09-07-2019 20:23
Dzisiaj dostałam nową Wersje Oprogramowania dla Giga Connect Boxa aktialna to 01.02.024.10.EURO.SIP
09-07-2019 20:25
09-07-2019 20:29
@Pabloja mam swój router postawiony to niewiem czy są jakieś zmiany
09-07-2019 20:43
A w samym GUI nie ma jakiś różnic np. przy wyświetlaniu zbondowanych kanałów?
09-07-2019 21:00
@MrPepka przy wyświetlaniu zbondowanych kanałów nic się nie zmieniło tak na moje oko...
09-07-2019 23:29 — edytowano 10-07-2019 02:42
Stabilność poprawiona.
Dla ciekawości, można pierścień świetlny regulować w zakresie 0-100%, więc można wyłączyć go całkiem by w nocy nie świecił. Szkoda, że harmonogramu na niego nie ma, by np. od 22 do 6 rano było 0 a później ileś tam 🙂
15-07-2019 20:57
Mi po aktualizacji wszystkie urządzenia w domu działające po sieci typu "n" nie mogą sie zalogować do routera - zarówno na 2 i 5 Ghz. Po resecie routera do ustawień fabrycznych poszło. Ale gdy wymuszę tryb WiFi aby była tylko po "n"-ce (802.11n) (wszystkie urządzenia WiFi w domu go wspierają) to znów to samo - nikt i nic nie może się połączyć. Co ciekawe gdy zmienię na "b" (802.11b/g/n) lub "g" (802.11g/n) to się łączą i co najciekawsze - w trybie "n".
Coś genialnie zwalili w nowym sofcie.
15-07-2019 21:06 — edytowano 15-07-2019 21:10
Zresetuj GCB guzikiem ponownie i sprawdź.
Rozdziel sieci 2,4GHz od tej 5GHz nadając im różne nazwy.
I dlaczego ustawiłeś tylko n, ustawić ac i sprawdzić.
15-07-2019 21:20
Chromecast 2 wogóle nie chce się łączyć na 5GHz po aktualizacji nawet na fabrycznych ustawieniach routera. Szukam jakieś kombnacji na której pójdzie....
Ehhh.....
15-07-2019 21:30
Router resetowałem do ustawień fabrycznych, sieci 2/5 o różnych nazwach.
Starych urządzeń z "B" i "G" nie mam więc naturalną opcją jest (AC/N).
Opcje w ruterze to:
* W przpadku 2G to 802.11n
* W przpadku 5G to 802.11n/ac
Opcje działały miodzo - po aktualizacji w okolicach weekendu - wszystko zdechło.
15-07-2019 21:37
Chromecast 2 po 5G łączy się w trybie N/AC tylko gdy opcje w ruterze są na "801.11a/n/ac"
Każda inna ("801.11n/ac" lub "801.11ac") powoduje że się już nie łączy..A standard 801.11a to prehistoria. Chyba coś zwalili z mapowaniem opcji w menu A/B/G/N/AC na rzeczywiste tryby w routerze... Albo i sam soft lewy...
16-07-2019 22:02
@Anocs napisał(a):
Mi po aktualizacji wszystkie urządzenia w domu działające po sieci typu "n" nie mogą sie zalogować do routera - zarówno na 2 i 5 Ghz. Po resecie routera do ustawień fabrycznych poszło. Ale gdy wymuszę tryb WiFi aby była tylko po "n"-ce (802.11n) (wszystkie urządzenia WiFi w domu go wspierają) to znów to samo - nikt i nic nie może się połączyć. Co ciekawe gdy zmienię na "b" (802.11b/g/n) lub "g" (802.11g/n) to się łączą i co najciekawsze - w trybie "n".
Coś genialnie zwalili w nowym sofcie.
@GMateusz Problem zreplikowany
30-10-2019 03:40
podobno wyszła nowa wersja oprogramowania 01.02.024.19.EURO.SIP może ktoś potwierdzić
30-10-2019 08:41
31-10-2019 15:36
@rbej I co? Zauważyłeś jakieś zmiany?