UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Giga ConnectBox

ROZWIĄZANE
Highlighted
Innowator
22 5 0

Nowa wersja softu 01.01.107.06.EURO

Kilkanaście minut temu zaobserwowąłem brak Internetu, co jak się okazało było spowodowane wysłaniem nowej wersji softy do GCB.

Liczę, że w końcu poprawi to jego działanie.

 

Ale może ktoś z UPC "pochwali" się, co zostało udoskonalone?

16 ODPOW. 16
Naukowiec
1141 322 47

Re: Nowa wersja softu 01.01.107.06.EURO

Wejdź proszę w panel konfiguracyjny i zobacz czy poprawili błędy na liście kanałów etc

Innowator
22 5 0

Re: Nowa wersja softu 01.01.107.06.EURO

Nie poprawili. Nadal osiem kanałow pokazywanych jako "UNSUPPORTED".

Wykładowca
815 195 10

Re: Nowa wersja softu 01.01.107.06.EURO

Najpierw stabilność, potem estetyka.


_____________________________________


Naukowiec
1141 322 47

Re: Nowa wersja softu 01.01.107.06.EURO

@brtk, miejmy nadzieję.

Tytan
1994 795 70

Re: Nowa wersja softu 01.01.107.06.EURO


@brtknapisał(a):

Najpierw stabilność, potem estetyka.


A to jedno z drugim nie może iść w parze?

Stary CB jest już 4 lata na rynku a nadal jego GUI wygląda na strugane ciupagą.

PLC to samo, już rok na rynku a baboli słownych w sofcie tyle, że mózg staje.

Widziałem GUI sprzętu wielu operatorów, ale takiej bieda edyszyn jak w GUI UPC nie widziałem u nikogo.

Kto tłumaczy tego softa, kto to pisze: student co mu zapłacili zapiekanką i talerzem pomidorowej?

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Zawodowiec
297 73 4

Re: Nowa wersja softu 01.01.107.06.EURO

@GMateusz

 

moglibyście napisać ogólnie czego dotyczą te ostatnie poprawki w sofcie do GCB?

 

Moderator
1332 803 535

Re: Nowa wersja softu 01.01.107.06.EURO

@pawelb było kilka poważniejszych błędów softu, które dotyczył m.in. samoistnych resetów całego modemu, które powodowały okresowy brak do usługi a następnie brak dostępu do panelu admina (obejściem było wykonanie hard resetu) - występowało to u wybranych klientów, bez znaczenia na klasę usługi i lokalizację. Innym poważnym błędem było niepotrzebne zwiększanie się obrotów wentylatora w modemie przy wybraniu odpowiedniej konfiguracji sieci bezprzewodowej w panelu administratora. Wszystkie te błędy zostały skutecznie usunięte wraz z nowym softem (wiele innych pomniejszych również). Update dotyczył także poprawy działania anten sieci bezprzewodowej oraz innych mniej istotnych poprawek.

 

Przyznaję, że sam soft nie jest w obecnej wersji jeszcze do końca przetłumaczony, ale w jednej z następnych wersji Arris obiecał usunąć większość bubli językowych. 

Zawodowiec
297 73 4

Re: Nowa wersja softu 01.01.107.06.EURO

@GMateusz

 

Dziekujemy za informacje, o to właśnie chodziło

Moderator
1332 803 535

Re: Nowa wersja softu 01.01.107.06.EURO

@pawelb nie ma problemu. Miałem już wcześniej napisać o tych problemach z utratami połączenia i samoczynnymi resetami urządzenia, ale gdy pojawiło się na horyzoncie rozwiązanie z postaci nowego softu postanowiłem się wstrzymać. Zawsze lepiej ogłaszać sukcesy niż porażki.

Użytkownik
4 0 0

Re: Nowa wersja softu 01.01.107.06.EURO

A ja mam następujące pytanie, według jakiego klucza aktualizacja jest rozsyłana? Precyzując , którzy użytkownicy ją otrzymują?

pozdrawiam

Moderator
1332 803 535

Re: Nowa wersja softu 01.01.107.06.EURO

@tomasz24 na jakiej zasadzie dobierana jest grupa testerów softu to informacja poufna. Mogę jedynie zdradzić, że nie ma jakiegoś gotowego schematu, zgodnie z zapotrzebowaniem dział, który zajmuje się oprogramowaniem dobiera sobie grupę wedle ustalonych przez siebie kryteriów. Nowy soft do GCB ze względu na to, że nie jest tych modemów obecnie jakoś dużo w sieci powinni niebawem otrzymać wszyscy użytkownicy. 

Użytkownik
12 0 0

Re: Nowa wersja softu 01.01.107.06.EURO

Ja mam tę wersję  softu od 18.04.2019, wgraną po konsultacji z Helpdeskiem po zawieszeniu się urządzenia i braku internetu po kablu i WiFi. Niestety chyba niewiele się zmieniło w sofcie ( przynajmniej nie zauważyłem poprawy), od 17.04 do 20.04 miałem ponoć założony monitoring na urządzenie i tak jak się spodziewałem nic złego nie wykazał....wszystko jest po stronie UPC OK, w międzyczasie zrywanie połączeń po WiFi, a dzisiaj zawiecha całkowita po kablu i kolejny restart w ciągu dnia. Zgłoszenie do Wsparcia Technicznego - jestem umówiony na wymianę urządzenia.

Poprzednio miałem CB z netem 600/60 (Biznes) i działało w sumie bez poważniejszych problemów , nigdy nie zauważyłem braku netu w urządzeniach mobilnych połączonych po WiFi, teraz (od niecałego miesiąca) mam 1000/60 i co najmniej raz dziennie któreś z urządzeń gubi połączenie - mieszkanie ma około 40 m2 - dwa pokoje i w tym zakresie powinno wszystko działać OK. Nikt nie oczekuje że będe miał zasięg na końcu bloku ....

Nie mam niestety dużej wiary w to, że wymiana urządzenia przyniesie oczekiwane zadowolenie i możliwość korzystania z dobrodziejstw techniki :-), ale może jakiś CUD ?

Dlaczego konsultanci twierdzą zawsze, że będzie lepiej a jest gorzej ???

Moderator
1332 803 535

Re: Nowa wersja softu 01.01.107.06.EURO

Bo każdy nowy soft ma przecież z założenia być lepszy a nie gorszy. 

Użytkownik
12 0 0

Re: Nowa wersja softu 01.01.107.06.EURO

założenia są dobre !  gorzej z wykonaniem