UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Giga ConnectBox

Użytkownik
5 0 0

GIGABOX wolny transfer po WIFI

Dzień dobry,

Jestem po wizycie technika i zmianie pakietu na 1gb/s. Po kablu transfer jest w porzadku 900-1000 mb/s.

Łącząc się z WIFI w speedtescie uzyskuję max. 600 mb/s. Komputer - macbook pro, oddalony od gigaboxu o 30 cm (na biurku obok). Obsługujący połączenia AC

Na telefonie dokładnie te same wartości.

Jest to normalne czy jednak da się rozwiązać problem? Próbowałem wielu ustawień w ustawieniach modemu, jednak nic nie pomogło. 

11 ODPOW. 11
Tytan
2404 537 109

Re: GIGABOX wolny transfer po WIFI

Odnośnie macbooka pro to który to jest dokładnie model? Macbook pro 2018 czy inny? Co do telefonu to jaki model?

https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
5 0 0

Hej,

Dzięki za szybką odpowiedź.

macbook, model: A2159 , rok. 2019

iphone 11 pro

Dzowniłem na infolinię. Dostałem poradę, żeby zrobić twardy reset. Nie pomogło.

Tytan
2404 537 109

Hmm, oba urządzenia zapewne łączą się z GCB przez Wi-Fi AC, ale link zestawiają na 867 Mb/s więc wtedy te 600 Mb to niezły wynik

https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
5 0 0

Kurcze w tescie na YT na tym iphonie ponad 800 mb/s można osiągnąć, więc chyba jednak router ogranicza prędkość.

https://www.youtube.com/watch?v=upq3THh9ecc

Tytan
Tytan
2023 987 161

Najpierw moze zacznij od swojego otoczenia

ile masz sieci wifi wokol siebie na jakich kanalach etc

testy w warunkach laboratoryjnych zachowaj jako ciekawostke

samochody tez w testach spalaja 5 l/100 km a rzeczywistosc jest zupelnie inna

-----
Trolli już nie widać?
Znakomicie!
Użytkownik
5 0 0

Nie mam żadnych inncy WIFI w zasięgu. Czasami znajdzie jakiś sygnał z bardzo daleko (1 kreska).
Jedyną, inną sieć generuje dekoder. Wyłączyłem, jednak bez wpływu na transfer. 

Próbowałem różnych kanałów WIFI, jednak bez różnicy.

Tytan
2195 823 72

@bons 

I co niby z tego filmiku wynika?