UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Giga ConnectBox

ROZWIĄZANE
Highlighted
Tytan
1441 824 567

Re: Problem z Giga connect boxem a zakup własnego routera

@- na początku jak @emes zgłosił problem z przekierowaniem portów to było to weryfikowane jednakże nie udało się tego zreplikować, może uda się teraz - dam znać inżynierom. 

 

@MrPepka @Pablo w wolnej chwili sprawdzicie/potwierdzicie dla mnie problem zgłaszany przez @emes byłoby świetnie?

 

@- innych błędów GCB zgłoszonych, którymi nikt się "nie zaopiekował" nie pamiętam. Ze względu na priorytety różnych feature'ów w ramach aktualizacji softu nie wszystko może od razu trafić do vendora. Kosmetyczne błędy GUI o których wspominasz mają bardzo niski priorytet w kolejce.

---------------------------------------


Przestrzegaj tak jak ja, Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.


Od 01.09.2019r. nie pracuję w UPC Polska i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Proszę o kierowanie swoich zgłoszeń do aktualnej moderacji forum.

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Problem z Giga connect boxem a zakup własnego routera


@GMateusznapisał(a):

@MrPepka @Pablo w wolnej chwili sprawdzicie/potwierdzicie dla mnie problem zgłaszany przez @emes byłoby świetnie?


@MrPepka

Gratuluję   Od dawna masz modem Giga Connect Box?

Highlighted
Tytan
2680 572 129

Re: Problem z Giga connect boxem a zakup własnego routera

Dziękuję. Wziąłem 1 Gb i mam GCB 

@GMateusz Zreplikowałem problem kaspara93 z tego tematu:
https://forum.upc.eu/t5/giga-connectbox/giga-connect-box-i-przekierowanie-portow/m-p/30908#M272
W skrócie faktycznie przy wyłączonym firewallu i przekierowanym porcie po reboocie internet znika