UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Giga ConnectBox

Inspirator
11 0 0

Giga Connect Box i spowolnienia

Cześć,

 

Od tygodnia posiadam Giga Connect Boxa z internetem 1Gb/s.

Kłopot polega na tym, że kilka/kilkanaście razy w ciągu dnia net mocno spowalnia na około 30 sekund, w taki sposób, że nie wczytują się żadne strony (połączenie wg modemu nie jest zerwane a wg speedtesta wykonywaneo w tym momencie prędkość spada wtedy do ~0,10 Mbps) Tak samo dzieje się po kablu jak i po WiFi.

 

Dodatkowo czasem modem łapie taką zwiechę, że bez restartu net się z powrotem nie chce załączyć a na stronie konfiguracji widnieje jako online. (nie działa też wtedy telefon)

Technik był, stwierdził, że wszystko działa, ale w praktyce jest inaczej. Jedynie pozmieniał coś w kanałach WiFi, ale nic się nie zmieniło.

 

Przy okazji przy testach speedtest przez strone UPC prędkość rzadko kiedy przekracza 600Mbps, bez względu na porę.

 

Na ConnectBoxie przy necie 250Mbps wszystko działało dobrze.

 

Co robić w tej sytuacji? Wzywać ciągle techników i liczyć, że któryś coś naprawi?

 

Pozdrawiam

22 ODPOW. 22
Omnibus
350 58 7

Re: Giga Connect Box i spowolnienia

Może to wina oprogramowania w tym giga boxie ? Skoro na tamtym conect boxie było ok a tutaj takie cyrki napisz reklamacje że przerywa Ci usługę w różnych porach dnia albo niech wymienia na innego giga boxa.

120 Mb/s + Telefon na start 40,97 zł
Inspirator
11 0 0

Re: Giga Connect Box i spowolnienia

Dzwoniłem na dział techniczny ale za każdym razem chcą wysyłać technika, który nic nie naprawia a o wymianie na nowy nic nie wspominają.

 

Czy w razie jakby była opcja wymiany na nowy to okres możliwości odstąpienia od umowy się odnawia? 

 

Wolę już wrócić do poprzedniego łącza bądź całkowicie zrezygnować jeśli nie uda się tego naprawić niż co tydzień wzywać techników, a 14 dni mija w przyszłym tygodniu.

Tytan
1002 588 82

Re: Giga Connect Box i spowolnienia


@thr123 napisał(a):

Dzwoniłem na dział techniczny ale za każdym razem chcą wysyłać technika, który nic nie naprawia a o wymianie na nowy nic nie wspominają.

 

Czy w razie jakby była opcja wymiany na nowy to okres możliwości odstąpienia od umowy się odnawia? 

 

Wolę już wrócić do poprzedniego łącza bądź całkowicie zrezygnować jeśli nie uda się tego naprawić niż co tydzień wzywać techników, a 14 dni mija w przyszłym tygodniu.


Skoro nie są w stanie tego zweryfikować zdalnie to wysyłają technika, to jest zrozumiałe.

 

Wymiana urządzenia które jest wydawane w ramach umowy nie powoduje przedłużenia czasu w którym masz możliwość zrezygnowania z niej w przeciągu 14 dni od daty jej zawarcia.

 

Czy udało Ci się kiedyskolwiek zreplikować sytuację w której pojawia się  problem ? Czy usterka występuje nieregularnie ? Może udało Ci się zaobserwować coś co pomoże odtworzyć problem w obecnośći technika.

-------------------------------------------

hosting
Tytan
2162 821 71

Re: Giga Connect Box i spowolnienia


@thr123 napisał(a):

Czy w razie jakby była opcja wymiany na nowy to okres możliwości odstąpienia od umowy się odnawia? 


Nie.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Inspirator
11 0 0

Re: Giga Connect Box i spowolnienia

Niestety występuje to nieregularnie, także nie da się tego odtworzyć.

 

Jedyne co technik stwierdził, to że może modem wgrywa jakiś update.

Kilkanaście razy dziennie? To raczej nie to.

Konto zbanowane
2383 537 108

Re: Giga Connect Box i spowolnienia

Czy w trakcie wystąpienia tego problemu nie łączy się z modemem to samo urządzenie? Czy problem występuje niezależnie od tego co się łączy z modemem?

https://zanimnapiszesz.info
Inspirator
11 0 0

Re: Giga Connect Box i spowolnienia


@MrPepkanapisał(a):

Czy w trakcie wystąpienia tego problemu nie łączy się z modemem to samo urządzenie? Czy problem występuje niezależnie od tego co się łączy z modemem?


Występuje niezależnie od urządzenia, bez względu czy podłączałem urządzenia po WiFi czy podpinałem po kablu.

Tytan
1002 588 82

Re: Giga Connect Box i spowolnienia

Czy w chwili gdy wystepuje usterka jestes w stanie puscic ping na router ?

-------------------------------------------

hosting
Inspirator
11 0 0

Re: Giga Connect Box i spowolnienia

 


@Pablonapisał(a):

Czy w chwili gdy wystepuje usterka jestes w stanie puscic ping na router ?


W jaki sposób to sprawdzić?

Konto zbanowane
2383 537 108

Re: Giga Connect Box i spowolnienia

Na kompie z Windows:

Start - uruchom - wpisz CMD - enter - wpisz ping 192.168.0.1

https://zanimnapiszesz.info
Inspirator
11 0 0

Re: Giga Connect Box i spowolnienia

Po wpisaniu komendy w CMD otrzymuje taki wynik: (komeda wpisana gdy wystąpiło opisywane spowolnienie)

upc.jpg

Konto zbanowane
2383 537 108

Re: Giga Connect Box i spowolnienia

Ale to jest zrobione jak modem się zawiesił czy jak normalnie działa?

https://zanimnapiszesz.info
Inspirator
11 0 0

Re: Giga Connect Box i spowolnienia


@MrPepkanapisał(a):

Ale to jest zrobione jak modem się zawiesił czy jak normalnie działa?


Wtedy kiedy się zawiesił. Wszystko wygląda wporządku, mimo to nie wczytywała się żadna strona przez około minutę. Ani na wifi ani na kablu

Tytan
2162 821 71

Re: Giga Connect Box i spowolnienia

@thr123

Dasz radę tu na forum wstawić logi z modemu z czasu, kiedy był problem?

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.