im więcej osób takie pisma wyśle i dany urząd coś z tym zrobi, tym większy pójdzie sygnał do operatora, że nie może sobie w kulki lecieć.

Nie mam pojęcia co z tego wyjdzie - jednak nie zamierzam siedzieć na tyłku i czekać, bo dziś WiFree a co jutro....

 

 

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Omnibus
269 41 4

Re: Wi-Free - kiedy zniknie

 A ja tam sobie wyłączyłem to wi fi free i problem rozwiązany. Jak komuś tak to przeszkadza to jest bardzo proste rozwiązanie poczekać do końca umowy wysłać wypowiedzenie i rozwiązać umowę i już nie będzie się męczyć 😎

 

120 Mb/s + Telefon na start 40,97 zł