UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

Użytkownik
2 0 0

Wyłączenie Wi-Free

Po jakim czasie po dezaktywacji sieć Wi-Free powinna zostać wyłączona? Dezaktywuję tę funkcję poprze Moje UPC, a jednak cały czas widnieje informacja, że mój router udostępnia Wi-Free i po jakimś czasie (~10 minut) pojawia się znowu opcja, że mogę wyłączyć tę usługę.

17 ODPOW. 17
Omnibus
270 41 4

Re: Wyłączenie Wi-Free

U mnie na drugi dzień już nie działało tak więc spokojnie daj im trochę czasu a jak to nie pomoże Zadzwon do działu technicznego 

120 Mb/s + Telefon na start 40,97 zł
Użytkownik
2 0 0

Re: Wyłączenie Wi-Free

Minęły 24 godziny i cisza, Wi-Free nadal działa. Forma kontaktu poprzez kontakt@upc.pl działa?

Profesor
1380 608 54

Re: Wyłączenie Wi-Free


@rafcio_100 napisał(a):

Forma kontaktu poprzez kontakt@upc.pl działa?


Albo chat, albo telefon.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Nauczyciel
561 391 48

Re: Wyłączenie Wi-Free

Najskuteczniej infolinia 813813813

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Wykładowca
754 175 32

Re: Wyłączenie Wi-Free

@rafcio_100, Miałem podobnie. W moim UPC informacja, ze WiFree jest wyłączone, a modem cały czas je nadawał. Dwa razy dzwoniłem na infolinię, Dwa razy dzwoniłem na infolinię i dwa razy technik wyłączał WeFree, modem się restartował a usługa nadal nadal działała. Dopiero przy trzeciej próbie trafiłem na kompetentną panią, która temat ogarnęła i WiFree wyłączyła. Także, dzwoń na infolinię do skuty, Zostań na linii i nie rozłączaj się dopóki modem się nie zrestartuje i nie potwierdzisz, ze nie nadaje WiFree. Konsultant z tobą poczeka, a jeśli WeFree będzie nadal, przekaże Cię do bardziej kompetentnej osoby.

Omnibus
233 73 5

Re: Wyłączenie Wi-Free

Moim zdaniem, każdy, kto świadomie blokuje u siebie tę funkcję, powinien z automatu być pozbawiony dostępu do niej.

500 +250 Mb/s, Asus AC 766 Mb/s +karta AC usb, Horizon Max PVR i 11-ki +Cisco PVR, Pakiet bezpieczeństwa
Moderator
932 600 151

Re: Wyłączenie Wi-Free

@brodacz nie bardzo rozumiem. Tak to mniej więcej przecież działa. Klienci, których modemy nie nadają sieci UPC Wi-Free nie mają dostępu do tego produktu i nie powinni móc połączyć się swoimi unikalnymi danymi z hotspotami UPC Wi-Free.

Omnibus
233 73 5

Re: Wyłączenie Wi-Free

No to świetnie. Dawno nie byłem w temacie a na początku wyłączenie u siebie nie skutkowało blokadą dostępu do usługi. 

Słuszną linię ma nasza władza ;-)

PS Sugeruję firmie, by zablokowała na tej usłudze możliwość korzystania ze speedtest.pl Wg nich średnia prędkość netu UPC za zeszły rok nie osiągnęła 60Mb/s. A przecież wolniejsze usługi miała tylko garstka klientów. 

500 +250 Mb/s, Asus AC 766 Mb/s +karta AC usb, Horizon Max PVR i 11-ki +Cisco PVR, Pakiet bezpieczeństwa
Profesor
1380 608 54

Re: Wyłączenie Wi-Free


@brodacz napisał(a):

PS Sugeruję firmie, by zablokowała na tej usłudze możliwość korzystania ze speedtest.pl Wg nich średnia prędkość netu UPC za zeszły rok nie osiągnęła 60Mb/s. A przecież wolniejsze usługi miała tylko garstka klientów. 


Jak WiFree może być w granicach minimum 60 Mb, skoro graniczna wartość prędkości WiFree to obecnie 10 Mb.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Omnibus
233 73 5

Re: Wyłączenie Wi-Free

Nie zrozumiałeś mojego wpisu, albo ja za głębokiego skrótu myślowego użyłem. Chodzi o to, że średnia prędkość dla wszystkich opcji internetowych wyniosła poniżej 60. Zatem musiały ją zaniżać testy po słabym Wi-Fi albo właśnie Wi-free. Trochę to zamazuje obraz potencjalnym klientom, bo inne firmy takiej usługi nie mają i przez to pomimo gorszego netu mogą wypadać lepiej.

500 +250 Mb/s, Asus AC 766 Mb/s +karta AC usb, Horizon Max PVR i 11-ki +Cisco PVR, Pakiet bezpieczeństwa
Wykładowca
754 175 32

Re: Wyłączenie Wi-Free

@brodacz, myślę, że zamaist poprawiać wyniki w testach, lepiej popracować na faktyczną jakośią usłgi która się świadczy. 

Nauczyciel
533 136 22

Re: Wyłączenie Wi-Free

@brodacz każdy test po wi fi  na 2,4 GHz praktycznie będzie zaniżał wyniki. Raczej większość ludzi przed podłączeniem usług pyta się sąsiadów, znajomych jak to działa a nie przegląda wyniki na speed test.

.......................................................................................................................................................................................Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Omnibus
233 73 5

Re: Wyłączenie Wi-Free

Ale nagłówki w mediach zdają się krzyczeć, że UPC dopiero na trzecim miejscu w kraju po INEA i Toya z wynikiem 59 Mb. Wprawdzie te firmy nie są bezpośrednią konkurencją, ale wynik idzie w świat...

500 +250 Mb/s, Asus AC 766 Mb/s +karta AC usb, Horizon Max PVR i 11-ki +Cisco PVR, Pakiet bezpieczeństwa
GDA
Pan Abonent ;-)
1259 646 103

Re: Wyłączenie Wi-Free


@brodacz napisał(a):

Ale nagłówki w mediach zdają się krzyczeć, że UPC dopiero na trzecim miejscu w kraju po INEA i Toya z wynikiem 59 Mb. Wprawdzie te firmy nie są bezpośrednią konkurencją, ale wynik idzie w świat...


A  nie lepiej najpierw się upewnić jaka jest prawda? niż pisać banialuki

 

http://m.speedtest.pl/ranking_isp/1

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.
Jednak dziwne jest to, że większość ludzi wybiera bycie debilem ...