UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Giga ConnectBox

Highlighted
Specjalista
90 8 1

GCB po kilku dniach ciągłego działania brak dostępu do Internetu

Dzisiaj po 7,5 doby od ostatniego włączenia wszystkie urządzenia w sieci straciły dostęp do Internetu.
Router działał, można było się zalogować (z tego poziomu wykonałem ponowne uruchomienie)
Sieć lokalna działała.
Adres IP zewnętrzny w informacjach się wyświetlał.
Działam na IPv4 (i tak ma pozostać! bo już pewnie dział techniczny wie gdzie mieszkam proszę nie zmieniać )

 

Po restarcie jest OK. Dam znać za tydzień czy przetrwał tydzień

 

Zgodność ze standardami: DOCSIS 3.1
Wersja sprzętu: 8
Wersja oprogramowania: 01.02.048.10.EURO.SIP
17 ODPOW. 17
Highlighted
Specjalista
90 8 1

Re: GCB po kilku dniach ciągłego działania brak dostępu do Internetu

I stało się po raz kolejny:

Screenshot_20200527_001953_org.mozilla.firefox.png

 

Co UPC sugeruje aby zrobić z tym problemem?

Wszystkie urządzenia w domu straciły dostęp do internetu.

Po zalogowaniu do rutera GCB "Telefon" miał status Offline (mam usługę tel. i po utracie internetu ma status offline), Internet Online (ciekawe?) i status WiFi na zielono.

Highlighted
Omnibus
315 64 38

Re: GCB po kilku dniach ciągłego działania brak dostępu do Internetu

@piskoraczek  witam. U mnie to samo się dzieje. Wcześniej pisałem.powtarza się co kilka dni. Mam tą samą wersje sprzętu i oprogramowania ,znika internet ale nic nie pokazuje że go nie ma.żadne ikonki nie sygnalizują i GCB też zadnych kolorów nie emituje i nigdy nie emitował jest zawsze bialy czasami miga.I trzeba zreetowac prądowo zeby nastapily połączenia po kablu lub WiFi. 5 sprzętów nie ma internetu. Samo się nie połaczy ponownie zawsze potrzebny reset. Nie wiem czy to wina oprogramowania czy modemu ale to wkurza, czasami dwa razy dziennie. Szkoda dzwonić bo oni nie ogarniają tego za poważna technologia u nich jest dobrze i nic nie widzą.Moze ktos ma na to sposób i się podzieli. Bo ja to przez okno chętnie bym wywalił.

Highlighted
Specjalista
90 8 1

Re: GCB po kilku dniach ciągłego działania brak dostępu do Internetu

No to mamy problem z GCB @Fredek50 . Czekam na informację (Może być priv) co UPC planuje dalej z tym zrobić. Jestem skłonny do pomocy i testów nowszych beta firmware (pewnie się tego nie da zrobić skoro w CB rollback nie dało się 😁) . Oczekuję że GCB będzie działać poprawnie, stabilnie i niezawodnie. Wiadomo, że usterka może się zdarzyć ale to jest jak widać wada występująca nie tylko u mnie i regularnie. Będę umieszczać tutaj w przyszłości informację o występowaniu usterki. Daty i zrzuty ekranu wystąpienia. Zapraszam do kontaktu. Dzisiejsza usterka wystąpiła około północy. Można sprawdzić po dacie kiedy restartowałem dokładnie.

Tagi (2)
Highlighted
Innowator
17 4 0

Re: GCB po kilku dniach ciągłego działania brak dostępu do Internetu

Wczoraj miałem to samo.

Po kontakcie ze wsparciem:

1. Pani kazała zresetowac

2. Ponowny kontakt - Pani stwierdziła ze jakis zły plik konfiguracyjny został wgrany (oczywiscie przez UPC), obiecała ze wysle właściwy a ja mam uruchomic ponownie.

3. Kolejny ostatni kontakt, Pani skontaktowała sie z informatykami, stwierdziła ze jest poprostu blad i nic wiecej nie powie a odpowiedni dział sie tym zajmie i wysle do routera wszystko co potrzebne, nastomiast ja mam czekac.

 

Po 3-4h router zaczal miec internet

Highlighted
Omnibus
315 64 38

Re: GCB po kilku dniach ciągłego działania brak dostępu do Internetu

@apj  cześć. interesuje mnie czy samoczynnie zaczął działać ? Bo umnie bez resetu się nie obejdzie  8 godzin stał bez połaczenia i przy pomocy resetu wrócił internet.

Highlighted
Innowator
17 4 0

Re: GCB po kilku dniach ciągłego działania brak dostępu do Internetu

Czesc bylo dokładnie tak jak opisałem w sensie krok po kroku. Teoretycznie byl "reset" nie mylić z restartem, jednak nie przyniósł On rezultatu. Poprawę przyniósł dopiero ostatni krok, praca zdalna informatyków. Po prostu "nagle sie połączył". Ciezko stwierdzić czy reset pomógł, ale wydaje mi sie ze nie.

