UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

ROZWIĄZANE
Highlighted
-
Nie dotyczy

Własny kabel, a serwis

Pytanie do kogoś z UPC.


Czy jest możliwe użycie przez technika kabla będącego własnością klienta (ponieważ posiada lepszy i jego część ma być później pod tynkiem), chodzi o wymianę od skrzynki do lokalu. Znajomy ma taki dylemat i prosił mnie o ustalenie, czy można oficjalnie to załatwić.

 

 

 

 

 

 

 

4 ODPOW. 4
Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Własny kabel, a serwis

Chyba brak procedury na taką okazję

Mam informację od znajomego, że technik bez problemu dokończył instalację za pomocą jego kabla. Temat do zamknięcia.

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Własny kabel, a serwis

@-, rozumiem,  że technik nie zaakceptuje kabla marketowego, ale w tym przypadku chodziło o kabel o dobrych parametrach.

 

Znajomy miał wątpliwości, w sumie UPC daje gwarancję na instalację itd. ale wszystko poszło gładko, zdrowy rozsądek zwyciężył

 

Highlighted
Tytan
Tytan
2310 1037 191

Re: Własny kabel, a serwis


@- napisał(a):

@-, rozumiem,  że technik nie zaakceptuje kabla marketowego, 


a dlaczego?

ja mialem swoja instalacje na kablach z marketu 

 

jezeli tylko trzyma parametry, nie wprowadza w siec ingressu, nie ma po drodze rozdzielaczy niewiadomego pochodzenia to po co kłaść nowa instalacje?

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
Moderator
30 22 14

Re: Własny kabel, a serwis

Jeżeli kabel Klienta nie jest uszkodzony i spełnia nasze wymagania (typ RG-6, minimum potrójnie ekranowany) to może zostać wykorzystany przez naszych instalatorów do podłączenia usług.

 

Prośba z Działu Instalacji, aby końcowe odcinki kabli były swobodnie dostępne, tak aby można było bez problemów zarobić końcówki - minimum 10cm kabla powinno wystawać ze ściany.

 

Dodatkowo prosimy nie zarabiać końcówek we własnym zakresie.