UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Giga ConnectBox

Highlighted
Użytkownik
5 0 0

Giga Connect Box utrata paczek

Witam, od zmiany na nowy router Giga connect box na 1gb/s jedyne co się poprawiło to prędkości pobierania, ale w zamian w każdej dosłownie grze online występuje problem utraty paczek co powoduje niewyobrażalne lagi i przycięcia gry skutecznie uniemożliwiając rozgrywkę w internecie.

Był u mnie już technik z UPC który uznał, że z jego strony wszystko jest w porządku, ale z mojej nie jest. Poprzedni router był z UPC i miałem włączony pakiet 250 MB/s, nie pamiętam jakiego modelu był router ale nigdy nie sprawiał problemów takich jak nowy router. 

 

Jakie mogę podjąć kroki aby się uporać z tym problemem?

Pozdrawiam

 

15 ODPOW. 15
Highlighted
Tytan
2680 572 129

Re: Giga Connect Box utrata paczek

Zaloguj się do GUI GCB (192.168.0.1 lulb 192.168.100.1) i przejdź do Ustawienia zaawansowane - narzędzia - status sieci i wklej screeny z zakładek Kanał dosyłowy i kanał zwrotny. Przejdź też do Narzędzia administratora - informacje i zobacz jaki masz soft do GCB

Highlighted
Użytkownik
5 0 0

Re: Giga Connect Box utrata paczek

1.png2.png3.png4.png5.png

Highlighted
Tytan
2191 827 78

Re: Giga Connect Box utrata paczek

@Kacper119 

Bardzo dużo błędów T3 i T4.

Sam nic z tym nie zrobisz.

Cała instalacja kablowa w Twoim lokalu a może nawet od skrzynki UPC do Twojego mieszkania do sprawdzenia.

 

Dzwoń na infolinię 813813813 i to zgłaszaj, forum tu nic nie pomoże.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Highlighted
Użytkownik
5 0 0

Re: Giga Connect Box utrata paczek

Dziękuje bardzo za odpowiedź. Opiszę sytuację po wizycie technika, pozdrawiam

Highlighted
Inspirator
9 1 0

Re: Giga Connect Box utrata paczek

Witam,
Jestem nieszczęśliwym posiadaczem usługi GigaConnetBox od 8 listopada i ze względu, że usługę mam na firmę nie mogę z tego dziadostwa zrezygnować i wrócić do poprzedniej oferty Dziękuje UPC jak mnie pięknie ugotowaliście.

 

Ale w czym problem? W tym samym co opisuje kolega w trakcie gier router wyrzuca paczki ni z gruchy ni z pietruchy robiąc ściny i lagi. Połączenie na kablu nie przez wifi. Dla sprawdzenia po puszczeni komendy ping do IP serwera z loopem –t potrafi iść dobrze przez 15minut potem nagle zaczyna gubić paczki potem znowu idzie dobrze i znowu wyrzuca. Wszystko przypadkowo bez żadnej reguły. Restart modemu nie pomaga grzebanie w ustawieniach na razie nie przyniosło skutku – jakieś pomysły jak to rozwiązać czy wywalić to dziadostwo przez okno na ulicę? Na infolinii guzik pomocy przyjmą reklamacje i maja cie w d…. Technik który był u mnie powiedział ze to dziadostwo i wszyscy narzekają.

 

Połączenie na hotspocie z telefonu Orange i wszystko idzie super zero paczek wyrzucanych i jeszcze ping do serwera w Amsterdamie lepszy o 10ms co jest grane UPC? Mam siedzieć teraz na telefonie a UPC używać do sciągania maili?

 

Pozdr

Highlighted
Moderator
84 11 17

Re: Giga Connect Box utrata paczek

Cześć @SeaBi,

 

napisałem do Ciebie w wiadomości prywatnej w celu wyjaśnienia sprawy.

Pozdrawiam,
Miłosz
Moderator Społeczności UPC

Highlighted
Użytkownik
1 0 0

Re: Giga Connect Box utrata paczek

Witam,

Niestety mam dokładnie ten sam problem.
Rozumiem że tylko wezwanie technika tutaj pomoże? Czy da się ten problem jednak jakoś rozwiązać z poziomu użytkownika?

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Giga Connect Box utrata paczek

@Dakann dzwoń po technika

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Giga Connect Box utrata paczek

Którą masz wersję Gigaboxa? 6, czy 7?

Highlighted
Inspirator
9 1 0

Re: Giga Connect Box utrata paczek

P.s technicy którzy przyjeżdżają na wezwanie o tym wiedzą potwierdzają błędy, potwierdzają że u innych jest ten sam problem i zgłaszają to do UPC.
UPC po 2 tygodniach odpowiada, że wszystko jest cacy i tak w koło macieju

Highlighted
Inspirator
9 1 0

Re: Giga Connect Box utrata paczek

Najnowsza 7 modem ma tydzień to juz drugi

Highlighted
Użytkownik
8 0 0

Re: Giga Connect Box utrata paczek

Mam to samo. Zmieniłem niedawno na giga box , gram w jedną sieciową grę a tu nagle jakies utraty pakietów, lagi i skaczący ping, jakaś masakra 5 min nie można pograć jest to strasznie irytujące. Chyba największą głupotą było brać ten 1GB same problemy. Nie wiem z czego to wynika.

 

wycinek z 30min 

333.png

Highlighted
Ekspert
123 47 1

Re: Giga Connect Box utrata paczek

U mnie to samo. Jutro wizyta technika. Będzie to już 4 wizyta od lipca.

Niestety jak widać, żadne działania jak do tej pory nie przyniosły ustabilizowania sytuacji.

 

GCB gubi nadal pakiety, występują samoistne rebooty.

 

U mnie na szczęście zaczęło szwankować, gdy jestem jeszcze przed upływem 14 dni od podpisania nowej umowy terminowej.

 

Ciekawi mnie czy ktoś z UPC mógłby powiedzieć jak ten temat wygląd od ich strony. Czy są jakieś standardy na podstawie, których technicy reagują na takie zgłoszenia i jak tych standardów wymagać ?

 

Jak dla mnie to na razie wygląda to bardzo chaotycznie. Jeden technik dokręca końcówki, inny wymienia modem, kolejny w robi pomiary sieci.

 

Niestety po raz kolejny muszę wypowiedzieć zawartą umowę, bo na pewno nie zgodzę się na takie działanie sieci przez kolejne 2 lata.

 

// Część wypowiedzi została edytowana z uwagi na naruszenie 6 pkt'u Zasad Społeczności UPC - Moderacja

 

FB 500 / Horizon Max / CI+ / Eleven / Filmbox / Cinemax / HBO
Highlighted
Moderator
160 63 45

Re: Giga Connect Box utrata paczek

@mmarti ,

 

o tym jakie działania zostaną podjęte podczas realizacji serwisu, decydują technicy UPC na miejscu. 

 

Tego typu zlecenia są wykonywane na podstawie zgłoszeń naszych Abonentów oraz opisów obserwowanych utrudnień. Czasem jest to kwestia wymiany sprzętu, czasem poprawy złączek czy okablowania, a w innym przypadku trzeba zweryfikować sprawę szerzej, poza lokalem/budynkiem.

 

Oczywiście, jeśli mamy dodatkowe przykłady, które łączy wspólny mianownik, nasi Inżynierowie ustalają przyczynę utrudnień w celu jak najszybszego rozwiązania sprawy. 

 

Pozdrawiam

Adrian

Moderator Społeczności UPC