UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

ROZWIĄZANE
Inspirator
5 1 0

Wolne ładowanie strony WWW tylko z UPC?

Mam taką stronę z której często korzystam: bionateo produkty z konopi. Tylko na łączu w UPC witryna ładuje mi się bardzo długo, a czasami nie mogę zrobić zakupów w sklepie? Czy to możliwe i jeśli tak, jak rozwiązać ten problem?
6 ODPOW. 6
Nauczyciel
513 372 46

Re: Wolne ładowanie strony WWW tylko z UPC?

Sprawdzałęm na UPC oraz na łączu onnego operatora, strona ładuje sie prawidłowo. Droga UPC  jest dłuższa ale stabilna.

Wykorzystujesz połączenie przez Wifi czy po kablu, potrzebuje więcej danch.

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Inspirator
5 1 0

dziękuję za odpowiedź. Sprawdzałem tylko na WiFi, ale jestem bardzo blisko routera... Myślisz, że to może mieć aż taki wpływ? Inna strona tej samej firmy na tym samym łączu ładuje się szybciej.
Nauczyciel
513 372 46

Wszystko może mieć wpływ dla tego trzeba zacząć eliminować słabe punkty.

Pobierz proszę http://winmtr.net/winmtr_download/
i wklej zrzut po dokonaniu pomiaru na poszczególnych węzłach, będziemy widzieć gdzie generują się wysokie czasy

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Inspirator
5 1 0

Jak mogę dodać screen?
Innowator
20 2 1

daj zdjęcie na jakis hostyng z zdjęciami  i dodaj na forum

Profesor
1344 600 50

@grzesio1985

A po co tak - przecież można dać scerna prosto na nasze forum.

Górna belka w pisaniu postu w trybie normalnym i jest tam ikonka "Zdjęcia" - klikasz, dodajesz i wysyłasz.