UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja ogólna

Użytkownik
2 0 0

Zaniżony upload do home.pl

Cześć, 

 

od jakiegoś czasu (kilka miesięcy z przerwami) obserwuje zaniżony transer do serwera w home.pl. Dotyczy to wszystkich kompów w mojej sieci (niezależnie od system czy klienta FTP). Osobliwość tą sprawdzałem również w u brata (rónież jest klientem UPC) w bliku 4 km dalej. 

 

Wygląda na to, że ruch do home.pl z sieci UPC (przynamniej w moim regionie) przechodzi przez jakiegoś QoS albo walniety switch :-)

 

MTR_do_home_rozne_servery.PNG

 

https://www.predkosci.pl/ipinfo,217.153.235.202

 

Który każde połączenie przy uploadzie ogranicza do 300-500 Kb/s, gdy nawiąże kilka sesji łączny sumaryczny upload wyniesie 20Mb/s (mam łącze 300/20), jednak nie uzyskam 20Mb przy pojedynczym połączeniu. 

 

Czy ktoś ma posł jak ugryźć temat? Sam jako 'koleś z ulicy' nie będę do GTSu dzwonił i pytał dlaczego tak robią? Złozyłem zgłoszenie reklamacyjne do UPC, ale pewnie to taki niszowy problem, że pewnie mnie oleją.

 

pozdrawiam 

Kamil

2 ODPOW. 2
Tytan
2499 552 122

Re: Zaniżony upload do home.pl

Podobny problem już był omawiany:

https://forum.upc.eu/t5/dyskusja-ogolna/nie-dzialaja-pewne-ip-strony/m-p/35105#M4532

W pierwszej kolejności skontaktuj się z T-Mobile Polska, a także z home.pl

Użytkownik
2 0 0

Re: Zaniżony upload do home.pl

Z home.pl skontaktowałęm się jako pierwszymi, wykupuję u nich usługi od 15 lat i mam dobre doświadczenia z ich obsługą klienta, w sumie z UPC też mam dobre, jednak dzwoniłem pare razy, nic z tego nie wyniknęło - kilka miesięcy temu UPC proponowało (jako rozwiązanie problemu wolnego transferu) podniesieci prędkości łącza, w zeszłym tygodnie zmieniłem 120/10 na 300/20 i w opisanej powyżej sprawie nic się nie zmieniło. 

 

Dwa dni temu z gościem ze wsparcia puszczaliśmy trace'y itp, i staneło na tym, że muszę założyć zgłoszeni reklamacyjne co też zrobiłem - ale jest to kolejne 30 dni... a na odstąpienie od umowy zostało mi już tylko 5.

 

Spróbuje skontaktować się z T-Mobile w takim razie.

Wątek obadam. 

 

Jakby ktoś miał jeszcze jakieś pomysły to poproszę o info 

 

dzięki,

Kamil