Highlighted
Specjalista
90 8 1

Re: GCB po kilku dniach ciągłego działania brak dostępu do Internetu

Hop hoooopp... halooooo!!!! Czy tym razem "przebije się przez ścianę" do wsparcia IT i uzyskam informację co dalej z tym robimy?

Highlighted
Tytan
Tytan
2335 1039 193

Re: GCB po kilku dniach ciągłego działania brak dostępu do Internetu

Dzwoń na DWT nikt ze spolecznosci nie jest w stanie ci pomoc w temacie technicznym przecież 

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
Specjalista
90 8 1

Re: GCB po kilku dniach ciągłego działania brak dostępu do Internetu

@GDA OK, zadzwoniłem i oczywiście nic nie widać. Posprawdzali w czasie kiedy uruchamiałem ponownie co się działo wcześniej i czystko. Sygnał super, wszystko idealnie. Zalecili reset twardy z tyłu i obserwację (coś pozmieniali w plikach konfiguracji). Zaraz zrobię restart i obserwuję Dam znać co się będzie działo.

Highlighted
Specjalista
90 8 1

Re: GCB po kilku dniach ciągłego działania brak dostępu do Internetu

@GDA "nikt ze spolecznosci nie jest w stanie ci pomoc w temacie technicznym przecież "

Zebranie informacji czy inne osoby mają podobne sytuacje jest w tym przypadku cenną informacją. To że mi na to nikt tutaj nie pomoże to ja wiem już. Ale liczę, że jeżeli jest to faktycznie problem softu np. to przy licznej grupie takich zgłoszeń moderator się tym zajmie i przekaże sprawę do działu odpowiedniego. Bez dialogu do niczego byśmy nie doszli w życiu. Siedzenie na słuchawce z DWT które nie wie co dalej z tym zrobić jest bez zensu.bo w logach nic nie ma. A ty masz GCB i takie braki Internetu w modemie po ciągłym działaniu? Bo jeżeli np twój modem działa np dwa tygodnie bez tracenia dostępu do Internetu to mogę założyć, że albo to problem gdzieś w infrastrukturze sieci albo mój modem jest do wymiany. W ten sposób można dojść do pewnych wniosków.

Highlighted
Omnibus
315 64 38

Re: GCB po kilku dniach ciągłego działania brak dostępu do Internetu

Witam.

Ja rozumuje że jak by była przerwa na kablu to GCB by o tym informował. Nie zmienia koloru. ikonki w kompie nie informują ze przerwa informuje tylko strona którą chcę otworzyć. i nic nie możesz pobrać. Czy ten GCB wogóle ma inne kolory zależne od stany połączenia  bo ja mam od początku ten router i tylko biały jak prądowo resetuje to biały miga. Tylko reset przywraca połączenie .samo się nie połączy. 8godzin raz tak oczekiwałem na cud połączenia. Masz rację ze tu moderatorzy mająpunkt odniesienia jak dużo osób ma to samo powinni automatycznie poprawiać. część ludzi nie wie że żle działa. A oni reset przez telefon i tak od resetu do resetu działa. Zapytam kiedy ten GCB świeci innymi kolorami.Może mam uszkodzony?

Highlighted
Tytan
Tytan
2335 1039 193

Re: GCB po kilku dniach ciągłego działania brak dostępu do Internetu


@piskoraczek napisał(a):

Ale liczę, że jeżeli jest to faktycznie problem softu np. to przy licznej grupie takich zgłoszeń


zgoda

tylko wlasnie tych wiecej zgloszen brak

 

mi GCB działa od miesiecy bez zarzutu

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
Specjalista
90 8 1

Re: GCB po kilku dniach ciągłego działania brak dostępu do Internetu

Dzisiaj się sam uruchomił ponownie po 9 dniach. Starcił internet, zamigał pierścieiem. Z minute dochodził do siebie i co ciekawe sieć wifi działa pod swoimi normalnymi nazwami tak ja ustawiłem, natomiast aby wejść na ruter trzeba wybrać język i wprowadzić hasło którego nie znam bo nie przyjmuje ani mojego ani domyślego z naklejki.

 

Ciekawe

 

//edyta:

Po odłaczeniu zailania i ponownym właczeniu, działa moje hasło.

Highlighted
Specjalista
90 8 1

Re: GCB po kilku dniach ciągłego działania brak dostępu do Internetu

Wizyta technika dzisiaj bo w niedziela/poniedziałek w nocy padł internet (nad ranem się zorientowałem). Dzisiaj (wtorek) był technik. Posprawdzane. Wszystko w normie. Załączona na tydzień obserwacja co minutę modemu. Mam dzwonić ponownie jak padnie aby prześledzili.

 

Sugestia do UPC działu Informatyków. Może udostępnijcie w modemie funkcję automatycznego restartu zgodnie z harmonogramem. Mi taka opcja by pasowała. Ustawiłbym sobie aby raz w tygodeniu w nocy się sam restartował i pewnie wiele problemów u klientów takie coś by rozwiazało.